Perfect verzorgd

Alles goed verpakt en niets ontdooid Hamburgers waren lekker, vlees moet ik nog eten dus dat weet ik nog niet , maar daar heb ik alle vertrouwen in

Super service en heerlijk vlees!

Weer een mooie bestelling van Valkslagerij.nl mogen ontvangen! Alles weer zorgvuldig en netjes verpakt en de volgende dag in huis! Onze bbq kan weer mooi aan dit weekend ;) Bedankt weer Paul en team, de volgende bestelling zal vast niet lang op zich laten wachten!

Snelle levering , zacht en lekker vlees Prijs kwaliteit combinatie top

Keurig allemaal!

En het ziet er fantastisch uit. Mooi verpakt ook

Duidelijk en snel

Via de overzichtelijke website vlees en kip besteld. Werd de volgende dag precies op tijd geleverd en was keurig verpakt in een box en koeltas! Vlees ziet er prachtig uit en was nog bevroren en kon direct de vriezer in! Nog geen vlees gegeten dat is nog een verrassing!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed vlees voor een mooie prijs

Feestelijke verrassing

Dit is de eerste keer dat ik vlees bestelde bij Valkslagerij. De kwaliteit van de producten van dit bedrijf kende ik al vanuit de Versmarkt. Online bestellen maakt het nog makkelijker. De bezorging verliep prima in alle opzichten en de wijze van verpakken heel zorgvuldig. Het was een feest om de mooie zwarte doos open te maken. De koeltas gratis erbij is geweldig en nog mooi ook.

Prijs / Kwaliteit

Mooie kwaliteit vlees. Snelle levering. Bij ontvangst alles nog bevroren.

Toppie

Snel bezorgd, goed koud, goede omschrijving vlees bereiden, diepvries zakken bijgevoegd. Gewoon blij mee.

In een zin, zondermeer top!!!

Heel simpel er wordt gedaan wat wordt beloofd!!

Super snelle levering!

Heerlijk wijnen, en super snel geleverd. Wij zijn heel erg tevreden.

Geweldig!!

Mooie verpakking, duidelijke instructies en goed vlees! We hebben er van genoten met de hele familie! Aanrader!!

Top service, super lekker vlees, wat een gemak.

Samen met een adviseur van de slagerij afgelopen maandag, met black Friday korting, alvast het vlees voor de feestdagen besteld. Super service, goed advies. Dinsdag alles op tijd volgens afspraak ontvangen. Top!

Bestelling binnen 1 dag geleverd. Keurig verpakt en wederom in een mooie koeltas en stevige doos. Kwaliteit van de producten is fantastisch. Kortom, kan het iedereen aanraden.

Prima vlees en snel geleverd. Alles met etiket. Handig voor in de vriezer.

Wat een topslager zeg!

Service en kwaliteit en dan ook nog betaalbaar?? Ja, het bestaat, Valkslagerij.nl "Gewoon zoals het hoort" bestaat bijna niet meer, maar Valkslagerij gaat niet mee in die hype! Toppers zijn het!

Heel keurig geleverd

Mijn man verheugd zich heel erg op zijn T none, lekker op de barbecue buiten

Perfect verpakt en geleverd

Altijd een enorme goede en snelle service. De verpakking van het vlees is optimaal voor het meteen weer in te vriezen en het gebruiken ervan. En ook nog eens van top kwaliteit tegen eerlijke prijzen. Zeer blij dat deze service bestaat!

Snel en goed!

Erg vlotte bezorging met een persoonlijk tintje… top! En het vlees voldoet zeker aan de verwachtingen.

Super snelle service

Zondag in de middag online besteld en maandag thuis afgeleverd. Alles diep ingevroeren in een mooie doos en handige tas.

Zeker de kleine moeite waard!!

Makkelijk te bestellen, vlees is heerlijk, andere items zijn top. Kortom een aanrader. Wel een klein beetje jammer dat er geen mogelijkheid is voor afterpay. Persoonlijk betaal ik liever als ik de items heb ontvangen en niet andersom.

Top vlees, Top service!

Bestellen is zeer eenvoudig en de mails over de status van de bestelling zijn prettig. Bezorging goed geregeld. En het contact, als er per ongeluk toch iets mis gegaan is, is gewoon super! Paul bedankt.

Hier word ik blij van!

Beste, Toen deze aanbieding voorbij kwam, meteen gedeeld in onze groepsapp. Jullie hebben meerdere bestellingen ontvangen, men is enthousiast over de manier van leveren. Nog niet het vlees kunnen proeven, als kersverse vader even druk met luiers verschonen. Maar het moment om de Bbq aan te slingeren komt steeds dichterbij . Wij gaan elkaar nog vaker online tegenkomen. Goede groet, Stefan van Os

Heerlijke & goede kwaliteit!!

Echt waar voor je geld! Zeer snelle levering! Al het vlees/vis is mooi verpakt in een mooie zwarte Valkslagerij doos. Het handgeschreven berichtje maakt het compleet :-).

Super goede producten

Het pakket vlees wat wij hadden besteld zag er netjes uit. Alles was goed verpakt en koel in een mooie doos met droogijs verpakt.

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl