Goed en snel geregeld

Leuke winkel, prettig personeel en ook via internet perfect

Henny, bedankt voor deze mooie beoordeling.

Goed advies en veel keus

Helemaal prima!

Leuke geschenkverpakking kunnen kopen, waar dan ook nog een leuk Schots tartan motief pakpapiertje omheen kom én … een kaartje. Leuk!

Dankjewel Edwin, tot je dienst!

fantastische snelle, persoonlijke levering

'S ochtends besteld, 's middags persoonlijk afgeleverd in regio Utrecht. Zelden meegemaakt, maar zeer prettig.

Rob, als de klant zich prettig voelt, voelen wij dat ook dank.

Een vlotte en correcte afhandeling van mijn verzoek tot levering van een doos wijn

Ik heb hier niets meer aan toe te voegen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we hopen de volgende keer op een 10! :)

Vriendelijke service

prima!

Duidelijke site, snel bestelproces, snelle en nette levering. Prima dus!

Dank voor de zeer positieve beoordeling Marcel!

Prima alles weer binnen

De enige die deze lekkere drank heeft en ook nog mooi heeft bezorgd. Daar hou ik van. Keep up the good stuff.

Dankjewel Paul, we streven ernaar om je de volgende keer nòg beter te bedienen!

Top geregeld

Nette en snelle correspondentie. Erg goed en veilig verpakte goederen.

Jordy, bedankt voor deze mooie beoordeling wat kunnen wij eraan doen zodat we volgende keer een 10 krijgen!

Fijne mails met prachtige aanbiedingen

Regelmatig bestel ik wat bij jullie. Niet alleen de website maar ook telefonisch is er een prettig contact en dat ervaar ik als prettig!

Edwin dankjewel voor de mooie beoordeling, heel goed om te horen dat je tevreden bent!

Snel, heldere en vriendelijke communicatie.

Het contact was helder en vriendelijk. Alles wat gezegd wordt, wordt ook prompt gedaan. De maple whiskey die ik besteld heb, was voor mijn schoonzoon bestemd. Hij was er erg blij mee; het schijnt een goede keuze te zijn. Zelf kan ik dat niet beoordelen; ik drink niet.

Kundige vriendelijke man met prachtige zaak

Aardige man reageert snel is vriendelijk en netjes

Angela, bedankt voor deze mooie woorden

De whiskeywas goed verpakt en op tijd gelevert

Hans, bedankt voor dit mooie cijfer, we willen natuurlijk dat alles heel aan komt.

Perfecte bezorg service

Perfecte bezorg service

Ferry, bedankt voor dit mooie cijfer. We blijven ons best doen.

Teleurstellend

Om te beginnen, een hele prettige site. Makkelijk te bestellen, en heel overzichtelijk. Mijn oog viel op Ordha, iets wat lastig te krijgen is. Gelukkig hadden (met de nadruk op hadden) jullie deze nog. Gelijk 3 flessen besteld en betaald. Helaas hadden jullie deze niet meer, hier heb ik netjes bericht over gehad. Geld zou teruggestort worden. Dit was op vrijdag, wat betekend dat je het maandag pas op je rekening hebt.

Dag Jelmer, Allereerst dank dat je een review hebt achtergelaten. Helaas hebben wij niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen. Dat vinden we heel vervelend. Dat het product niet meer op voorraad was, is een fout van onze kant en iets waar we van kunnen leren. We hopen wel dat je begrip kunt opbrengen voor het feit dat het geld pas op maandag weer op je rekening stond. Wij hebben namelijk geen invloed op de snelheid van online transacties, helaas. Vertraging kan dus optreden ivm het weekend. We zijn in ieder geval heel blij om te lezen dat je ervaring met de website en de communicatie met ons positief was. We hopen daarom dat we je toch nog eens mogen verwelkomen in de toekomst en dat we je dan naar tevredenheid kunnen bedienen!

Snel geleverd; uitstekende keuze; prima prijs-kwaliteit

Altijd leuke wijnen, meer bijzonder en bijna altijd van betere kwaliteit dan bij de supermarkten. Wordt hier altijd snel geholpen, weinig aan te merken.

Ronald, bedankt voor dit mooie cijfer we blijven ons assortiment uitbreiden en zoeken altijd naar hoge maar betaalbare kwaliteit.

Gewoon uitstekend !!!

Met de kerst een fles wijn gekregen, die bij Whisky- en Wijnhandel Verhaar vandaan kwam (logo zat op de fles geplakt). Deze wijn was bij mij in de buurt niet te krijgen, dus maar even op de site van Verhaar gekeken en daar was van alles te koop, dus ook die fles die ik met de kerst cadeau had gekregen. Meteen 6 flessen besteld, die binnen 2 dagen zo'n 160 km verderop gratis geleverd werden. Prima! Aanrader!

Thijs, Bedankt voor de mooie beoordeling en goed te horen dat de wijn in bevallen.

Zorgvuldig verpakt en geleverd volgens afspraak

Ruime keuze en goede service.

Dankjewel Eelke, geniet van je aankoop!

uitstekend

goede verpakking voor de flessen

Eddy, bedankt voor de goede beoordeling.

Lekkere ports gekocht, snel geleverd

Lekkere ports gekocht, snel geleverd

Mooi om te horen dat ze goed zijn bevallen, bedankt!

Ontzettend snelle service en stevige verpakking

Ontzettend snelle service, goede berichtgeving en stevige verpakking.

Heel fijn om te horen, hartelijk dank!

Fijn!

Makkelijk te bestellen en de whisky die ik wilde.

Mooi om te horen, dankjewel!

Geweldige service!

Ik had telefonisch contact opgenomen om te checken of een bepaalde wijn nog op voorraad was. De wijn bleek op voorraad, waardoor ik de wijn zonder problemen online kon bestellen. Ze hebben hun best gedaan om de wijn nog voor de kerstdagen bij mij te laten bezorgen en dat is ze ook gelukt. De wijn was zeer goed ingepakt en de service was top!

Fijn dat we van dienst hebben kunnen zijn, zeer bedankt voor deze mooie beoordeling!

heldere communicatie en snel

Steeds snel geleverd. Goede alternatieven voorgesteld voor producten die niet op voorraad waren.

Dankjewel Obbe, graag tot de volgende!

Perfect assortiment voor scherpe prijzen

Mooie selectie doordrink en luxe wijnen. Altijd stipt op tijd met bezorging.

Arno, bedankt voor deze mooie beoordeling