Veel keus, goede service en prijzen !!

Veel keus, goede service en prima prijzen. Ook nog snel geleverd.

Dankjewel Marco, graag tot de volgende keer!

Service met de hoofdletter S

Service met de hoofdletter S. Snelle levering, goed verpakt en fijn contact met vriendelijke mensen aldaar.

Erik bedankt en geniet van de mooie Jura!

Goeie aanbeveling en vlotte levering

Whisky gekocht op alleen de smaakomschrijving. Levering was prima, goed verpakt. Proost!

Bedankt Randal, fijn dat je tevreden bent. Proost!

Goed aanbod van lekkere wijnen

Ruim aanbod van heerlijke wijnen, eenvoudig besteld en snel geleverd. Aanrader

Dankjewel Frans, dat horen we graag!

....

Order accepted, money received. After two days I got information that you don't have this product, so I lost the opportunity to buy Yoichi 10 at a good price, I didn't buy it anywhere else, although I could because it was available a little more expensive, but I was waiting for an order from Your store ...

Zeer vriendelijke service!

Ik belde om in de buurt vd winkel een fles te laten bezorgen. Diezelfde middag werd dat kosteloos gedaan, met mooie verpakking ed. Super aardig!

Alette dankjewel, fijn dat we weer iemand tevreden hebben kunnen stellen!

Uitmuntend

Prijs/product zijn goed gekoppeld en de bezorging en verpakking zijn perfect

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Dirk, bedankt voor deze mooie beoordeling, wat kunnen we nog doen om er een hoger cijfer van te maken?

Heerlijke winkel voor de whisky en wijnliefhebber

Prachtige winkel met heel veel keus en vriendelijk personeel

Veel dank, en geniet van de mooie whisky!

Uitstekende service en communicatie. Dit betrof een online bestelling. Maar ook de winkel is een genot om te bezoeken. Leuke sfeer en een excellente kennis van zaken.

Dankjewel Patrick, wij streven ernaar elke klant een beoordeling als deze te laten schrijven!

Kwaliteit en Service voorop !

Prima kwaliteitswijnen en -whiskey's , goede adviezen en verdere dienstverlening hoog in het vaandel

Carlo, wat moeten we hier nog aan toevoegen dank.

Mooi assortiment voor scherpe prijzen.

Bijzondere wijnen van veelal wat kleinere boeren. Super service en mooie geprijsd.

Arno, bedankt voor deze zeer goede beoordeling.

Mooi op tijd binnen,en zorgvuldig verpakt

Mooi op tijd binnen,en zorgvuldig verpakt

Frank dankjewel, fijn dat we weer iemand tevreden hebben kunnen stellen!

Goed verpakt, optijd, goed verzorgd.

Zoals de vorige keer weer goed verzorg. Whisky en Wijnhandel Verhaar is een fijn zaak om aankopen te doen.

Aad, dankjewel voor deze top-beoordeling; dat waarderen we enorm!

Uitstekend!

Fantastische whisky's, goede communicatie via mail en ontzettend netjes geleverd. Dank!

Natasja, bedankt voor deze mooie woorden!

Goed verpakt

Zou wel een sampeltje bij mogen.

Reza, bedankt voor dit toch mooie cijfer. Jammer dat alleen door het ontbreken van een sample je ons meteen maar een 7 geeft, ik hoop dat bij een volgende bestelling met een sample we dan een 10 mogen verwachten.

Netjes, zeker een volgende bestelling waard

Na enkeke kleine beschadigingen te hebben waargenomen bij 1 artikel contact opgenomen waarna bijzonder snel al werd gereageerd en een passende oplossing werd geboden, alles bij elkaar ontzettend tevreden met mijn bestelling! Bij deze mijn dank aan firma Verhaar en hun uitstekende service. Zo maak je het tegenwoordig maar zelden mee!

Michael, we waarderen het zeer dat je, ondanks een aanvankelijke fout van onze kant, zo'n mooie beoordeling schrijft. We zijn blij dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Dank!

Duidelijke webshop en snelle levering. Heel goed verpakt, dus breekbare artikel is perfect aangekomen!

Dankjewel Jessica, daar doen we het voor!

Goede en snelle service

Ik heb een whisky besteld, die ergens anders niet te verkrijgen is. Goed ingepakt en snel bezorgd. Ruime keuzes aan whisky's. Kom zeker terug!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling en graag tot de volgende keer!

Alles snel en super verzorgd!!

Alles snel en super verzorgd!!

Dankjewel voor de zeer positieve beoordeling!

Dank voor de 10

Hele goed service, snelle reacties

Snelle reactie en goede serice.

Jasper, dank voor dit mooie cijfer.

Uitstekende service en suggesties voor nieuwe whisky's

Mijn bestelde Clynelish was helaas uitverkocht, maar ik kreeg direct een interessante vervanger aangeboden. Deze wordt vanavond tijdens een blind tasting bij DWS Arnhem goed getest en ik verwacht wel wat verrassende notities... De fles werd netjes de volgende dag geleverd en was goed verpakt Mij hebben ze echt het gevoel gegeven dat ik een unieke klant ben en met me meedenken en echt verstand hebben van smaak en service! Ik ga zeker vaker kijken welke bijzondere whisky's ze hebben.

Iwan, wat een mooie woorden. Heel veel dank voor deze beoordeling, dat waarderen we zeer! Heel graag tot de volgende keer.

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam met oplossing bedenken

Goede service, uitstekend verpakt.

Directe reactie na bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeer zeker aan te bevelen!