Filters

10

Geweldig

Goed zoals altijd. Veel keuze, zeer goed vlees. En is goed verpakt. Een goede prijs voor één goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prijs kwaliteit prima

Ondertussen meermaals al besteld bij valkslagerij. Veelal altijd erg lekker en zeer goed verpakt. Bij mijn laatste bestelling miste ik wat en dat werd keurig de volgende dag bezorgd dus prima service. Wij hadden nu het bbq pakket besteld en hebben wij geprobeerd, die beviel ons echt niet. Het zag er goed uit en zat keurig verpakt dus wij waren hoopvol want het vlees is eigenlijk altijd goed. Nou dit was een grote domper helaas. Maar verder is het eigenlijk altijd goed en blijven wij bestellen bij valk. De kruidenboter smaken zijn ook echt top! Ik haal soms van meedere smaken een half bakje uit de vriezer want het is goed te snijden

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Bestellen ging eenvoudig en de levering was uitstekend. Alles kwam goed diepgevroren en zorgvuldig verpakt aan. Na 24 uur ontdooien in de koelkast was het vlees direct klaar om te bereiden. Wat vooral opviel, was de kwaliteit van het vlees. Ondanks dat het diepgevroren was geweest, bleef het ontzettend mals en smaakvol. Ik ben dan ook zeer tevreden en zal zeker opnieuw bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Deze bestelling was net als de andere die ik al jaren ontvang. Ik bestel altijd voor tijd tegelijk omdat ik 5 dagen werk en nooit weet wanneer ik thuis ben. Maak het is top kwaliteit vlees en ja wat duurder maar kwaliteit betaal je. En in supermarkt betaal je veel voor slechte kwaliteit en veel water. Probeer het maar eens met een kipfilet uit supermarkt of bij slager vandaan. Dan zie je al veel verschil in kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste vlees ever!

Wij bestellen al een hele tijd ons vlees bij Valkslagerij.nl. Zorg altijd dat er een voorraad in de diepvries zit, want je wilt niet meer anders dan van Valkslagerij.nl. Heerlijk vlees, goed per portie verpakt. Kan zo de diepvries in! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Allemaal even lekker

wij kopen alweer een tijdje zo 1x per maand lekker vlees bij valkslager. Word keurig bezorgd en kan zo de vriezer in voor 1 maand. Wij zijn er blij mee, heerlijk vlees , keurig verzorgd en de prijzen zijn ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed vlees alleen dit keer slechte service

Het vlees is goed Alleen jammer dat er niks mee word gedaan als je wat mist en dat doorgeeft kreeg om heen reactie

  • Aanbevelen? Ja
10

top slager

echt super goeie slager en verzending ook perfect. kan echt niet beter

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

L vering is snel en goed Over smaak bij jullie valt niet te twisten Ik kan het ieder aanraden

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Zo makkelijk thuisbezorgd zo de vriezer in goed verpakt en heerlijk vlees zou niet anders meer willen

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd correcte zending .

Hele lekkere kip en de zending is altijd in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Altijd bestellen bij vd Valk vlees etc. Over 14 dagen ook weer overnachten in Düsseldorf. Eten altijd prima. Vaak vlees online besteld. Heerlijk en bevroren komt het aan. Ook stokbrood, kruidenboter en sauzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte smakelijke kwaliteit

Uitstekende kwaliteit van het vlees gecombineerd met professionele en betrouwbare bezorging. Ook al heb je het zelf besteld, het uitpakken van de bestelling is altijd weer leuk om te doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima vakslager

Goed vlees en veel andere heel lekkere spullen met wekelijks leuke aanbiedingen, top slagerij!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Zeer vriendelijk personeel, wordt goed meegedacht over hoe te verpakken om product in te vriezen

  • Aanbevelen? Ja
5

niet het vlees geleverd dat ik verwacht had

ik heb iberico karbonades besteld, maar had missch. beter schouder karbonades bij de hoogvliet kunnen kopen. slecht van smaak, droog en taai. zonde van mijn ca 80 euro

  • Aanbevelen? Nee
8

Echt top

De bezorging is keurig en het vlees is heerlijk. Voor ons geen vlees meer van de supermarkt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk vlees! Vers, smaak vol en meer verzagdigd.

Iedere twee weken bestellen we hier ons vlees. Komt in een doos aan, kan zo de vriezer in en iedere dag heb je vers vlees!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging en alles netjes geportioneerd .

Enige nadeel dat het tussen 17.00 en 22.00 uur bezorgd wordt. Kan ook uitlopen. Niet fijn als je de volgende dag vroeg op moet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk vlees

Het woord perfect ingevroren aangeleverd Na het langzaam ontdooien heerlijk bakken en dan genieten

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Heerlijk vlees en snelle bezorging dus in een woord fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk

Prima service, smaakvol vlees; direct te gebruiken!

  • Aanbevelen? Ja
10

kwaliteit

snelle levering verpakking goed verzorgt zou wat meer rekening kunnen houden minder aantallen ipv. 4 maar 2 items

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

eerste bestelling ontvangen. wat een goede kwaliteit, v.d. valk waardig. geweldig verpakt met ijspackets. smaak om te smullen. wel de eerste keer besteld en zeker niet de laatste keer.

  • Aanbevelen? Ja
4

Erg teleurgesteld

Ik heb inmidfels voor de derde keer besteld,eerste 2 keer waren goed ook goed verpakt en op de dag bezorgd.ik dacht ik koop flink in voor een paar maanden.De bezorger kon het op de dag dat ze zouden komen niet halen dus kwamen dag erna de dozen waren kapot en het een en ander was ontdooit dat heb ik netjes vergoed gekregen.inmiddels ben ik de vriezer aan het leeg eten en komen we erachter dat er verschillende dingen niet goed vacuum zijn,en na ontdooien bedorven zijn als een biefstuk groen is lijkt me niet de bedoeling.ik bestel hier niks meer.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Veurseweg 214

2252 AH Voorschoten

0715610459

[email protected]

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.