Prima vlees

Kipfilet en kippendijen besteld prima vlees en heerlijk van smaak.

De kip was super netjes verpakt en gekoeld bezorgd

Zoals te verwachten.

Wij zijn sinds 1969 klant bij van de Valk. Nooit een tegenvallende ervaring meegemaakt. Eerste keer vleespaketten besteld en deze zijn naar volle tevredenheid. (--:

Kwaliteit is iets achteruit gegaan

De kwaliteit van de kip filetjes 5kilo vervangingen is achteruit gegaan met wat er 3 maanden geleden werd geleverd . Verder is het vlees en de bezorging super

Als ziet er goed uit

De beste prijs/kwaliteitsverhouding vind je bij Valkslagerij!

Al sinds tijden bestellen wij al het vlees bij valkslagerij. Altijd de beste kwaliteit en snel geleverd.

Wat hebben wij en onze gasten weer genoten

Het gemak maar vooral de kwaliteit van het vlees en de vis zijn subliem. Om te noemen: Spareribs om je vingers bij af te likken zo mals, gaar en heerlijk gekruid. Vrienden gaan nu ook bestellen!

De kwaliteit van het vlees was prima. Maar ik had on line barbecue vlees besteld en bij het uitpakken in de avond bleek dat ik de verkeerde bestelling had gekregen. Heel naa,r want alles was diepgevroren en ik zou de volgende dag 13 man te eten krijgen. Was dus gedwongen om de volgende morgen naar Voorschoten te rijden, alles is wel keurig opgelost. Dus daar geen probleem mee maar ik heb die nacht wel slecht geslapen. Overigens is het ook complex als je on line bestelt, maar de bestelling wilt afhalen. Het mailtje dat je krijgt zaait verwarring of de bestelling toch niet wordt bezorgd, Je moet dus altijd bellen, of je de bestelling nu echt in de winkel kan halen.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw uitgebreide review! Vervelend dat er wat dingen mis zijn gelopen met uw bestellen en ben blij dat het uiteindelijk goed is opgelost. We hebben het mailsysteem aangepast waardoor er nu juiste mails worden verzonden. Ophalen is ook écht ophalen nu. Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Martijn van ValkSlagerij

Wat ons betreft geweldig, van goede kwaliteit en keurig verpakt.

Met de Valkslagerij weet je tenminste zeker wat voor vlees je in de kuip hebt. De bezorging is keurig geregeld. Op tijd en duidelijk aangegeven . De Kwaliteit van de bestelde soorten vlees is bijzonder goed voor een reële prijs.

Uitstekend kwaliteit, snelle levering!

Goed vlees

Heb er zelf gewerkt en hier haal je kwaliteit vandaan

snell levering en leuk vlees

Alles goed verpakt en inpakt zo nog vriezen. de vlees zijn goed kwaliteit (gehakt is heel mooi!) en goed waard voor een gezin van 5 volvassen porties.

Super vlees

Gewoon goed vlees voor een super prijs

Vlees werd netjes geleverd. Iberico spareribs waren super lekker. De restmoeten we nog proberen

Top voor elkaar

Dit was de eerste keer dat ik bestelde, maar zeker niet voor de laatste keer. Super goed verpakt, hele nette bezorging. Goed gekoeld en alles wat bevroren bezorgd zou worden is nog steeds goed bevroren. Wat we er van gegeten hebben was erg lekker en goed.

Wordt top geleverd en vlees is supermals.

Van de afgelopen keer .was het vlees /bbq vlees super lekker was TOP .

Top kwaliteit

De producten bij de online slager zijn beter/lekkerder dan de producten uit Voorschoten. Raar maar waar.

Hele goede ervaring

Goed te volgen via de app

Top vlees

super vlees

ben helemaal blij dat ik toen de valkslagerij heb gevonden in corona tijd daarom bestel ik nog steeds super goed vlees en zo de diepvriezer in als het woedt bezorgd

Uitstekend, binnen de afgesproken tijd, goed dus netjes verpakt.

TOP. Het zat in iets te grote doos.

Great quality and delivery

Meat and chicken of the highest quality. The delivery was also fast and the delivery guy was really nice!

Helemaal top

Snel, netjes verzorgd afgeleverd aan huis. Vlees was heel erg goed. Al met al super en voor herhaling vatbaar

Top .. alles bezorging en het vlees

Volgens afspraak mooi op tijd, goed verpakt en het vlees was heerlijk

Super kwaliteit vlees

Kipfilet en bbq pakket. Allerbij super kwaliteit vlees. Aanrader

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl