Voor de derde en niet de laatste keer!

Reeds tweemaal eerder besteld bij Valkslagerij.nl Deze vleeswaren waren perfect en doet ons denken aan het ValkRestaurant. Ook nu is de bestelling weer perfect verlopen. Het smaken zal ons ongetwijfeld weer uitstekend bevallen.

Geweldig snelle service en heerlijke vlees & vis

Op een email vraag komt direct antwoord terug. Behulpzaam als je toch nog iets vergeten bent. Vlees en vis ziet er prachtig uit. De bbq pakketten gaan we van de week proberen maar dit moet ook zeker van dezelfde kwaliteit zijn. Hier gaan we zeker vaker bestellen, top zaak!

Prima kwaliteit vlees!

Ik denk dat ik met bovenstaande zin een goede omschrijving heb gegeven

Toppie !

Het feest kan beginnen want het vlees is binnen !

Erg goed

Goed vlees altijd tevreden

Wederom fantastisch

Lekker makkelijk. Al verdeeld en diepgevroren in de porties die ik nodig heb.

Prachtig mooi vlees en keurig verpakt

Goede service en verzorgd verpakt vlees met de juiste bereidingswijze bijgesloten en erg lekker vlees

Goede kwaliteit vlees zeer tevreden

Erg prettig om het online te bestellen

Toppie!

Goede kwaliteit, was een mooie bbq. Daarnaast uitstekende bezorging. Andere gasten van de bbq hebben nu zelf een pakket besteld.

super service, bezorging altijd perfect.

Kwaliteit is top!

Snelle levering. En de kwaliteit is zoals je van vd Valk gewend bent, altijd een verwennerij.

Makkelijk bestellen en gelijk diepvries in. Geweldig

Heel goede ervaring. Perfect verzorgd

Geweldig makkelijk

Op tijd bezorgd, keurig verpakt en heerlijk eten!!

Keurig verzorgd

Kwam ook keurig op tijd en heel goed ingepakt en koel gehouden

Buitengewoon Geweldig

Behoorlijk assortiment vlees en andere luxe etens waren. Keurig verpakt met datum en naam van het product op de verpakking. Binnen 2 dagen bezorgd en kan direct in de vriezer. Beter 3 x per week vlees van vd Valk dan 7 dagen slecht vlees. De kaas is echt lekker, en de stampotten ouderwets lekker.

Keurig verpakt. Leuke tips. En het belangrijkste, een lekker stukje vlees. Op tijd afgeleverd.

Heerlijk

Vlees was super, had alleen weet meer vet op de entrecote van 1 kg gemogen, zat amper vet op. Voor de rest was het echt smullen.

Voor het eerst besteld maar zeker niet de laatste keer. Vlees en breekbrood waren heerlijk. Netjes geleverd in koeltassen met koelelementen. Het zag er goed verzorgd uit.

fijne, goedverzorgde producten

fijne, goedverzorgde producten, snelle levering in handige herbruikbare koeltassen.

In één woord geweldig!

Vooraf geïnformeerd over de site, duidelijk en overzichtelijk qua bestellen prijzen. Mooi en vakkundig verpakt in echte mooie koeltassen. Prijs kwaliteit zoals je gewend bent van, van der valk.

perfect

snel en goed gekoeld bezorgt en mooi grote kipfilets

Goede kwaliteit en service

Grote bestelling van vlees en vis van goede kwaliteit. Ook korting gekregen. Omdat het te laat was om op tijd te leveren via bezroging, stond het zeer snel klaar om opgehaald te worden. Erg tevreden.

Goed verzorgd, op tijd geleverd, goed vlees

Goed verzorgd, op tijd geleverd, goed vlees!

TOP

Mooie stukken vlees ,heel erg lekker,prima verpakking en goede app zodat je precies op de hoogte bent wanneer het vlees aankomt.

Prachtig verpakt juweliersvlees

Tot nog toe zeer enthousiast over de levering en verpakking. Vanavond gaan we er een feestelijke maaltijd van maken!

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl