Goed met een aandachtspunt

Goede bezorging, koeltas echter zo vol gestopt zodat hij geheel gescheurd was en het koud houden met koelelememten , zo geen zin had

Bestelling ziet er keurig netjes uit!

Bestelling zag er netjes verpakt. Ook het vlees ziet er goed uit, de smaak gaan we nog ervaren. Helaas waren er een paar dozen geheel en een paar dozen gedeeltelijk ontdooid. Ik had in de avond gemaild en kreeg een snelle reactie met advies over het bewaren. Keurig opgelost. We zullen zeker vaker bestellen.

Mooi verpakt. Kwaliteit

super goed

snel en fijn zo kun je thuis je eigen man of vrouw verrassen met lekker eten dat is ook fijn naar een dag hard werken

Zeer goede ervaring

Mooie website,duidelijk en makkelijk te bedienen. Keurige informatie wanneer het geleverd wordt tot aan de deur toe. Goede kwaliteit

Prachtig en gevarieerd assortiment, prima kwaliteit.

Ik ben verrast door het steeds wisselende assortiment, nu weer spare- ribs, dan weer tournedos. En alles van de beste kwaliteit. Ook de levering is oke. Waardat kan diepgevroren, anders keurig verpakt. Op tijd geleverd.

Op tijd aangekomen en zeer netjes verpakt! Top service

geweldig!

Voor de eerste keer besteld bij Valkslagerij. Geweldig goede service, informatie over bestelling en bezorging. Vlees moeten we nog ervaren!

Goed vlees, bezorging prima en netjes verpakt

Goede service Netjes verpakt Vriendelijke bezorger Goed vlees

In 1 woord geweldig

In 1 woord geweldig

Service goed afgesproken dag heerlijk vlees

Voor de derde en niet de laatste keer!

Reeds tweemaal eerder besteld bij Valkslagerij.nl Deze vleeswaren waren perfect en doet ons denken aan het ValkRestaurant. Ook nu is de bestelling weer perfect verlopen. Het smaken zal ons ongetwijfeld weer uitstekend bevallen.

Geweldig snelle service en heerlijke vlees & vis

Op een email vraag komt direct antwoord terug. Behulpzaam als je toch nog iets vergeten bent. Vlees en vis ziet er prachtig uit. De bbq pakketten gaan we van de week proberen maar dit moet ook zeker van dezelfde kwaliteit zijn. Hier gaan we zeker vaker bestellen, top zaak!

Beste Ria, Dank voor de review. Fijn dat u zo enthousiast bent. We willen uw review daarom belonen met de kortingsbon voor review van de maand mei. We nemen per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Valkslagerij

Prima kwaliteit vlees!

Ik denk dat ik met bovenstaande zin een goede omschrijving heb gegeven

Toppie !

Het feest kan beginnen want het vlees is binnen !

Erg goed

Goed vlees altijd tevreden

Wederom fantastisch

Lekker makkelijk. Al verdeeld en diepgevroren in de porties die ik nodig heb.

Prachtig mooi vlees en keurig verpakt

Goede service en verzorgd verpakt vlees met de juiste bereidingswijze bijgesloten en erg lekker vlees

Goede kwaliteit vlees zeer tevreden

Erg prettig om het online te bestellen

Toppie!

Goede kwaliteit, was een mooie bbq. Daarnaast uitstekende bezorging. Andere gasten van de bbq hebben nu zelf een pakket besteld.

super service, bezorging altijd perfect.

Kwaliteit is top!

Snelle levering. En de kwaliteit is zoals je van vd Valk gewend bent, altijd een verwennerij.

Makkelijk bestellen en gelijk diepvries in. Geweldig

Heel goede ervaring. Perfect verzorgd

Geweldig makkelijk

Op tijd bezorgd, keurig verpakt en heerlijk eten!!

Keurig verzorgd

Kwam ook keurig op tijd en heel goed ingepakt en koel gehouden

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl