Hele fijne service en supersnelle levering.

Wat een fijn kookapparaat

Superfijn kookapparaat de airfryer functie is ook echt top!

Super tevreden

Ideaal voor een klein gezin. Mooi en compact ontwerp. Het is aangeraden om de extra binnen pot te kopen.

ZEER GOED

Snelle levering goed product. Bevalt zeer goed

Super wonderpot

Hij werkt perfect. Scheelt tijd en energie.... af en toe is het wat uitproberen, maar het komt er lekker uit....

received a used pot

The package was obviously opened before us. It was a used or returned pot. Accessories were in a bad shape and without plastic bag, there was no cooking timetable and the pot has calcification stains. Our experience is full of disappointment. We returned the pot and waiting for a refund!

Snel en goed!

Besteld en na een paar dagen in huis. Kwam goed aan en we zijn er tevreden mee. Goede kwaliteit.

Vriendelijk bij bellen, snelle bezorging en een top apparaat rijker.

Een ontdekking!

Was totaal nieuw voor ons. De kleine instant pot is voldoende voor 2 personen. Eenvoudig in gebruik. Je moet wel tijdig starten zocat hij kan nagaren. Een pluspunt: een laa vermogen zodat hij bruikbaar is op de camping en in de camper.

Na bestelling goede communicatie en snelle levering.

Snelle levering top pot

Het is een geweldige kookpot

Ik gebruikte altijd zulke potten uit China, maar mijn man heeft mijn Chinese electrische pressure pot op de grond laten vallen, en die was kapot. Om een nieuwe uit China te halen, duurt het 2-3 maanden. Ik heb die dus even gegoogled, en eentje van 6L via instantpot.nl besteld. De volgende dag was hij al bezorgd. Meteen heb ik de pan gebruikt, soep gemaakt, kip gerechten gemaakt. Die heeft mijn veel tijd bespaard! Aanrader Groetjes

De zwarte lak op de sluitingsrand slijt nu al weg. Een deel zal in het voedsel kunnen komen

Teleurstellend. Nu al na een paar keer gebruiken kale.plekken op de rand. Ziet er nu al sleets uit.

Beste Ronald, We vinden het jammer dat u nu al schade heeft aan uw Instant Pot. Gelukkig heeft dit geen enkele invloed op de werking of veiligheid van uw machine. Helaas zijn Instant Pots niet onverwoestbaar. Uw klacht is bekend en krijgen we helaas heel soms. We hebben het zelf uitgebreid getest met meerdere modellen en het ligt helaas aan te ruw open en sluiten van de deksel. Als dit met enige voorzichtigheid gebeurd, en er niet op het deksel wordt gedrukt tijdens het sluiten, dan ontstaat er geen schade. Het deksel ligt vrij los op de rand en druk is niet noodzakelijk. Het deksel sluit zichzelf wanneer er druk wordt opgebouwd. Dit wordt ook zodanig omschreven in de handleiding. Het is onmogelijk dat deeltjes in uw eten terechtkomen. De binnenpan en het deel van de deksel dat in aanraking kan komen met uw eten is gemaakt van voedselveilig RVS. Alle andere delen (waaronder die met een vorm van coating) bevinden zich buiten de hermetisch afgesloten binnenpan en er kan niets zomaar in terecht komen. Het onderdeel in kwestie (de buitenste rand voor het deksel) bevindt zich volledig buiten de binnenpan (die zelfs geseald is door de afdichtingsring) en het is dus onmogelijk dat deeltjes in de binnenpan en uw eten terecht komen. De deeltjes zullen buiten de cooker vallen of tussen de buitenwand en de binnenpan. Helaas valt deze schade niet onder garantie en valt ook niet te repareren omdat de buitenrand een fundamenteel onderdeel is van de machine. De schade kan echter totaal geen kwaad voor het functioneren en de veiligheid van de machine. Met vriendelijke groet, het Instant Pot team.

Wel jammer dat ik 2 dagen te vroeg met aanschaffen was, waardoor ik de Black Friday korting miste.

Gemakkelijk en snel.

Duidelijke website en snelle verzending

Weer goede ervaring, snelle verzending

geweldig

grote keuze,mooie aanbiedins en zeer snelle levering,

Super ding moest er effe achter komen omdat het boekje in het Engels is wat toch beetje jammer is maar nu al lekker dingen kunnen maken

Snelle levering, mooi apparaat! Helemaal blij!

Supersnel

Echt top apparaat en supersnel bezorgd.

Goede en snelle levering.

Volgende dag al in huis. Is mijn eerste instant pot en ben erg enthousiast.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Top!!!

Mijn pan heel snel geleverd en een prachtig product. Heel blij mee.

Over Instantpot.nl

Instantpot.nl is de officiele distributeur én dealer van Instant Brands producten in de BeNeLux! Wij besteden grote zorg aan uitstekende klantenservice. Instantpot.nl is onderdeel van Kenners BV (www.kenners.nl)