Prima kwaliteit en keurig verzorgd

Goed verpakt prima vlees van een goede kwaliteit alleen de bezorging was een beetje laat

Top producten

Snelle levering, goed bevroren goed verpakt en wat we tot nu toe hebben gegeten.....geweldig vooral de baliballen

top

zoals altijd heerlijk en zeer goede kwaliteit vlees voor een eerlijke prijs . en vind het geweldig dat het gewoon online kan bestellen maar dat komt door mijn werk want ik weet nooit wanneer ik thuis bent en nee ik ga geen vlees halen in de supermarkt want dat is veel minder van kwaliteit en is ook gewoon niet lekker kwa smaak. en nu overleg ik thuis met kids over een eventuele levering en dan komt het allemaal goed. ben ook heel erg tevreden over de nieuwe verpakking waar het in geleverd word . dit is papier en kan gewoon in de papierbak voor recycling en bespaart ook voor het milieu . en als we samen ons best doen komt het weer goed met de planeet voor onze kinderen en ons zelf .

Weer een prima levering

Wij bestellen regelmatig vlees bij Van der Valk. Erg goed vlees, snelle levering en in mooi handzame porties

Eerste bestelling keurig, tweede bestelling minder.

De eerste keer dat ik bestelde kreeg ik de bestelling keurig in een piepschuim box met koelelementen en een mooie lijst met tips en gebruiks handigheidjes voor de dingen die ik besteld had. Tweede bestelling zat in een kartonnen doos met kartonnen isolatie en koelelementen maar was toch niet zo bevroren als de eerste keer. De lijst me tips zat er ook niet meer bij. Dat viel mij op en een beetje tegen.

Goede kwaliteit

Voor het eerst besteld. Makkelijk alles te vinden op de site. Snel en goed geleverd. Mooie kwaliteit vlees. Zeker vaker bestellen

Heerlijk vlees,prima bezorging.

Kwaliteit van het vlees is zeer goed. Makkelijk,altijd goed vlees in huis.

De bal!

Wat fijn dat ik na al die jaren weer eens de ouderwetse gehaktbal van oma heb geproefd door jullie super kwaliteit gehakt!!

Helemaal top! Lekker vlees en ook nog voor een mooie prijs! We smullen er lekker van.

kwaliteit

Altijd goede kwaliteit en met zorg verpakt

Heerlijk vlees

Verschillende online slagers geprobeerd. Maar deze slager heeft de lekkerste biefstuk en ook mals. Nu de 2de bestelling vorige week gedaan. En het komt ook zeer verzorgd en bevroren thuis.

Goed geregeld met bezorgen zeer netjes en goed verpakt

Lekker vlees/ snel leveren

goed kwaliteit slagerij vlees en kosten. ook snel leveren naar thuis/ vriendelijk medewerker.

Prima levering. Duidelijke communicatie.

Fijn dat het allemaal al bevroren was

Ik heb er nog niets van gebruikt

Toppy

Al verschillende keren van kip tot ossenhaas besteld. Als je je ogen dicht doet proef je de kwaliteit die je gewend bent in de Van Der Valk restaurants! Heerlijk!

Fantastisch om op deze manier toch een lekker stukje vlees op je bord te hebben

Ik kwam altijd zelf naar Voorschoten toe om mijn vlees te kopen, maar helaas gaat dat niet meer! Het is voor mij alweer lang geleden dat ik een lekker stukje vlees op mijn bord heb gehad… En nu we gebruik kunnen maken van de online service & dan laten bezorgen kan ik weer genieten van een lekker stukjes vlees…. Heerlijk! Bedankt dat dit mogelijk is gemaakt❤️

Vlees zoals gewoonlijk van UITMUNTENDE kwaliteit.

Wederom een bestelling geplaatst bij Valkslagerij, wij weten uit ervaring dat zij KWALITIJD vlees leveren. Echt een AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk

Geweldig, Alles even smakelijk een aanrader. Bezorging top en verpakking perfect gekoeld. Gaan volgende even kijken in de winkel .

Top vlees, top verpakt

Super service! Haal het bestelde altijd op in de winkel. Binnen 5 minuten de winkel weer uit.

Heel content en tevreden over de producten valk slagerij.

Top kwaliteit vlees netjes ingepakt en snelle bezorging. Mijn complimenten.

Voor de Eerste keer besteld we genieten gewoon van .t vlees en de saus Top voor herhaling vatbaar

Altijd goed verpakt en keurig geleverd. Alleen de laatste keer was er 1 burger bijna helemaal ondooit..

Heerlijk en op tijd bezorgd!

Heerlijk stoofpotje gemaakt van de sucadelappen in onze slowcooker. Echt een aanrader. Overige vlees was van goede kwaliteit/prijsverhouding. Leek alsof wij bij Van der Valk zelf aan het eten waren.

Heerlijk vlees en goed geleverd

Heerlijk vlees, zeker aan te raden.

Veurseweg 214 2252 AH Voorschoten

Over Valkslagerij.nl

Het bestellen van vlees doe je online bij valkslagerij! Valk slagerij werkt samen met erkende professionele labels van over de hele wereld, om die reden hebben wij een heel breed en uniek assortiment van topkwaliteit. Bestel je vlees online en creeër een van der Valk restaurantgevoel in huis, geniet van échte Valk-kwaliteit met valkslagerij.nl