Het was heerlijk.....!

Tot nu toe alleen nog maar de pindasaus geproefd de rest is voor Pasen. Zeer tevreden over aflevering. Mijn man is 88 jaar en heeft o.a. dementie ik ben 76 jaar en heb reuma dus we zien geen mogelijkheid meer om uit eten te gaan en we hebben ook geen kinderen dus dit is een unieke gelegenheid om nog te genieten van prima vlees en vertrouwde kwaliteit. De diepvries moet nog even wat leeggegeten worden en hem meteen weer vullen met jullie vlees etc. Het mes werkt prima. Ben heel blij dat ik op jullie site terecht gekomen ben. M.vr.gr. Ina

Goede kwaliteit vlees

Ik ben zeer tevreden over het vlees, communicatie mail en de levering hiervan

Goed vlees en nette bezorger

het was keurig voor elkaar. Goed verpakt. Prettige bezorger

Geweldige service en goed verpakt vlees

Goed verpakt vlees en je kan je bestelling goed volgen. Echt een aanrader.

Super vlees, goed bevroren bezorgd, goed verpakt

Snel bezorgd, vlees was nog diepbevroren, voldoende koelpacks. Meeste was erg lekker en mals, eigenlijk alleen de zuurkool vonden wij minder, erg zout, maar wij eten altijd zoutarm en vinden iets al snel te zout, maar verder zag alles er goed uit en goed vacuüm verpakt. Eerste indruk is dus erg goed, we hebben nog niet alles gegeten en is ons eerste bestelling, maar tot nu toe allemaal top!

Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs

Kunnen eindelijk restaurant kwaliteit vlees tegen een betaalbare prijs thuis eten. Wordt boven dien ook nog snel professioneel thuis afgeleverd in de gewenste hoeveelheid die al diep gevroren is.

Perfecte service. En top kwaliteit vlees

Perfecte service. En top kwaliteit vlees

gewoon weer goed

gewoon weer goed geregeld en zeer goede kwaliteit

Erg tevreden

Heel erg goed

Bestelling wordt op tijd bezorgd en goed verpakt diep gevroren

Ziet er fantastisch uit

Het vlees is keurig verpakt en ziet er zelfs in de verpakking prima uit. We zijn zeer benieuwd hoe de smaken van de verschillende vleessoorten uitpakken.

Kan niet anders zeggen dan UITSTEKEND

Twijfel je nog? Niet doen!! Wat een uitmuntende kwaliteit tegen een goede prijs. Dag van te voren in de koelkast ontdooien, uurtje voor gebruik uit de koelkast, om vervolgens te smullen (na bereiding uiteraard, haha). Al diverse stukjes vlees uitgeprobeerd, ook boter, brood, hachee, soep. En voor het hele gezin. Voor de liefhebber van wat pittig, even wat extra's toevoegen. Ook de levering top, komen op het afgesproken moment en tijdvak wordt duidelijk aangegeven (check wel even je SPAM, gezien de mail (ook) van de bezorgdienst komt)

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en goede bezorging

KWALITEIT voor een ZACHTE prijs!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij bestellen al geruime tijd KWALITEIT vlees zoals dit vroeger bij de slager ook gekocht kon worden. Dit doen we nu bij Valkslagerij en de proeft het verschil tegenover vlees van de supermarkt. Daarbij de prijs is AANTREKKELIJK en het wordt bij je thuis bezorgd.

Heerlijk vlees, net als Van de slager, maar dan wel goedkoper

Perfect op tijd en prima verpakt.

Super kwaliteit vlees perfect ingepakt en bezorgd wanneer het mij uitkwam

kwaliteit

Perfect!

Zoals altijd weer goed, mooi vlees en prima op de afgesproken tijd geleverd in een goede verpakking. Echt een aanrader.

Alles wat ik besteld heb was en is heerlijk. Gehaktballen ,gehakt, speklappen erwtensoep,Biefstuk Stroganof ,Rundvlees Biefstuk Lasagna is top kwaliteit. Was weer heerlijk Gerrit zeggen we steeds nadat we weer wat gegeten hebben. Verpakking was perfect alles nog diep ingevroren keurig op tijd vriendelijke bezorger. Een aanrader en als alles op is bestel ik weer. Ook al 2 x in de winkel geweest maar dat is zoveel dat ik niet weet wat ik moet kiezen . Dus dan maar op het gemak op mijn iPad bestellen.

kwaliteit

Ruime keuze makkelijk te bestellen kan zending goed volgen

top

zoals altijd top kwaliteit vlees voor een mooie en eerlijke prijs en ook thuis bezorgd netjes . en om het zelf te gaan halen in voorschoten kan natuurlijk ook en geloof mij daar kijk je je ogen uit van het uitgebreide assortiment.

Heerlijk gegeten

Heerlijke producten voor een heerlijk Valentijn etentje, we hebben genoten Er was maar 1 minpuntje, er had een fles wijn gelekt, niet de onze, dus we moesten alles wel even droog deppen

fantastische

Service is elke keer weer fantastisch en het vlees is van topkwaliteit.

Goede kwaliteit

Prima bezorging en goed ontvangen. Kwaliteit is zeer goed. Ga vast nog een keer een bestelling plaatsen

Heel erg lekker!

Het is ideaal om dat te bestellen. Het komt bevroren aan, kan zo de vriezer in! Die ossenhaas is toch lekker en zacht! Dat is zeker een aanrader! Het enige wat jammer is, is de bezorging. Die komt tussen 17 uur en 22 uur afleveren! Wij hadden de pech dat het daadwerkelijk om 21.50 uur werd bezorgd. Dat vind ik wel een min puntje! Maar ik zou het iedereen aanraden, als je lekker wilt eten en thuis wilt blijven!

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl