Onbetrouwbare partij

Onbetrouwbare partij. Boeking geannuleerd op het laatste moment en niks meer van ze gehoord en geld ook nog niet terug. Gelukkig heb je met 't Zagertje een beter alternatief om een boot te huren.

1 drama

Aansprakelijk gesteld voor het verliezen van het anker door een verteerd en slecht ankertouw, Eigenaar niet voor rede vatbaar. Kosten 400 euro

Afgelopen week met het mooie weer hebben wij de zilvermeeuw gehuurd. tijdens het heerlijke weer met laag water zijn wij naar de zeehonden op de plaat wezen kijken. voor natuurliefhebbers is de Oosterschelde the place to be. V

Super gaaf!

Heerlijk varen met je vrienden en een drankje drinken op de boot in de zon. Dit is veel beter dan op het terras zitten als je het mij vraagt!

Over Bootverhuur Oosterschelde

Uw nautische partner voor het huren van boten met en zonder vaarbewijs