Voor herhaling vatbaar

Het artikel was goed verpakt en snel geleverd.

Prima de lux

Goede service,kortom aanbeveling.

Goede keuze webwinkel

Mijn bestellingen bij Instantpot is goed verlopen, binnen 24 uur geleverd via post.nl, op de hoogte gehouden van verzending via email, track en tracé code om pakket te volgen, aantrekkelijke prijzen, goede artikelen. Beveel deze webwinkel aan.

Niks mis mee

Keurig geregeld.

Snelle levering, heel blij met de instant pot!

Instant pot pro crisp besteld en die was de volgende dag geleverd! Fantastisch apparaat! Je moet je er even in verdiepen, maar dan kan je wel lekkere, bijzondere en gezonde gerechten maken! Aanrader dus

keurig en snel geleverd

2 x wat besteld en iedere keer keurig geleverd

snelle levering, mooie accessoires voor je instant pot.

Goed, snelle levering en mooie stoommandjes van Ziva. Het is bij 4 sterren gebleven, omdat een goede gebruiksaanwijzing mist bij de stapelbare stomer mandjes. Inmiddels ben ik erachter dat ook in de stapelbare mandjes water gebruikt moet worden bij aardappelen, groenten, rijst enz. Het kan zonder, maar met water een beter resultaat.

Schnelle Lieferung, gute Verpackung, einwandfreie Ware

Ich liebe meinen neuen (und ersten) Instant Pot, vielen Dank!

Prima service en prima product

Zeer snelle verzending en het artikel voldoet helemaal aan de verwachting.

geweldig

gemakkelijk in gebruik

Fantastisch apparaat!!

Ik gebruik m praktisch elke dag en de kinderen er ook 1 gegeven.

Eenvoudig en zeer duidelijk in gebruik.

Alle mogelijkheden zitten erop/in. Goede en duidelijke menusturing. Sous vide is een fijne extra (ondanks onze al aanwezige Anova stick) Oren aan de binnenpan en GEEN anti aanbaklaag met teflon ofzo (JA GEEN antiaanbaklaag is ook wel eens een voordeel) Losse deksel, dus geen scharnier. Makkelijk reinigen. Kortom zeer tevreden!

I didn't receive my order due to delivery issue

I didn't receive parcel due to delivery issue, I guess it was delivered in a wrong address. I hope it will be investigate where was problem.

Snelle levering. Prima apparaat!

We maken er heerlijke gerechten mee!

Het eten smaakt beter met Instant Pot

Zeer handig apparaat, ik bespaar elektriciteit en vooral de tijd die ik in de keuken doorbreng. Ik ben dol op koken met Instant Pot

Ik ben er erg blij mee.

Maar vond het erg lastig zonder Nederlandse handleiding Experimenteer nog met het bereiden van gerechten.

Zeker aan te bevelen

Het bestelproces gaat heel vlot en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Super, die Instant Pot accessoires!

Perfect!

Snelle levering en artikel is heel fijn!

Als beginner met de IP ben ik nog ervaring aan het opbouwen.

Ik ben begonnen met kippenbouillon en soep. Daarna o.a. daging smoor, chicken cacciatore en beef stroganoff. Vanavond de Rootitoot mushroom risotto proberen. Binnenkort komt de pot in pot aan de beurt. Ben heel content met mijn IP Pro.

Snelle levering - goed verpakt - (meestal) goede kwaliteit - prima service

Instant Pot hier gekocht en nu ook een extra pan + glazen deksel. Een apparaat met oneindig veel mogelijkheden dat koken een stuk sneller en prettiger maakt. Over het algemeen gemakkelijk in onderhoud. Het enige minpuntje voor mij is dat de verwarmingsplaat al snel allerlei plekjes vertoonde waar het topmateriaal lijkt los te laten. Dat lijkt me toch niet de bedoeling.

Vlotte levering

Reeds twee keer besteld en iedere keer verbaast van de zeer vlotte levering

super snelle levering, zeer goed verpakt

Ben heel blij met mijn aankoop van de Instant pot. Lang getwijfeld, maar nu kan ik bijna niet zonder. Het heeft mijn leven een stuk makkelijker gemaakt om toch gezond maar op een snelle manier een maaltijd op tafel te krijgen. Absolute aanrader!

Buiten gewoon goed

Heel erg goed

Snel bezorgd, goed verpakt, goede service ervaring

Alles goed

Goeie ervaring ben erg blij met mijn instant pot

Over Instantpot.nl

Instantpot.nl is de officiele distributeur én dealer van Instant Brands producten in de BeNeLux! Wij besteden grote zorg aan uitstekende klantenservice. Instantpot.nl is onderdeel van Kenners BV (www.kenners.nl)