....

Order accepted, money received. After two days I got information that you don't have this product, so I lost the opportunity to buy Yoichi 10 at a good price, I didn't buy it anywhere else, although I could because it was available a little more expensive, but I was waiting for an order from Your store ...

Zeer vriendelijke service!

Ik belde om in de buurt vd winkel een fles te laten bezorgen. Diezelfde middag werd dat kosteloos gedaan, met mooie verpakking ed. Super aardig!

Uitmuntend

Prijs/product zijn goed gekoppeld en de bezorging en verpakking zijn perfect

Heerlijke winkel voor de whisky en wijnliefhebber

Prachtige winkel met heel veel keus en vriendelijk personeel

Uitstekende service en communicatie. Dit betrof een online bestelling. Maar ook de winkel is een genot om te bezoeken. Leuke sfeer en een excellente kennis van zaken.

Kwaliteit en Service voorop !

Prima kwaliteitswijnen en -whiskey's , goede adviezen en verdere dienstverlening hoog in het vaandel

Mooi assortiment voor scherpe prijzen.

Bijzondere wijnen van veelal wat kleinere boeren. Super service en mooie geprijsd.

Mooi op tijd binnen,en zorgvuldig verpakt

Mooi op tijd binnen,en zorgvuldig verpakt

Goed verpakt, optijd, goed verzorgd.

Zoals de vorige keer weer goed verzorg. Whisky en Wijnhandel Verhaar is een fijn zaak om aankopen te doen.

Uitstekend!

Fantastische whisky's, goede communicatie via mail en ontzettend netjes geleverd. Dank!

Goed verpakt

Zou wel een sampeltje bij mogen.

Netjes, zeker een volgende bestelling waard

Na enkeke kleine beschadigingen te hebben waargenomen bij 1 artikel contact opgenomen waarna bijzonder snel al werd gereageerd en een passende oplossing werd geboden, alles bij elkaar ontzettend tevreden met mijn bestelling! Bij deze mijn dank aan firma Verhaar en hun uitstekende service. Zo maak je het tegenwoordig maar zelden mee!

Duidelijke webshop en snelle levering. Heel goed verpakt, dus breekbare artikel is perfect aangekomen!

Goede en snelle service

Ik heb een whisky besteld, die ergens anders niet te verkrijgen is. Goed ingepakt en snel bezorgd. Ruime keuzes aan whisky's. Kom zeker terug!

Alles snel en super verzorgd!!

Alles snel en super verzorgd!!

Hele goed service, snelle reacties

Snelle reactie en goede serice.

Uitstekende service en suggesties voor nieuwe whisky's

Mijn bestelde Clynelish was helaas uitverkocht, maar ik kreeg direct een interessante vervanger aangeboden. Deze wordt vanavond tijdens een blind tasting bij DWS Arnhem goed getest en ik verwacht wel wat verrassende notities... De fles werd netjes de volgende dag geleverd en was goed verpakt Mij hebben ze echt het gevoel gegeven dat ik een unieke klant ben en met me meedenken en echt verstand hebben van smaak en service! Ik ga zeker vaker kijken welke bijzondere whisky's ze hebben.

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam met oplossing bedenken

Goede service, uitstekend verpakt.

Directe reactie na bestellen. Snelle levering en goede communicatie. Zeer zeker aan te bevelen!

Goede service, uitstekend verpakt.

Ik werd netjes geholpen in de winkel.

Was voor de eerste x in deze mooie winkel. Had nl. een fles whisky besteld via de site. Een mooie/verassende winkel met een speciaal whisky gedeelte en ging weg met 2 mooie flessen whisky, werd super geholpen door de eigenaar. Ik kom hier zeker terug.

Ik werd netjes geholpen in de winkel.

De bestelling werd snel verstuurd,helaas door DPD waardoor ik nog steeds mijn pakje niet heb. Wel heel goed geholpen door de winkel die gelijk een nieuwe fles wilde sturen. Gisteren zou het pakje alsnog komen en weer niet nu maar een aflever adres opgegeven wel in een ander dorp. Dus winkel top misschien beter een andere bezorg dienst.

Planetenbaan 2 A

3721 LA Bilthoven