Een super gastronomische ervaring

Wanneer er in je vriendenkring mensen zijn met een beperking kies je voor de gemoedsrust van diegenen sneller voor een dinertje thuis. Aangezien een diner bij Van der Valk altijd een succes is, hoop ik dat een beetje te kunnen benaderen door het vlees bij de Van der Valk slager te bestellen. Ook dit keer werd dat weer een groot succes. Wanneer je van je gasten een groot compliment krijgt voor het geweldige etentje, wil ik dit graag met jullie delen. Dankzij jullie werd het een hoogstaand diner door het geweldige vlees wat geleverd wordt door jullie. Echt vijf sterren waard.

Heerlijk eten

Wij hadden het Valentijn menu het was genoeg en erg lekker.

Goede prijs kwaliteit verhouding

slecht omgang klacht ivm niet leveren pakket

Het pakket is niet op de aangegeven dag geleverd maar werd wel door Truncks als afgeleverd gestuurd. Gebeld en mail met Valk maar daar werd erg laconiek over gedaan. Dag later dan gepland wordt pakket geleverd maar niet op de professionele wijze zoals ik gewend was bij Valkslagerij. Alles was in een wijndoos gegooid, vlees was niet volledig diep gevroren en verpakkingen waren gescheurd.

Ben tevreden over me aankoop! Zag er allemaal goed uit!

Mijn ervaring met Valkslagerij is geweldig goed mooi vlees en keurig verpakt en geleverd

Bezorging prima, eteb uitstekend.

Puike bezorging, prima eten.

Heerlijk

We hadden een Valentine pakket genomen omdat we 16 jaar samen zijn En bloemen of chocola wordt meestal gegeven Dus toen ik dit zag vond ik dat wel wat Een echt lekker pakket We hebben er heerlijk van genoten We gaan ook meer vlees bestellen alles lekker mals en vers

prima kwaliteit maar miste beschrijving van de bereiding

Mooi pakket voor het bereiden van een driegangen Valentijns menu. Ik zou graag zien dat het pakket compleet met bijgerechten wordt geleverd. Ook zou een beschrijving van de bereiding welkom zijn. Rode wijn zou ik niet in/bij het diepvries pakket verpakken....

Kwaliteit voor redelijke prijs

Goed vlees, met een snelle bezorging, netjes per portie verpakt.

Helemaal tevreden

Het bestellen op de website is makkelijk en de site geeft een goed overzicht zodat je niet lang hoeft te zoeken. De opmerkingen onder artikelen die tijdelijk niet leverbaar zijn geven een luchtige kant aan de site. De verpakking is zeer goed. Het vlees mooi geportioneerd, vacuum getrokken en diepgevroren.De transporteur houdt zich mooi aan de afspraken en informeert je voor en vlak voor de levering. Prettig is dat dat na 18.00 uur is. Een diepvriespakket wil je niet bij de buren laten bezorgen.

Door geen ander te evenaren

Heerlijk!

Top verzorgd allemaal

Alles netjes en goed verpakt. Nette en vlotte bezorger.

Goed en mooi vlees

Prima verzorgd geweldige producten

de beste

meermaals vlees besteld - altijd super kwaliteit !

Heerlijk vlees, toppers zijn jullie. Valentijn pakket was ook top.

Heerlijk vlees, toppers zijn jullie. Valentijn pakket was ook top.

Blij dat ik Valkslagerij ontdekt heb.

Heerlijk vlees, diepgevroren thuisbezorgd. Ook nog voor een prettige prijs. Vaak goedkoper dan de supermarkt, maar veel betere kwaliteit.

Heerlijke producten!

Overheerlijk vlees, goed gekruid. Top!

Zoals gewoonlijk was allesweer goed geregeld

Alles was weer goed geregeld

Snelle levering, goede kwaliteit

Zaterdagavond besteld; maandagavond in huis. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ruim assortiment.

Lekker vlees, gemakkelijk verpakt!

Het vlees smaakt goed en is in handige, gemakkelijke porties verpakt.

Heerlijk vlees

Altijd goed ingevroren aangeleverd en alles is van topkwaliteit.

Heerlijk eerlijk vlees

Levering is geweldig , goed te volgen En goede kwaliteit, ben dik te vrede Dit x de kroketten erbij besteld....heerlijk

Na een sealingprobleem, alles top opgelost

Altijd perfect bevroren na een transport en er kan eens iets mis gaan. Dit was het geval bij één verpakking door het uitproberen van nieuwe methoden. Direct melding gemaakt en binnen no time super opgelost. Kortom bestel hier!

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl