Waanzinnig!

Alles was perfect in orde. De bus was op tijd, had ruimte om nog een tussenstop te maken en zette ons goed af op onze eindlocatie. Zou het zeker aanbevelen voor (nacht)tripjes!

Uitstekende en klantgerichte service!

Deze busmaatschappij is zeker aan te raden. Zeer vriendelijke chauffeur, die in oplossingen denkt. Top service!

Uitermate geweldige ervaringen !

Ik zou deze maatschappij aan iedereen aanbevelen, voor ieder wat wils en zeer maar dan ook zeer gastvrije chaffeurs / medewerkers !!

Super rit!

Ontzettend gastvrije chauffeur. Daarnaast gaf hij ons alle ruimte om er nog een feestje van te maken op de terugreis. Hij stopte zelfs op ons verzoek nog even bij de mcdonalds omdat er wat hongerige passagiers waren;). Ik zou hem en de bus iedereen aan kunnen raden!

Super ervaring mega grote gastvrijheid

Ongekende gastvrijheid en uitermate professionele begeleiding …..

Wat een top feestje met BusGo!

We zijn met ons bedrijf op pad geweest met Mike en Jakob van BusGo in de VIP-feestbus. Muziek aan, disco lampen aan en vrijdagmiddag borrelen met ons team en een aantal klanten. Een feestje dat zeker voor herhaling vatbaar is! Thanks Mike en Jakob voor de mooie dag, goede service en het veilige transport. Was zeer geslaagd!

Fantastische bus met een top service!

Deze partybus is zeker aan te bevelen.

Enorm leuke ervaring!

Onze busrit was super goed verzorgd en de sfeer zat er goed in!

Wat een super ervaring!

Geweldige service en een top product. Ze hebben ons bedrijfsfeest tot een fantastisch succes gemaakt!

Super gezellig!

Wij hebben een super leuke busreis gehad. Het was een leuke en gezellige rit. Buschauffeur Mike stond op tijd klaar om te vertrekken. Daarnaast vonden wij dat Mike erg ervaren en netjes reed, dit gaf ons ook een veilig gevoel. In de bus mochten wij zelf de hitjes aanvragen en was er gekoeld drinken aanwezig. Busgo B.V. is voor ons voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker nog een dagje mee met de bus!

Top service!

Super gezellige rit, wij zaten in de feestbus. Heel de rit werd er leuke muziek gedraaid. Ook was er drinken verkrijgbaar in de bus. Ik zeg; top geregeld!! En de buschauffeur was ook een topper, leuke gozer :)

Nog nooit eerder zo’n geweldige ervaring meegemaakt. Super gezellig en top service! Een echte oprechte aanrader!

Prettige ervaring!

Voor onze partybus hebben wij gebruik gemaakt van de Chauffeursdiensten van Busgo B.V Dit is ons zeer goed bevallen. Mike is een zeer nette chauffeur die zuinig met zijn bus omgaat. Ook de communicatie naar de klanten doet hij zeer professioneel, hij past zich gemakkelijk aan en in onverwachte situaties op de weg, als met technische storingen blijft hij rustig en professioneel zoekend naar de juiste oplossing. Al met al een zeer fijne ervaring! Wij raden Busgo BV zeker aan!