Service, kennis, assortiment echte wijnwinkel!

Snel, vriendelijk, service, mooie wijnen en whiskey!

Snel, juiste prijs, informatief en zeer goed verpakt.

Zie titel

Bart, fijn dat je tevreden bent, bedankt voor de review!

Snelle levering met heeerlijke surprise

De bestelling werd zoals gebruikelijk snel en correct geleverd, deze keer vergezeld met een leuke attentie in de vorm van een proefflesje whisky met begeleidende dankbrief voor de bestelling, heel erg attent!

Dankjewel Anne, wij waarderen je zeer als trouwe klant!

Verpakkingsprobleem

Snelle levering maar naar mijn gevoel was de verpakking aan de krappe kant. Bovendien was 1 verpakking van de whisky beschadigd/gescheurd en dat stoort mij omdat de fles voor mijn verzameling is.

Pieter, allereerst bedankt dat je een beoordeling hebt geschreven. Heel vervelend dat de verpakking beschadigd is! Wij hebben helaas geen invloed op hoe de koeriersdienst met de pakketten omgaat, en op deze manier verpakt heeft in het verleden het beste resultaat opgeleverd, is onze ervaring. Als je ons op de hoogte had gebracht over de beschadiging, hadden we daar wellicht samen iets over kunnen afspreken. Wij willen dat onze klanten tevreden zijn; dus als er iets fout gaat dan horen wij dat graag en gaan we dat proberen recht te zetten. We hopen je, ondanks alles, toch in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als klant!

prima keurig op tijd bij de ontvanger geleverd

Om een bestuurslid te bedanken een fles toegestuurd, deze werd keurig na twee dagen bezorgt, of dit klopte kan ik niet beoordelen aangezien de ontvanger aan de andere kant van NL woont. Wel kreeg ik alle mails op naam van de ontvanger en niet van de besteller, geen probleem maar staat wel slordig, foutje in het systeem !!

Zoals altijd keurig behandeld.

Veel dank voor deze positieve woorden!

Goed en snel geregeld

Leuke winkel, prettig personeel en ook via internet perfect

Henny, bedankt voor deze mooie beoordeling.

Goed advies en veel keus

Helemaal prima!

Leuke geschenkverpakking kunnen kopen, waar dan ook nog een leuk Schots tartan motief pakpapiertje omheen kom én … een kaartje. Leuk!

Dankjewel Edwin, tot je dienst!

fantastische snelle, persoonlijke levering

'S ochtends besteld, 's middags persoonlijk afgeleverd in regio Utrecht. Zelden meegemaakt, maar zeer prettig.

Rob, als de klant zich prettig voelt, voelen wij dat ook dank.

Een vlotte en correcte afhandeling van mijn verzoek tot levering van een doos wijn

Ik heb hier niets meer aan toe te voegen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we hopen de volgende keer op een 10! :)

Vriendelijke service

prima!

Duidelijke site, snel bestelproces, snelle en nette levering. Prima dus!

Dank voor de zeer positieve beoordeling Marcel!

Prima alles weer binnen

De enige die deze lekkere drank heeft en ook nog mooi heeft bezorgd. Daar hou ik van. Keep up the good stuff.

Dankjewel Paul, we streven ernaar om je de volgende keer nòg beter te bedienen!

Top geregeld

Nette en snelle correspondentie. Erg goed en veilig verpakte goederen.

Jordy, bedankt voor deze mooie beoordeling wat kunnen wij eraan doen zodat we volgende keer een 10 krijgen!

Fijne mails met prachtige aanbiedingen

Regelmatig bestel ik wat bij jullie. Niet alleen de website maar ook telefonisch is er een prettig contact en dat ervaar ik als prettig!

Edwin dankjewel voor de mooie beoordeling, heel goed om te horen dat je tevreden bent!

Snel, heldere en vriendelijke communicatie.

Het contact was helder en vriendelijk. Alles wat gezegd wordt, wordt ook prompt gedaan. De maple whiskey die ik besteld heb, was voor mijn schoonzoon bestemd. Hij was er erg blij mee; het schijnt een goede keuze te zijn. Zelf kan ik dat niet beoordelen; ik drink niet.

Kundige vriendelijke man met prachtige zaak

Aardige man reageert snel is vriendelijk en netjes

Angela, bedankt voor deze mooie woorden

De whiskeywas goed verpakt en op tijd gelevert

Hans, bedankt voor dit mooie cijfer, we willen natuurlijk dat alles heel aan komt.

Perfecte bezorg service

Perfecte bezorg service

Ferry, bedankt voor dit mooie cijfer. We blijven ons best doen.

Teleurstellend

Om te beginnen, een hele prettige site. Makkelijk te bestellen, en heel overzichtelijk. Mijn oog viel op Ordha, iets wat lastig te krijgen is. Gelukkig hadden (met de nadruk op hadden) jullie deze nog. Gelijk 3 flessen besteld en betaald. Helaas hadden jullie deze niet meer, hier heb ik netjes bericht over gehad. Geld zou teruggestort worden. Dit was op vrijdag, wat betekend dat je het maandag pas op je rekening hebt.

Dag Jelmer, Allereerst dank dat je een review hebt achtergelaten. Helaas hebben wij niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen. Dat vinden we heel vervelend. Dat het product niet meer op voorraad was, is een fout van onze kant en iets waar we van kunnen leren. We hopen wel dat je begrip kunt opbrengen voor het feit dat het geld pas op maandag weer op je rekening stond. Wij hebben namelijk geen invloed op de snelheid van online transacties, helaas. Vertraging kan dus optreden ivm het weekend. We zijn in ieder geval heel blij om te lezen dat je ervaring met de website en de communicatie met ons positief was. We hopen daarom dat we je toch nog eens mogen verwelkomen in de toekomst en dat we je dan naar tevredenheid kunnen bedienen!

Snel geleverd; uitstekende keuze; prima prijs-kwaliteit

Altijd leuke wijnen, meer bijzonder en bijna altijd van betere kwaliteit dan bij de supermarkten. Wordt hier altijd snel geholpen, weinig aan te merken.

Ronald, bedankt voor dit mooie cijfer we blijven ons assortiment uitbreiden en zoeken altijd naar hoge maar betaalbare kwaliteit.

Gewoon uitstekend !!!

Met de kerst een fles wijn gekregen, die bij Whisky- en Wijnhandel Verhaar vandaan kwam (logo zat op de fles geplakt). Deze wijn was bij mij in de buurt niet te krijgen, dus maar even op de site van Verhaar gekeken en daar was van alles te koop, dus ook die fles die ik met de kerst cadeau had gekregen. Meteen 6 flessen besteld, die binnen 2 dagen zo'n 160 km verderop gratis geleverd werden. Prima! Aanrader!

Thijs, Bedankt voor de mooie beoordeling en goed te horen dat de wijn in bevallen.

Zorgvuldig verpakt en geleverd volgens afspraak

Ruime keuze en goede service.

Dankjewel Eelke, geniet van je aankoop!

uitstekend

goede verpakking voor de flessen

Eddy, bedankt voor de goede beoordeling.