Super makkelijk te bestellen

Eerste keer whisky besteld via online platform en goed meegevallen , levering zoals gepland en gecommuniceerd

Jurgen, bedankt voor de mooie en goede beoordeling

Besteld via de shop en een snelle afwikkeling.

Bedankt Daniel, geniet van je aankoop!

Super!!

Super netjes en snel geholpen

John, bedankt voor deze beoordeling, dit is ook waar we voor staan.

Alles in orde

Dank voor de beoordeling

Goede selectie, snel verzonden, netjes verpakt

De winkel is overzichtelijk en heeft een mooie selectie Whisky's. De bestelling was zo gedaan en snel verzonden. Verpakking was degelijk. De flessen waren goed beschermd.

Obbe, bedankt voor deze mooie beoordeling, we kijken uit naar je volgende bestelling.

Komen afspraken volledig na

Enig minpuntje was dat ik pas bij de afrekening doorkreeg dat er €7,50 verzendkosten waren.

Dank voor het mooie cijfer John! Bovenaan de website en tijdens het bestelproces aan de rechterkant staat vermeld; gratis verzenden vanaf €60. We hopen dat de korting op de flessen een beetje troost kunnen bieden :) Geniet van je aankoop en graag tot een volgende keer!

Alles perfect

Uitstekend geregeld

Dankjewel Martin, graag tot de volgende keer!

Super service met de bijgeleverde whisky beschrijvingen.

De tubes worden alle geleverd met een duidelijke beschrijving en proefnotitie. Het pakket zelf is echt super goed beschermd zodat de flessen zeker weten heel aankomen.

Bedankt voor de mooie beoordeling, enjoy!

snelle service

bestelling snel geleverd

zo kan het dus ook !

zeer snelle afhandeling. Financieel eenvoudige handelingen en bestelling volgende dag, prima verpakt , in huis.

Dankjewel Job!

Uitstekend geholpen

Bestelling geplaatst. Netjes verpakt met mooi kaartje. Telefonisch contact gehad met de webshop en een prima levering kunnen plannen in overleg zodat het product op tijd in huis was.

Bedankt Thomas, blij dat je tevreden bent!

Veilig en snel

De fles whisky die ik had besteld kwam snel en stevig verpakt thuis. Met extra materiaal zodat de fles en doos niet zouden beschadigen. Ik ben zeer tevreden over de huidige bestelling.

Bedankt voor de prima beoordeling!

Prima service!

Correcte prijs + goede en snelle service/levering!

Zeer bedankt, Christian!

Helemaal top!

Geleverd zoals je mag verwachten!

Dankjewel Jeffrey!

Gratis bezorgkosten boven de 60 euro!

Bedankt voor de goede beoordeling!

Snelle actie in een goed verpakte service

Doe geregeld zaken met Marcel Verhaar, leuke acties en snelle service. Leuk ook die tubes met whisky, dat geeft je de gelegenheid kennis te maken met de exclusievere bottelingen!

Dank Anne, tot de volgende!

Prima aanbod, grote keus en uitstekende service

Altijd prettig om contact te hebben, al sinds circa 1980. Dat zegt genoeg!

Veel dank voor uw beoordeling, wij waarderen uw loyaliteit zeer!

Service zoals het hoort!

Vriendelijk, kennis van zaken, service gericht. En bij binnenkomst winkel ruik je de echte wijn winkel(houten vaten). Vooral assortiment Whiskey!

Fijn om te horen dat u tevreden bent, veel dank voor deze prachtige beoordeling!

TOP

Cadeaubon besteld en was binnen no-time in huis. Topservice!

Kim, zeer bedankt voor de mooie beoordeling!

Toller Service.

Schneller Versand. Fairer Preis. Immer wieder gerne

Vielen Dank für die gute Bewertung, bis zum nächsten Mal!

goede service

via hun website whisky besteld. Omdat ik meerdere flessen wilde kopen heb ik telefonisch contact opgenomen om de voorraad te checken. Er bleek maar 1 fles op voorraad te staan die meteen voor mij apart werd gehouden. Na verwerking van mijn bestelling kreeg ik keurig een bevestiging per mail en ook informatie van hun transporteur DPD die correct heeft afgeleverd. Goede service dus en ik ben dan ook zeer tevreden.

Ramon, dank voor de goede beoordeling!

Great selection of wines and whisky in a charming shop.

Fantastic selection of old and new world wines for all gourmet requirements. Very happy with the amarone, the merlot from Di Lenardo and the rosé suggested. The whisky selection is just mind boggling and charmingly displayed in this cosy shop. Good service from knowledgeable personnel too!

Thank you very much for this glowing review! We strive to let every customer leave our shop satisfied, and we're happy to hear that we succeeded in that with you. Enjoy your purchases!

Top winkel

Ik had een on-line bestelling geplaatst voor een heerlijke whisky. Een medewerker van de winkel kwam deze persoonlijk brengen! Uitgebreid assortiment en prima service!

Hartelijk dank voor de feedback! We zijn blij dat naar tevredenheid hebben kunnen handelen. Geniet van de mooie whisky en hopelijk tot een volgende keer!

Top keuze en altijd fijne aanbiedingen

Hoewel ik de laatste tijd minder bezig ben met het proeven en aankopen van whisky, is mijn ervaring met Verhaar altijd zeer positief. Het assortiment is uitermate uitgebreid en de kennis over nieuwe en oude producten altijd zeer actueel.

Zeer bedankt voor deze mooie beoordeling en mooi om te horen dat jouw ervaring zo goed is. Graag tot de volgende keer!