Wat een topper!!!

Helemaal geweldig, wou dat ik hem eerder had gehad!

alles in order

goede klantenservice, top product

I love it!

This is the 2nd one I get. I used to have the small version for years and now we got the medium one. Good size, different functions and very efficient

Snelle vakkundige service, goede uitleg, Garantie 100% tevredenheid. Vriendelijke mensen die achter hun producten staan en dat ook uitdragen in positieve zin. Tot diep in technische details zoeken ze uit voor je als nodig is.

Slow cooker

Mooi product aan mooie prijs , werkt zoals het hoort te zijn .

Bad luck

Everything is ok, but for the love of God, I bought 3 replacement pots and NONE OF THEM were the right size for my InstantPot. I just can't give 5 star review.

Geweldig snelle verzending

‘S avonds besteld , volgende dag in huis Wat wil je nog meer ?

Super te vreden met mijn kleine slowcooker.

Heel te vreden met mijn slowcooker, met name de aanbraadfunctie is heel fijn. Hierdoor heb je maar 1 pan nodig. Ik gebruik hem op de camping. Weinig afwas en heel compact.

Mijn deksel van de duopot was stuk, personeel van Duopot deed haar best om een passend deksel te zoeken en op te sturen voor een redelijke prijs.

Had ik veel eerder moeten aanschaffen

Een veelzijdige pan, die het leven een stuk makkelijker en lekkerder maakt. Snel en zorgvuldig verzonden.

Een goed apparaat voor weinig geld!

Mijn instant Pot Vortex Mini is binnen 2 minuten op temperatuur. De tijden moet ik soms een minuutje bij optellen voor een wat knapperige resultaat. Zelf de kroketten van de Jumbo komen er dan knapperig uit. De temperatuurinstelling kan oets beter. Het is te merken dat er een omrekenfactor gebruikt is van Fahrenheit naar Celsius. De temperatuur kan je daardoor bijvoorbeeld niet op 180 of 200 graden instellen, maar bijvoorbeeld op 182, 185, 205 graden. Tip voor de toekomst? Het onderhoud is een makkie. Ondanks dat de bak aan de hendel vastzit ervaar ik dit niet als een probleem. De bak is namelijk niet zo groot en dus makkelijk hanteerbaar. Ook het uitneembaar rooster maakt makkelijk schoon. Makkelijker dan met zo'n glaswerk en het rooster is van dezelfde antiaanbaklaag als de bak waar deze in zit. Zeer tevreden met de aanschaf!

It's too easy and perfect .thanks

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Kapot product geleverd, wachten tot retour compleet is voor ze een nieuw product versturen

Beste Ronald, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je een kapot product hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Bij Kenners BV streven we er altijd naar om onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Het is inderdaad onze standaardprocedure om eerst het defecte product retour te ontvangen voordat we een nieuw product kunnen versturen. Dit doen we om objectief vast te kunnen stellen wat er precies mis is met het product. Helaas hebben we in het verleden situaties meegemaakt waarin producten die niet bij ons waren gekocht, werden geretourneerd, of producten die door de klant zelf beschadigd waren. Door deze controle kunnen we ervoor zorgen dat iedereen eerlijk en correct behandeld wordt. We begrijpen dat het vervelend is om te wachten, vooral wanneer je een defect product hebt ontvangen. Ons doel is om, zodra het geretourneerde product is ontvangen en gecontroleerd, direct een vervangend product te versturen. Wanneer klanten meewerken aan dit proces, wordt meestal binnen 48 tot 72 uur al het vervangende product geleverd. Kenners BV heeft tot nu toe 4.290 beoordelingen ontvangen met een gemiddelde score van 9,4. We zijn er trots op dat 98% van onze klanten ons aanbeveelt. Deze cijfers laten zien dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen en een uitstekende service te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we dit snel voor je kunnen oplossen en dat je tevreden zult zijn met het vervangende product. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 085 301 2306 of stuur een e-mail naar onze helpdesk (bij voorkeur als reactie op je orderbevestiging met bestelnummer). We reageren vrijwel altijd binnen 24 uur op je e-mail, en meestal veel sneller. Met vriendelijke groeten, het Instant Pot / Kenners team

Wij hebben eerst de 7,6 l Multicooker aangeschaft.. deze bleek veel te groot. Na heel vriendelijk overleg toch voor de mini gegaan en ontzettend blij mee. staat meerder keren per week aan. Retour product is zeer snel gerestitueerd. Echt een meerwaarde in onze keuken.

Uitstekende service!

Duidelijke communicatie en uitstekende service.

fantastische pan!

Ik had al een crockpot express CR051, waar ik overigens heel tevreden over ben. Deze kleine instantpot gekocht om ernaast te gebruiken. Sowieso is de de binnenpan heel fijn, je hoeft niet zoals bij de crockpot voorzichtig te zijn dat je de binnenpan kapot maakt. dus deze pan is een echte aanrader! en de service van instantpot is top!

Uitstekend contact via klantenservice

Het retourneren via post.nl bleek geen probleem.

Alles ging vlot en makkelijk. Mijn Instant Pot is echt fantastisch! Zou nooit meer zonder willen.

Eigenlijk is gewoon in een pot koken even gebruikelijk

Heb reeds de ganse week mijn gerechten aangepast aan de snelkookpan. Doet zeker en vast zijn werk maar je kan ook gewoon een goede pot gebruiken. Bij de snelkookpan moet je er niet bijstaan, bij een gewone stoofpot natuurlijk wel. Gemengde gevoelens hierover.

Beste Agata Wawrejko, Hartelijk dank voor uw eerlijke review over uw ervaring met de snelkookpan. Wij begrijpen dat u gemengde gevoelens heeft, vooral omdat traditionele kookmethoden zoals een gewone pot ook hun charme en voordelen hebben. Echter, zoals u zelf al aangeeft, biedt de snelkookpan het gemak dat u niet constant bij het kookproces aanwezig hoeft te zijn. Vele tienduizenden gebruikers in Nederland, en miljoenen wereldwijd, waarderen de Instant Pot om zijn efficiëntie en veelzijdigheid. Instant Pots kunnen tot 70% sneller koken en besparen tot 80% aan energie vergeleken met traditionele kookmethoden. Bovendien vervangen ze tot wel 11 verschillende keukenapparaten, wat een aanzienlijke ruimtebesparing in de keuken oplevert. Deze voordelen worden vaak bevestigd in de honderdduizenden zeer positieve reviews en de 5-sterren ratings die wij en andere verkooppartners wereldwijd ontvangen. We vinden het jammer te horen dat de voordelen van de Instant Pot in uw ervaring niet volledig naar voren komen. Graag willen we u verder helpen om misschien toch meer uit uw apparaat te halen. U kunt ons altijd bereiken via e-mail of telefonisch voor persoonlijke begeleiding of tips. Ter informatie, Kenners BV wordt door vele klanten gewaardeerd, zoals blijkt uit onze reviews. Wij hebben momenteel 4.280 beoordelingen met een indrukwekkende gemiddelde score van 9,4. Maar liefst 98% van onze klanten beveelt ons aan. Uw feedback is cruciaal voor ons om te blijven verbeteren en we waarderen uw input zeer. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Geweldige pannen

Dit is mijn tweede instant pot ik heb ook de 5,7 liter duo. Ik zou niet meer zonder kunnen

Uitstekende website

Heb mijn vragen voorgelegd en heb een passend antwoord gekregen, Ik ben zeer tevreden.

Mooi product alleen jammer dat er niet Eén Nederlandse beschrijving bij is

Gewoon goed!

Bestelproces verliep geheel volgens afspraak. Product mini-airfryer voldoet geheel aan verwachting.

Geweldige

Zeer goed met koken, snelheid en veiligheid, helemaal tevreden mee.

Bedrijfsgegevens

s-Gravenweg 332 A

2911BK Nieuwerkerk aan den IJssel

085 3012306

[email protected]

Over Instantpot.nl

Instantpot.nl is de officiele distributeur én dealer van Instant Brands producten in de BeNeLux! Wij besteden grote zorg aan uitstekende klantenservice. Instantpot.nl is onderdeel van Kenners BV (www.kenners.nl)

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.