Goede service, uitstekend verpakt.

Directe reactie na bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeer zeker aan te bevelen!

Ik werd netjes geholpen in de winkel.

Was voor de eerste x in deze mooie winkel. Had nl. een fles whisky besteld via de site. Een mooie/verassende winkel met een speciaal whisky gedeelte en ging weg met 2 mooie flessen whisky, werd super geholpen door de eigenaar. Ik kom hier zeker terug.

Ik werd netjes geholpen in de winkel.

De bestelling werd snel verstuurd,helaas door DPD waardoor ik nog steeds mijn pakje niet heb. Wel heel goed geholpen door de winkel die gelijk een nieuwe fles wilde sturen. Gisteren zou het pakje alsnog komen en weer niet nu maar een aflever adres opgegeven wel in een ander dorp. Dus winkel top misschien beter een andere bezorg dienst.

Goed en snelle service

Goede en snelle service voor de juiste prijs.

Dank voor deze fijne beoordeling!

Snelle betrouwbare service

Henk, we blijven ons best doen bedankt voor deze goede beoordeling.

Goede bezorging, perfecte wijn!

Uiteraard gaat het om het product, maar het advies en gelegenheid om eerst te proeven maakt de aanschaf overtuigender. Ook de bezorging van de wijn was top geregeld.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, wat kunnen we doen om de volgende keer een 10 te krijgen?

Geweldig ervaring

Geweldig ervaring gehad met Verhaar. De kwaliteit van de wijn is uitstekend. En de service is top. Echt een aanrader in de regio.

Virginie, bedankt voor deze mooie woorden, we blijven ons best doen.

Bestelling en levering verlopen zoals gewenst

Bestellen en ontvangts van de bestelling is verlopen zoals gewenst. Fijne website, netjes een bevestiging en track en trace na snelle verzending. Perfect.

Fijn dat je tevreden bent Ron, en bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel en goed geleverd

Goede communicatie, vlot afgehandeld en bezorgd

Bedankt voor deze mooie beoordeling Erik

Zeer snelle bezorging en goede service

Zeer snelle bezorging en heel goede service

Dankjewel Gertjan :)

Levering sneller dan verwacht!

Op woensdag een bestelling geplaatst welke op zijn vroegst vrijdag geleverd zou worden. Echter de volgende dag al in huis, top! Daarnaast overigens ook telefonisch vriendelijk en adequaat geholpen.

Kevin, dank voor de mooie beoordeling!

Top geleverd

Paar mooie flesjes besteld. Zeer goed verpakt en snel geleverd. Ben er blij mee

Herre, zeer bedankt voor de positieve beoordeling. We doen ons best om de volgende keer een 10 te verdienen!

Prima sercvice

Vlot de juiste bestelling kunnen plaatsen en keurig en onbeschadigd afgeleverd

Michael, bedankt voor je mooie beoordeling wat kunnen wij nog verbeteren om volgende keer een hoger cijfer te krijgen?

Snelle service, mooi verpakt

Snelle service, mooi verpakt

Erik, dank voor dit mooie cijfer.

Whisky Walhalla

Wat een prachtige winkel en wat een enorme keuze. Het is heerlijk om te zien dat er nog mensen zijn die met zoveel vakkennis en liefde whisky verkopen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, dat is waar we al 50 jaar voor staan.

Ik moest afleveradres wijzigen en belde..ze namen gewoon de tel op. En das tegenwoordig bijzonder

Wij zijn gek op telefoontjes hier...:p Bedankt voor de beoordeling en graag tot de volgende keer!

Snelle reactie en snelle service top

Paul, dankjewel voor de 10, dat waarderen we zeer!

Zoals beloofd

Snelle levering, flessen uitzonderlijk goed afgeschermd

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, geniet van de aankopen!

Good

Fast and friendly

Vriendelijk en persoonlijk contact!

Naast persoonlijk contact, super vriendelijke mensen! De plaats om te zijn voor de whisky liefhebber.

Bedankt voor de prachtige beoordeling Erik!

Niets op aan te merken.

Nette order afhandeling. Prima communicatie omtrent voortgang. Voorspoedig.

Beste heer Bussum bedankt voor deze mooie waardering

Keurig verpakt en snel geleverd

Kon niet beter

Bedankt voor dit mooie cijfer. Hier streven we naar, we blijven ons best doen.

Heel persoonlijk

Ik heb al bij meerdere zaken whisky besteld, maar nog nooit heb ik een privé mail gehad , dat alles ingepakt was en verzonden. Dat waren altijd die geautomatiseerde mails, deze keer niet. Puur en alleen door die persoonlijke touch, zal ik hier vaker gaan bestellen.

Remco, leuk te horen en we kijken uit naar de volgende bestelling.