Snelle levering,prima communicatie

Vlotte levering, producten zijn super

heel lekker

sneop is heel lekker en snell geleverd. was een cadauetje voor me zusje en ze vond het super. thanks candyspot

Zeer correct!

Bij verzending was er een fout gemaakt, dit vervolgens direct gecorrigeerd! Dus goede after sales

Geen communicatie over wat wel of niet leverbaar is!

Spijtig dat niet alles leverbaar is en daar niet over gecommuniceerd wordt, anders had ik andere dingen daarvoor in de plaats besteld. Nu heb ik geen goed gevoel meer over Candyspot.nl

Nooit meer.

Gewoon een ander artikel geleverd gekregen dan besteld zonder vraag of waarschuwing vooraf. Was cadeautje, dus geen tijd voor omruilen meer. Ik koop voortaan elders. Waardeloos bedrijf!

Supersnel bezorgd, keurig verpakt en wat een leuke verrassing zat er in de doos...heerlijke snoepjes het leek of Sint had gestrooid , dankjewel.

Perfecte eerste Bestelling

Eerste x hier besteld en alles perfect De prijzen zijn beter dan als op andere Candy sites en veel landelijke snoep te krijgen hier wat je niet in winkels vind dus een dikke 10 !

Niet ok

Ik ging mijn bestelling op 1 dag hebben niet dus... Had deze nodig voor de reclame stoet ... Zijn pas zaterdag toegekomen wij konden stad niet meer in door de koers... Deze mogen terug gest worden... Geen snoep gehad op de carnaval heel jammer

geweldig

ik dacht dat ik dit product nooit meer zou vinden dus ik ben super blij

keurig

keurig volgens afspraak geleverd

Pakketje is snel en goed aangekomen. Ik kreeg er zelfs een kleine verrassing bij! Alles helemaal naar wens. :-)

Slecht

De jelly beans zijn 6 maanden vervallen en de ontbijt granen nog 1 week voor verval data

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle levering. Bezorgkosten zijn wel aan de hoge kant.

Snel verzonden

Na bestelling Snel verzonden super service .Alleen jammer dat er geen extraatje bij zat die via de social media platformen wel voor bij zag komen. Maar zeker een aanrader voor iedereen die twijfelt niet.

Snelle levering goede kwaliteit!

Kapotte chocolade, goed opgelost

Snel geleverd maar de chocopaashaasjes waren niet goed verpakt en in tig stukken Na contact met webshop probleem goed opgelost

Overzichtelijk goedkoper dan de meesten snelle levering en communicatie daarover .

Gewoon : top

Keurige levering

Had nog nooit eerder bij Candyspot bestelt. Alles was keurig verpakt en snel geleverd

Snelle goede levering

Gevonden wat ik zocht, snel geleverd en voor een goede prijs!

Fijne winkel om wat te bestellen

Mijn bestelling werd aangepast omdat het geen wat ik besteld had niet leverbaar was. Ik heb dan ook maar even gemaild met de vraag of dit wel klopte omdat het toegestuurde alternatief veel duurder was. Misschien dat dat de missende ster is bij mij? Dat had door jullie zelf ook eerder gecommuniceerd kunnen worden. Maar mijn mail werd super snel heel vriendelijk beantwoord en toen had ik ook de duidelijkheid. Ik ben zeer tevreden en ga vast en zeker vaker bij jullie bestellen

Snelle levering, goede verpakking.

Alles was goed verpakt en de levering was oerfect

Super !! Simple et très rapide

Envois avec suivis très précis commandé a 17h de Belgique le lendemain a la maison merci encore une fois CANDYSPOT.NL ******

Alles zag er netjes verzorgd uit.

Alles zag er netjes en verzorgd uit.