Servion en Conny Brus denken echt met je mee

Een eerlijke en gedegen advies met oog voor de persoonlijke situatie. Conny en Ellen geven je echt het gevoel dat zij jou als klant waarderen en reageren snel en adequaat.

Goede ervaring

Prima begeleiding en goede afwikkeling van zaken. Zeer klant vriendelijk. Dus erg tevreden over Servion.

• Prijs-kwaliteitverhouding Uitstekend

Ons persoonlijk gesprek met Conny Brus was uitmuntend.

2de hypotheek weer bij Servion

Eerste keer was al een goede ervaring en nu zijn we weer DIK tevreden.

• Prijs-kwaliteitverhouding Uitstekend

Ik ben bij Servion gekomen door vrienden van mij. Zij hebben al een langere tijd positieve ervaring met dit kantoor. Ik kan niet anders zeggen dat zij je echt laten voelen dat je een gewaardeerde klant bent. Daarnaast is het personeel erg deskundig en zijn ze makkelijk te bereiken. Ik werd gedurende het proces constant netjes op de hoogte gehouden middels telefoon, email en gepersonaliseerde app. Een fijne club om mee samen te werken!

Goed advies en denken met alles mee!

We werd ontzettend goed geholpen. Eerste huis was spannend maar met de begeleiding van Servion hebben we dit zeer goed ervaren met alle tips die we meekregen. Bedankt voor jullie service!

Over Servion Groep

Bij Servion Financieel Advies willen we onze klanten altijd van A tot Z begeleiden. Dat betekent niet alleen het financieel advies maar ook de bemiddeling en nazorg. Deze full service dienst is iets wat wij iedereen adviseren. Op deze manier worden alle zorgen uit handen genomen en weet je zeker dat overal aan wordt gedacht.