Slechte kwaliteit

Beweert dat vitamines uit onze eigen Nederlandse productiefaciliteit komen, dat klopt ook! Maar de ingrediënten van de vitamines komen in poeders uit China en niet EU gecertificeerd landen. Deze worden vervolgens samengeperst in Nederland.

Super makkelijk

Ik probeer elke dag multivitamine te nemen, maar het kwam nog weleens voor dat ik een dag oversloeg omdat het potje leeg was of omdat ik het in alle haast vergat. Met de handige zakjes van Vitaminefabriek is dat nu voorbij. Gewoon een zakje in mijn tas en als deze leeg is even een nieuwe bestellen en de volgende dag zit het in de brievenbus. Ideaal!

Leuk dat het vegan is

Goede ervaring gehad en leuk dat de vitamines vegan zijn

Goede prijs kwaliteit verhouding

Super snelle levering en past gewoon door je brievenbus. Wat ik vooral fijn vind is dat de vitamines vegan zijn! Dat de vitamines zelf gemaakt worden maakt het product extra interessant. Zeker een aanrader!

Geweldige kwaliteit!

Ben soms wat vermoeid, maar nu ik de B12 energie pillen hebt gebruikt van Vitaminefabriek voel ik me herboren.

Werkt goed

Zeer blij met mijn aankoop, de B12 Energy tabletten werken goed, merk een positief verschil qua energieniveau. Ik ga weer bestellen!

Snelle levering & kleine pillen

Eergister besteld en vandaag ook echt thuis! Ik heb de groene Thee met EGCG en die is in pil vorm. Ik heb eerder zulke pillen gebruikt maar die waren altijd erg groot. Deze zijn van redelijk formaat waardoor het doorslikken goed te doen is. Op naar het resultaat!

Top bedrijf

Super top bedrijf Harde werkers Veel eigenmerk producten

Top product

Snel binnen. Hoefde niet thuis te blijven want paste door de brievenbus. Als het goed werkt ga ik zeker meer producten bestellen.

Erg goeie receptuur

Hoog gedoseerde preparaten tegen zeer scherpe prijs

Snelle levering en goede producten

Tevreden over de snelle levering en de verschillende producten.

Perfecte aanvulling op m’n dieet!

Mooie lijn producten en snelle levering!

Verassend goede multi

Binnen twee weken beter in mijn vel en meer power. Prijs ook top.

Niet alleen een top product maar ook echt een cadeautje om te krijgen!

Fijn om een 100% vegan product te kunnen bestellen en dat het gewoon in de brievenbus geleverd kan worden. Het concentratie en focus complex lijkt daadwerkelijk te helpen. Merk echt dat ik meer focus heb en eindelijk weer eens geconcentreerd kan werken!

Kwaliteit en service!

Snel mijn vitamines besteld en al dezelfde dag in huis! Daarbij is de kwaliteit van het product echt het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen. Is dit een aanrader: jazeker!

Hele goede supplementen

Hebben hele goede supplementen en een uitstekende service

Positieve eerste indruk

Leuk nieuw merk! Heb mijn eerste bestelling gedaan en kon het de volgende dag al uit mijn brievenbus halen. Product ziet er goed uit en ik overweeg het 'bestelgemak' abonnement (iemand hier al ervaring mee?).

de producten lagen snel op mijn deurmat, mooie verpakking.

Snelle service en klantvriendelijk

Vitaminefabriek maakt waar wat ze zeggen wat een service. Producten waren snel in huis. Ideaal dat het een postbus pakket is. Waardoor je verpakking door de brievenbus kan. Daarnaast zijn de vitamines goed verpakt en is de klantenservice erg meedenkend.

Wat een service!

Prachtig nieuwe webshop, bestellen snel geregeld en met bestelgemak ontzorgen ze mij ook nog eens. Bij een vraag heb je binnen een half uur antwoord. Kortom, top!

Super vitamines en service!

Voor het eerst heb ik bij Vitaminefabriek mijn vitamines besteld en ben er super blij mee! Ik vind het ook heel fijn dat alles vegan is, nu hoef ik daar niet meer specifiek naar te zoeken :)

Vernieuwend en scherp

Mooie vormgeving, kwalitatieve producten. Top!

Mooie producten voor een mooie prijs!

Voordat ik mijn supplementen bij vitaminefabriek kocht was ik altijd veel meer geld kwijt. wat ik erg fijn vind is dat je kunt kiezen voor een kleinverpakking om het product eerst uit te proberen. Ik heb nu 3x een bestelling geplaatst en ik ben fan!

Over Vitaminefabriek

Wij van Vitaminefabriek maken jouw supplementen zelf. Zo, vers van de pers. 100% vegan, van hoge kwaliteit én scherp geprijsd. Doen we voor jou! + 100% vegan + Met passie gemaakt in eigen productiefaciliteit + Brievenbusverpakking, wel zo makkelijk! + Hoge kwaliteit, scherpste prijs