Goede reis en vriendelijke buschauffeur

Het contact met het bedrijf hebben wij als zeer prettig ervaren. Snelle reactie. Herinnering een dag van te voren, goede service. De reis kon worden aangepast naar wens. We konden zelf (met advies van het bedrijf) een opstap plek en tijd kiezen. Op de dag van de reis stond de buschauffeur op tijd klaar om ons op te halen. Hij hielp ons netjes met de koffer en heeft ons veilig naar bestemming gebracht. Prettig om bij in de bus te zitten. Heel erg bedankt!

We waren erg blij met de service van Busgo

Wat was het plezierig om op de trouwdag van onze zoon en schoondochter relaxed in de bus te stappen met familie en vrienden van het bruidspaar. Een zeer vriendelijke buschauffeur (Mike) heeft ons van huis naar de trouwlocatie gebracht. Vandaar naar de kerk en terug naar de trouw/feest locatie. En jawel 's nachts weer naar huis. Keurig netjes op de afgesproken tijden. Mike bleef op locatie. Super enthousiast over Busgo.

Perfecte en gezellige rit!

Met Busgo naar kingdance geweest. Mike was keurig op tijd met een zeer nette bus! Alles was mogelijk; biertje, muziekje en een pauze als we erom vroegen. Terugreis ook weer keurig op tijd! Kortom alles was tip top! Bedankt Mike!

Op het laatste moment in Joure mijn zwager nog geregeld dat mijn dochter en nichtje op de terug weg mee konden reizen na een koningsfestival. Voor Mike geen enkel probleem om ook op onze meiden te wachten en ze de locatie te sturen en ze mee terug naar Joure te nemen. Door Mike zijn onze dochter veilig en wel thuis gebracht! Super service en zeker een aanrader! Dikke vette 10! :)

Top materiaal.

Vandaag met Mike op stap geweest. Leuke en aardige chauffeur. Blijkt tijdens een gesprek met hem dat hij de eigenaar is van dit jonge bedrijf. Mooi en jong materiaal, keurig verzorgd. Beslist de moeite waard om dit bedrijf te benaderen voor het laten maken voor een offerte. Ik wens dit bedrijf een goede toekomst toe. Joop Sloots.

Mooi

Geweldige dag gehad en er is goed voor ons gezorgd.

Perfect, je had het niet beter kunnen treffen. Erg flexibel.

Helemaal goed

Het contact vooraf was goed, de afspraken waren zo gemaakt. Mike was keurig op tijd op de afgesproken plek. De rit zelf was fantastisch, Mike reed zeer ervaren en als vanzelf. De collega’s die normaal gesproken altijd wagenziek zijn, waren erg blij met Mikes rustige rijstijl. Bij een volgende reis denken we zeer zeker aan Mike.

Super!!

Top service om helemaal naar de achterhoek te komen vanuit Groningen, heel meedenkend en alles is mogelijk. Ook een hele gezellige chauffeur echt en top rit gehad naar het startschotgala!

Vriendelijke chauffeur, mooie bus, uitstekend voor een dagtocht.

Fantastisch, betrouwbaar, meedenkend!

Wij hebben voor het verrrassingsjubileum voor mijn ouders Busgo ingeschakeld. Alle gasten zijn uit verschillende plaatsen opgehaald, om als laastste mijn ouders met ons op te halen en naar de feestlocatie te brengen. En natuurlijk na het feest, is iedereen weer veilig thuisgebracht. Busgo heeft fantastisch meegedacht! De communicatie verliep erg goed en iedereen was laaiend enthousiast! Mooie bus, vriendelijke chauffeur. Alles klopte, perfect!

Super gezellig en alles volgens afspraak!

Bus was er op tijd. Leuke en gezellige heen en terugreis!

Aanrader

Vriendelijke buschauffeur, nette bus en alles kon besproken worden. Erg tevreden!

Boven verwachting goed!

Een hele nette bus, goede communicatie en een vriendelijke chauffeur. Deze onthouden we!

Super, de bus was goed en netjes. De chauffeur was vriendelijk

De bus was er op de afgesproken tijd. We hadden zelfs een grotere bus dan afgesproken. Goed geregeld. Hele vriendelijke chauffeur.

Aanrader!!

Alles was top geregeld. Mike zorgt ervoor dat je je nergens druk over hoeft te maken. Top ervaring

Waanzinnig!

Alles was perfect in orde. De bus was op tijd, had ruimte om nog een tussenstop te maken en zette ons goed af op onze eindlocatie. Zou het zeker aanbevelen voor (nacht)tripjes!

Uitstekende en klantgerichte service!

Deze busmaatschappij is zeker aan te raden. Zeer vriendelijke chauffeur, die in oplossingen denkt. Top service!

Uitermate geweldige ervaringen !

Ik zou deze maatschappij aan iedereen aanbevelen, voor ieder wat wils en zeer maar dan ook zeer gastvrije chaffeurs / medewerkers !!

Super rit!

Ontzettend gastvrije chauffeur. Daarnaast gaf hij ons alle ruimte om er nog een feestje van te maken op de terugreis. Hij stopte zelfs op ons verzoek nog even bij de mcdonalds omdat er wat hongerige passagiers waren;). Ik zou hem en de bus iedereen aan kunnen raden!

Super ervaring mega grote gastvrijheid

Ongekende gastvrijheid en uitermate professionele begeleiding …..

Wat een top feestje met BusGo!

We zijn met ons bedrijf op pad geweest met Mike en Jakob van BusGo in de VIP-feestbus. Muziek aan, disco lampen aan en vrijdagmiddag borrelen met ons team en een aantal klanten. Een feestje dat zeker voor herhaling vatbaar is! Thanks Mike en Jakob voor de mooie dag, goede service en het veilige transport. Was zeer geslaagd!

Fantastische bus met een top service!

Deze partybus is zeker aan te bevelen.

Enorm leuke ervaring!

Onze busrit was super goed verzorgd en de sfeer zat er goed in!