Super snel bezorgd , vlees super lekker , Supper snel weer op ,, super de luxe Ga meer bestellen Gr m sterk gerretsen & C.j sterk

Mooi vlees en goede service

Mooi vlees en snelle levering

Heerlijk vlees.

Het vlees is erg lekker. En keurig verpakt geleverd.

geweldig.!!!!

alles keurig verpakt in een woord klasse.

Helemaal top!

Snel in huis, heel goed verpakt en super lekker. Echt een aanrader!

Het is goed vlees voor een reële prijs. De verpakking en levering is uitstekend. Het is bij de producten die aangeboden wel zoeken naar het gewicht. Dat zou duidelijker moeten.

Heerlijk vlees en op tijd bezorgd

We hebben met kids en kleinkids genoten van het heerlijke vlees. Het is heel makkelijk om het digitaal te bestellen en het wordt afgeleverd op de afgesproken tijd.

T is altijd goed gegaan met de bezorging, en uitstekend vlees.

Zie boven.

Super lekkere en malse biefstuk gegeten, kijk uit naar de rest van de bestelling

Zoals ik van de "live" slagerij gewend was, is het ook online goed. Keurig verpakt en diepgevroren thuis bezorgd. I

Wat comfortabel!

Ik koop nu al een enige tijd het heerlijke vlees uit de winkel. Nu voor het eerst online. Makkelijk, snel en netjes geleverd. Maar het belangrijkste was … het was heerlijk.

Super makkelijk

Deze keer entrecôte’s besteld, heerlijk Fijn om wat in de vriezer op voorraad te hebben!

Niet geweldig

Heel erg tegen gevallen Zeker omdat het bevroren was Na ontdooien veel vocht in de bak en tussen het vlees En vlees ook taai Wat ik niet gewend ben als ik het bij de versmarkt haal Jammer heel veel over Dit was 1 malig Voortaan maar zelf halen en snijden Hgr

Goed verzorgd en mooi vlees.

Het was voor ons de eerste keer en wij hebben het bijzonder goed ontvangen. Het vlees is goed verpakt en gekoeld.

Makkelijk besteld en snelle levering

Wederom heerlijk vlees besteld. Alle producten zijn top.

Makkelijk te bestellen, mooie kwaliteit vlees en perfecte bezorging!

Voor de 2e keer besteld. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het vlees. De bezorging is ook Top geregeld.

topvlees top levering.

heb bij de Valkslagerij 3kg Varkensfile rollade besteld. op afspraak. en kan maar 1 ding zeggen wat een mooi en lekker vlees. het kwam vacum verpakt en in een doos met een hoop koelpacks. om het goed bevroren te houden. we zijn heel tevreden. bestellen doen we zeker nog. bij de valk top vlees snelle levering. aanrader.

Top Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Groot pakket aan vlees besteld en afgehaald. Heerlijke biefstuk waar je op aan kan dat het mals is, ook nog betaalbaar.

kwaliteit heeft zijn prijs

Eerste kwaliteit vlees. Niet de goedkoopste, maar wel de kwaliteit die je verwacht. >Geen krimpend vlees in de pan. Gebruik de meegeleverde bakwijzer en het kan niet mislukken. De smaak is zoals vlees hoort te zijn en die moeilijk meer te vinden is.

Heel goed vlees en vis

De kwaliteit van het bestelde was van goede kwaliteit. Alleen jammer dat de bezorger die om 20.15 zou komen zei dat ik niet thuis was wat totaal niet waar was.Na de melding die ik per mail kreeg heb ik gelijk contact opgenomen met het bedrijf die de bezorging deed. Na diverse telefoontjes bleek dat de bezorger niet eens op de juiste plaats was geweest. Heb de bestelling om 22.30 toch nog ontvangen nadat ik de bezorger per telefoon had uitgelegd hoe hij moest rijden.

Goed vlees en mooie prijs

Netjes verpakt

Super goed vlees

Het is super lekker vlees en aan huis bezorgd. Wat wil je nog meer! Omdat kalfsvlees moeilijk verkrijgbaar is bestel ik het graag bij jullie. M.vr.Gr,

We blijven dit doen klasse

Wel een tip geef de bestelling zoals het was in de van de valk cooltas dit is een hele mooie reclame:

Topvlees en topbezorging!

Heel lekker vlees wat nog eens heel netjes verpakt bezorgd word, echt complimenten!

Prima kwaliteit vlees voor een redelijke prijs

Prima vlees, zoals inmiddels gewend voor een prima prijs. Goed verpakt en geleverd via Trunks volgens afgesproken tijd.

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl