Blij met de spiegel

Erg tevreden!

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering. Mooie spiegel.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Erg mooi in de badkamer!

Geen ervaring.

Snelle levering, keurig verpakt

We hebben een quality heating spiegel gekocht. Zat keurig verpakt en werd snel geleverd. Bijgeleverde pluggen leken niet echt stevig dus zelf |Fisher pluggen erbij gekocht. Handleiding van de montagegaten klopt wel maar kan beter, zou handiger zijn als het blad met de boorgaten de afmeting van de gekochte spiegel had. Verder prachtige spiegel met mooie randverlichting.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip zullen we meenemen voor in de toekomst om ons als bedrijf te verbeteren, dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Gewoon goed

Mooie spiegel, snel geleverd en in een stevige verpakking

Top snel

Perfecte spiegels snel geleverd

Duidelijke site, lage prijs, en vlotte levering

Prima bestelproces. Verzending liep vlot, spiegel was zeer goed verpakt, alleen een korte omschrijving of handleiding ontbrak. Het is niet heel moeilijk, maar toch handig als er een uitleg bij is.

Fijne spiegel, goed afgewerkt, dus blij mee!!

Als enige puntje, het zou fijn zijn als de instellingen van het licht bewaard zouden blijven als de stroom met een externe schakelaar uitgezet wordt.

Snelle levering van mooie spiegel

Heel blij met deze mooie spiegel. Heeft meerdere keuzes voor kleur van het licht en ideale spiegelverwarming.

Precies zoals op de foto, heel blij mee.

Ze hebben een hele goede klantenservice

Ik ga hier zeker vaker kopen!

Een aanrader

10,

Uitstekend ,komen alle gemaakte afspraken na.Hulde voor zo'n bedrijf.

Alles ging goed

Ik werd als een koning geholpen

Het duurde iets langer voordat ik de spiegel in handen had echter was het personeel zeer attent en zorgzaam waardoor dit totaal geen probleem was.

goede service en prijs kwaliteit oke. Levertijd iets minder

Bij het bestellen werd aangegeven: levering binnen 1 dag. Dit was echter gedurende de kerst iets langer, nl 2 weken. Misschien moet dit even worden vermeld in deze periode. Verder alles TOP!

Geweldig product

De spiegel is groot maar zeer goed verpakt aangekomen. De verlichting is mooi, wel jammer dat hij niet onthoud als je het gedimd is en de volgende keer weer moet dimmen. De verwarming werkt super

Snelle levering; makkelijke montage.

Spiegel is precies zoals omschreven. Snelle levering, makkelijke montage.

Mooie spiegel, snelle service!

Mooi spiegel en snelle service!

Snelle levering Zeer goed verpakt Fijn geholpen aan de telefoon na probleem met de bestelling.

Mooie spiegel, snel geleverd.

De verpakking was net goed genoeg voor DHL.... De spiegel was nog heel maar de verpakking had al de nodige deuken en scheuren.

goede prijs kwaliteit verhouding

Een moderne, organische spiegel met led verlichting en verwarming. De levering duurde wat langer en dat was bij de bestelling vermeld. Geen communicatie over de verwachte leverdatum, daarom geen 5 sterren.

Mooie spiegel maar scheef

De knoppen van de spiegel staan scheef omdat de armatuur van spiegel zelf niet recht zijn geplakt. Ik heb gemaild over dit probleem maar krijg geen reactie.

Uitstekend service en mooi spiegel

Snel, efficient service en precies wat wij wilde voor een prima prijs.

Handelsweg 7 1851 NX Heiloo

072 7437314