Doet precies wat hij moet doen.

Makkelijk en nauwkeurig

Uitstekende service. Uitstekende kwaliteit.

Heel tevreden met mijn aankoop

Prima product.

Echt een innovatie t.o.v. onze eerste Airfryer.

Great customer service!

Needed a spare part for my Instant Pot, were anazing to help! Very happy customer!

geweldig

Instant Pot is gewoon geweldig en de producten zijn ook nog eens helemaal super.

De pot is makkelijk in gebruik! Ik heb er al groenten in gestoomd, ik heb yoghurt gemaakt met de sous vide stand en heb met de snelkookpan functie dingen gesteriliseerd. Ik ben echt blij met deze investering!

Perfect use!

Everything was very smooth and the customer service was kind enough to help me out with my mistake of double order. So happy!

Snelle levering en prima product

IK heb een nieuw Hepa filter voor mijn luchtreiniger aangeschaft. Snelle levering. En mijn Luchtreiniger doet weer wat hij moet doen! Namelijk de luchtkwaliteit verbeteren. Prima service

Sehr gut

Sehr gut

Prachtig product.

Heel mooi recepten boek voor de instantpot.nl.

Ik ben zeer tevreden over instant pot

Ik ben heel blij met mijn instant pot. Ik gebruik hem vrijwel iedere dag. ik zou hem iedereen aanbevelen.

Mooi product en goede service

Mooie Cooker tegen een uitstekende prijs. Goede klantenservice. Verzending snel en goed verpakt.

perfecte paraat!

echt een aanrader product!!

Goed product, goede service

Ik ben erg tevreden met de service van Instantpot. Na bestelling kreeg ik o.a. mails met tips en recept ideën. De levering was snel en ik ben nu al fan van de instant pot. Ik heb er onder andere al soep en stoofpot mee gemaakt. Scheelt ontzettend veel tijd. Waar ik met bepaalde recepten normaal gesproken uren kwijt ben, heb ik het nu binnen een uur op tafel. Heb al nieuwe leuke (en hopelijk lekkere) recepten gezien voor o.a. champignon risotto en rijstepap met vanille.

Fast and simple

Experience was seamless and product was cheapest on the internet, practically half the price of what is practiced in Poland, already recommended to friends.

Snel gefixt

Ik had een hele mooie Instant Pot Ultimate Crisp voor mijn verjaardag gekregen van mijn schoonbroer en mijn zus. Crispen deed hij, maar stomen helaas niet. Het duurde eventjes om in contact te komen met Instantpot.nl, maar toen het contact er was, liep alles heel voorspoedig. Netjes, vriendelijk en snel afgehandeld. Compliment. Helaas van de uitvoering die ik had gekregen er niet meer, maar heb ik er een luxere voor teruggekregen.

Ik had problemen met mijn binnen pot Na contact kreeg ik gelijk een nieuwe top

Vandaag besteld, morgen in huis.

De air fryer is perfect. Duidelijk, snel en eenvoudig te bedienen.

Goedkoop maar goed

De airfryer was goedkoper dan ik had verwacht maar doet goed en snel precies datgene wat ik nodig heb.

Uitstekende shop, mooie producten, had al een instantpot en nu ook een airfryer. Zeer tevreden.

Nog niet alles uit geprobeerd maar tnt heel tevreden

Heel tevreden

Makkelijk om in te koken en bakken. Heel blij mee

Beste Judith, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het zeer spijtig te horen dat u uw bestelling na 8 dagen nog niet heeft ontvangen en begrijpen volkomen dat dit teleurstellend voor u is. We nemen uw feedback zeer serieus en gaan direct voor u onderzoeken wat er precies is misgegaan met de verzending van uw pakket. Ik wil benadrukken dat het onze standaardprocedure is om bestellingen direct te verwerken en over te dragen aan de bezorgdienst om zo een snelle levering te garanderen. Helaas hebben wij geen invloed op externe factoren die de bezorgtijd kunnen beïnvloeden nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten. We waarderen uw begrip hiervoor. We vinden het ook jammer dat u direct een negatieve review heeft geplaatst zonder eerst contact met ons op te nemen en ons de kans te gunnen het sneller voor u op te lossen. Als de track & trace link de volgende ochtend niet werkt kunt u altijd even contact met ons opnemen en gaan we er gelijk achter aan bij de vervoerder. Waarschijnlijk had u dan het pakketje inmiddels al enige tijd in huis gehad. We staan altijd klaar om eventuele problemen proactief en naar tevredenheid op te lossen. Communicatie is voor ons essentieel, en we hadden graag de kans gekregen om dit probleem voor u op te lossen voordat het tot een review kwam. Uit de meer dan 4100 reviews van Kenners op diverse platformen blijkt dat we gemiddeld beoordeeld worden met een score van 9,3 en dat 96% van onze klanten ons aanbeveelt. Uw ervaring staat hier haaks op, en daarom nemen we uw feedback uiterst serieus en zullen we alles in het werk stellen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om telefonisch contact op te nemen of een e-mail te sturen naar onze helpdesk. We staan klaar om u te ondersteunen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur en hopen snel een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groeten, het Kenners / Instant Pot team

snelle levering van het toestel. Alles goed verpakt. Handige website

Geweldige degelijke pan. Goede binnenpot. Veel recepten. Vervangt in principe snelkookpan, rijsstomer, braadpan, en sous vide, en slow cooker. Aanschaf lijkt duur, maar is dat natuurlijk door zijn veelzijdigheid niet. En op Youtube en de instantpot site veel recepten.

Over Instantpot.nl

Instantpot.nl is de officiele distributeur én dealer van Instant Brands producten in de BeNeLux! Wij besteden grote zorg aan uitstekende klantenservice. Instantpot.nl is onderdeel van Kenners BV (www.kenners.nl)