Prima zoals verwacht keurig verpakt en ziet er lekker uit.

Ik ben dik tevreden.

Goed vlees en super geholpen.

Super bezorging, goed vlees

Eerste ervaring en gelijk een goede. Top bezorging, mooie diepvriestassen erbij en prima vlees voor zover we kunnen beoordelen. De kipfilet had alleen gelekt. Gelukkig was het aardig binnen de verpakking gebleven. En jammer dat de grillworst bijna een ons minder was als was als wat ik heb betaald... Heb de rest overigens niet nagewogen. ;-)

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat betreft de grillworst, we zijn onlangs over gegaan op een kleinere verpakking grillworsten en zo te zien was deze nog niet overal aangepast op de website. Omdat u wel betaald heeft voor een grotere worst ga ik u het verschil crediteren. U ontvang zodra nog een aparte mail met de creditnota. Ik hoop dat u verder heeft kunnen genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Teije van valkslagerij.nl

goed vlees in handige porties verpakt

Wat een heerlijk vlees, lekker mals en kwalitatief goed. Alles qua bezorging ook uitstekend geregeld in gekoelde tassen. Ik kan het alleen maar aanraden! De tweede bestelling is inmiddels weer geplaatst.

Lekker en snel geleverd

Goede prijsverhouding

zeer goede service

mijn ervaring zijn zeer goed en de service ook zeer goed

Daar kun je van op aan.

Bestelling op mijn verzoek keurig op de gevraagde datum afgeleverd. 's Avonds netjes binnen de afgesproken tijdslimiet.

Levering was prima verzorgd en op tijd. Ik ga er vanuit dat het vlees net zo lekker is als vorige keren.

Prima kwaliteit in topverpakking

Hoewel nog niet geproefd zagen de steaks er voor- treffelijk uit. De verzending en verpakking zijn bij Valkslagerij van de hoogste kwaliteit.

10 kg kipfilet besteld.Netjes ingepakt alles was lekker koel en vers.

Goed alleen levering erg laat

Top levering

Top levering volgens afspraak en optijd. Netjes verpakt en de verpakking is ook nog bruikbaar voor andere doeleinden. Ben zeer tevreden

Goede service en levering, goed verpakt ook

Goede Service en levering Ik had spareribs en chateaubriand waards rund besteld was heerlijk, alles was prima gekoeld verpakt in een herbruikbare tas, top!

Zeer goede kwaliteit gemakkelijk besteld en snel thuis diep ingevroren geleverd. Top

Goede ervaring al meerdere malen besteld

Top service en kwaliteit

Zo als eerdere een shoarma pakket besteld daar (een aanrader) bijna alles netjes bezorgd thuis, miste ik alleen de knoflook saus.die avond meteen een mail gestuurd daarover. Kreeg ik de volgende dag meteen een telefoontje in de ochtend met excuses en ze gingen meteen de zelfde dag nog naleveren. Beteren service bestaat er niet

Top levering!

Snelheid en kwaliteit van levering was super, nu de smaak nog maar daar twijfel ik niet over

kwaliteit voor goede prijs

Bestellen nu al een aantal maanden hier ons vlees. Altijd goed vlees beschikbaar in vriezer. Alles perfect in orde. bestelling klopt en bezorgd zoals afgesproken.

Perfect vlees

Top kwaliteit vlees ,voor een goede prijs. Super bestel procedure en perfecte &snelle levering

eten geweldig, bezorging uitermate slecht

Het eten was echt geweldig en de smaak was goed, maar als een bezorg medewerker je adres niet kan vinden (hoofdstraat in het dorp) en je naar het einde van de straat moet lopen om je pakket op te halen dan haal ik het liever voortaan af,

Goedemorgen, Bedankt voor uw duidelijke review. Erg jammer dat de bezorging zo is gelopen, dit is zeker niet hoe het hoort en daarom zal ik een klacht indienen bij Trunkrs. In het vervolg ga ik er vanuit dat de bezorging beter zal verlopen. Fijn om te horen dat het vlees wel geweldig heeft gesmaakt. Ik wens u nog een fijne dag namens het gehele valkslagerij.nl team! Met vriendelijke groet, Teije

Super zo als het hoort

Moest vanwege de drukte een aantal dagen op mijn bestelling wachten maar het was uiteindelijk de moeite waard. We zullen zeker vaker gaan bestellen.

Geweldig heerlijk

Super service.

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl