Top zaak. Goede service

Altijd mooie aanbiedingen en geweldige service

Prima verzorgd

Prima verpakt snel bezorgd.

De beste in Whisky

Verhaar is al generaties lang de ultieme plek om een whisky uit te zoeken. Altijd tijd voor een goed gesprek, diepe kennis van de distributeurs en distilleerderijen, advies is geweldig en een enorme hoeveelheid flessen op voorraad van een brede selectie toegankelijke whisky’s tot de meest speciale bottelingen. Organiseren vaak ook hele mooie tastings. Ik kom er al 30 jaar, service is altijd perfect.

Jeroen, dank voor deze fantastische woorden we hopen je nog lang als klant te mogen welkom heten.

De fysieke winkel wil ik zeker ook nog eens bezoeken: wat een keus!

James, met de fysieke winkel zijn we nearly famous geworden. We zien je graag verschijnen.

Meer dan plezierige whisky- en wijnhandel!

We kennen de winkel al jaren en we worden er altijd plezierig en deskundig geholpen. Vaak staat er een whisky open om te proeven en zo word je nog eens op een nieuw spoor gezet. Onze wijnen komen al jaren uit deze winkel. Het assortiment is van topklasse en er is ook kwalitatief aanbod in het minder exclusieve segment. Onze keuzes worden deskundig ondersteund. Een echte aanrader!

Gezinus, dank voor deze mooie woorden. We hopen jullie nog lang te mogen welkom heten.

Goede service, mooi assortiment

Vriendelijke en deskundige service en advies, mooi assortiment wijnen en andere dranken in alle prijsklassen. Voor whisk(e)y liefhebbers is dit een walhalla!

Dank voor dit mooie cijfer.

Dik in orde

Na het lezen van een verhaal over een bijzondere whisky bleken ze hier nog 1 fles op voorraad te hebben. Deze besteld en netjes binnen de aangegeven termijn een mail ter bevestiging. Via DPD verstuurd de volgende dag en ook was de fles super verpakt. Zelf schuimblokken in de verpakking bij de fles. Ik zou hier een volgende keer zeker weer kijken en bestellen.

Rob, zeer dank voor deze mooie beoordeling. Wat betreft het verpakken we proberen breuk te voorkomen met het versturen vandaar ook het extra schuim.

Prima.

Snelle verzending, feestelijk en goed ingepakt.

Ebe, hier streven we naar dank voor dit mooie cijfer.

Fantastische service

Fantastische service van bestellen tot aan de deur

Miranda, dank voor dit zeer goede cijfer. We blijven ons best doen.

Super service en snelle levering.

Per ongeluk iets verkeerd gedaan met bestellen. Was in no time opgelost. Mijn bestelling had ik alsnog de volgende dag in huis.

Inge, bedankt voor de 10 we blijven denken in oplossingen.

Prima zoals altijd

Snelle verzending, goed verpakt, zeker aan te raden om bij deze winkel te kopen.

Andre, zeer dank voor deze goede beoordeling we streven naar nog beter.

Goed contact

Artikelen besteld, 1 artikel was niet voorradig, netjes opgelost met een vervangend artikel in goed overleg. Ook goed en stevig verpakt bij verzending, keurig!

Niels, bedankt voor deze mooie beoordeling er gaat wel eens iets fout met de website maar dat proberen we dan op de juiste manier op te lossen.

Mooi verpakt en snel bezorgt

Mooie selectie van bijzonder goede whiskeys!

Anne Marie bedankt voor dit mooie cijfer.

Supersnel levering en communicatie was duidelijk en snel tijdens de transactie. Fles was ook super goed ingepakt.

Justin, dank voor deze mooie en goede beoordeling.

Prima keuze, service en bezorging aan huis

Eelco, dank voor dit mooie cijfer we blijven ons best doen.

Geweldig ervaring

De wijnen zijn super en de servies is uitstekend. Ik had een specifieke wijn besteld maar er waren maar 2 van de 6 flessen beschikbaar. Verhaar heeft meteen een oplossing aangeboden en de wijn vervangen door een andere uitstekende wijn. Echt een aanrader. En super vriendelijk.

Virginie, zeer dank voor deze mooie woorden en beoordeling.

Super snelle levering .

Top levering goed verpakt en snel verzonden

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Snelle levering, goede communicatie

Bowmore plinth gekocht, snelle geleverd voor een goede prijs. Daarbij een mooi product.

Rene, bedankt voor dit cijfer ook whisky of wijn gerelateerde producten gaan we met zorg mee om.

Top whiskyshop

Zoals altijd de beste whisky’s en een prima service van Marcel en zijn team!!

Berry, graag gedaan en dank voor het mooie cijfer

Buitenverwachting.

Met zorg verstuurd. Heel goed verpakt met bubblewrap en schuimdruppels! Zal snel hier weer bestellen

Marco, we willen niet dat de klant niet van deze mooie producten kan genieten en vooral zonder breuk.

zeer tevreden

Alfred, wat moeten we hier aan toevoegen dank.

Deskundig met een goede service

Verhaar heeft uitstekende wijnen en whisky's in hun assortiment en daarnaast een fijne en goede srvice

Geachte Bronda, Dank voor het mooie cijfer, dit is waar we voor staan.

pijlsnel en goed

gewoon goed

Hele goede service. En dat is voor mij een pluspunt. Ook als je belt hele aardige mensen.

Top bedrijf

Reageerde gelijk op extra notitie bij bestelling, vriendelijk personeel en heel snelle levering.

Dank voor de mooie woorden!