Goede kwaliteit

Kip is erg goed grilworst is geweldig worstjes vielen tegen, het zijn geen runder worstjes, gaat meer richting een hema worstje

geweldig

zoals altijd weer top kwaliteit vlees ontvangen op 1 mei. alles zit netjes en verzorgd verpakt en kan zo in de diepvries gelegen worden hoe je het wilt. maar zeker vandaag (moederdag) lekker bbq aan steken wel een echte geen gas want dan komt de smaak van het vlees nog beter tot zijn recht en zeker op tijd uit de koelkast halen . en volgende week pinksteren ook zeker de bbq aan maar dan met vrienden op de camping. geniet van het vlees iedereen.

Aanrader!

Bestelling was goed te volgen qua bezorging, goede communicatie vooraf na bestelproces, producten netjes bevroren binnen gekregen, kwaliteit erg goed; direct te merken tijdens bereiding en met opeten. Aanrader om via Valk een bestelling te doen. Assortiment is erg ruim en goed qua prijs.

Heerlijk vlees

Vlees is heerlijk mals en werd mooi verpakt geleverd!

We gaan weer smullen

Bestelling is vlot geleverd zoals aangegeven. Van de producten gaan we weer lekker smullen. Die zijn nl. fantastisch

kwalitatief en service is zeer goed.

dit was de eerste keer en zeker niet de laatste dat is mijn ervaring tot nu toe.

Erg makkelijk

Ik bestel al enkele jaren mijn vlees bij van der Valk slagerij en dat voldoet mij prima, en je hoeft de deur niet uit dat is erg makkelijk

Heerlijk vlees slagerkwaliteit niet duur

Heb voor de eerste keer besteld maar ben nu al enthousiast ga het vaker bestellen

Lekker snel.

Mijn bestelling ligt nog in de vriezer, zag er goed uit. Als ik het gebruikt heb, laat ik het weten. Snelle levering in ieder geval. Dacht ook dat er iets extra’s bij zat, bleek een ijszak te zijn. Hahahaaa. LOL

Jammer .....

Een beetje dom van mij maar omdat jullie adverteren met eerlijk en heerlijk vlees ging ik ervan uit dat het misschien ook eerlijk vlees zou zijn. Maar helaas niet biologisch en ook geen scharrel.

Het was heerlijk.....!

Tot nu toe alleen nog maar de pindasaus geproefd de rest is voor Pasen. Zeer tevreden over aflevering. Mijn man is 88 jaar en heeft o.a. dementie ik ben 76 jaar en heb reuma dus we zien geen mogelijkheid meer om uit eten te gaan en we hebben ook geen kinderen dus dit is een unieke gelegenheid om nog te genieten van prima vlees en vertrouwde kwaliteit. De diepvries moet nog even wat leeggegeten worden en hem meteen weer vullen met jullie vlees etc. Het mes werkt prima. Ben heel blij dat ik op jullie site terecht gekomen ben. M.vr.gr. Ina

Goede kwaliteit vlees

Ik ben zeer tevreden over het vlees, communicatie mail en de levering hiervan

Goed vlees en nette bezorger

het was keurig voor elkaar. Goed verpakt. Prettige bezorger

Geweldige service en goed verpakt vlees

Goed verpakt vlees en je kan je bestelling goed volgen. Echt een aanrader.

Super vlees, goed bevroren bezorgd, goed verpakt

Snel bezorgd, vlees was nog diepbevroren, voldoende koelpacks. Meeste was erg lekker en mals, eigenlijk alleen de zuurkool vonden wij minder, erg zout, maar wij eten altijd zoutarm en vinden iets al snel te zout, maar verder zag alles er goed uit en goed vacuüm verpakt. Eerste indruk is dus erg goed, we hebben nog niet alles gegeten en is ons eerste bestelling, maar tot nu toe allemaal top!

Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs

Kunnen eindelijk restaurant kwaliteit vlees tegen een betaalbare prijs thuis eten. Wordt boven dien ook nog snel professioneel thuis afgeleverd in de gewenste hoeveelheid die al diep gevroren is.

Perfecte service. En top kwaliteit vlees

Perfecte service. En top kwaliteit vlees

gewoon weer goed

gewoon weer goed geregeld en zeer goede kwaliteit

Erg tevreden

Heel erg goed

Bestelling wordt op tijd bezorgd en goed verpakt diep gevroren

Ziet er fantastisch uit

Het vlees is keurig verpakt en ziet er zelfs in de verpakking prima uit. We zijn zeer benieuwd hoe de smaken van de verschillende vleessoorten uitpakken.

Kan niet anders zeggen dan UITSTEKEND

Twijfel je nog? Niet doen!! Wat een uitmuntende kwaliteit tegen een goede prijs. Dag van te voren in de koelkast ontdooien, uurtje voor gebruik uit de koelkast, om vervolgens te smullen (na bereiding uiteraard, haha). Al diverse stukjes vlees uitgeprobeerd, ook boter, brood, hachee, soep. En voor het hele gezin. Voor de liefhebber van wat pittig, even wat extra's toevoegen. Ook de levering top, komen op het afgesproken moment en tijdvak wordt duidelijk aangegeven (check wel even je SPAM, gezien de mail (ook) van de bezorgdienst komt)

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en goede bezorging

KWALITEIT voor een ZACHTE prijs!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij bestellen al geruime tijd KWALITEIT vlees zoals dit vroeger bij de slager ook gekocht kon worden. Dit doen we nu bij Valkslagerij en de proeft het verschil tegenover vlees van de supermarkt. Daarbij de prijs is AANTREKKELIJK en het wordt bij je thuis bezorgd.

Heerlijk vlees, net als Van de slager, maar dan wel goedkoper

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl