Vriendelijk personeel we zijn goed geholpen. Afspraak levering ook heel goed.

.Fijn matras, prima uitleg.

Fijn matras gekocht na een prima gesprek met een mevrouw, die van wanten wist. Echter, er is één probleem: we komen het bed niet meer uit!

Mooie meubels

De fauteuils, die we gekocht hebben, zijn prachtig. Mooi materiaal, prachtige kleur. We zijn er erg blij mee. De levering duurde iets langer dan gezegd, maar het was het wachten waard. De jongens die alles hebben gebracht waren erg vriendelijk en kundig (monteren).

Goed product en prijs

Goed en dergelijke advies verkoper (Luuk)

Prima op 1 ding na

Het enige wat we een beetje jammer vonden was dat we 100 euro extra moesten betalen voor het meenemen van de oude Tilderskast. Die we zelf ook al helemaal uit elkaar hadden gehaald. Bij zo'n grote aankoop als wij gedaan hebben, twee kasten, een tafel en vier stoelen, vonden we dat wat gênant.

Correct, plezier,vakkundig

Met plezier en geduld heeft verkoopster ons uitstekend geholpen.

Ik heb geweldige hulp gehad van Carola. Die zaken die anders liepen dan gepland heeft ze lief opgelost dmv een extra cadeau. Na leveren bank bleek dat niet alles was geleverd. Hiervoor nam Carola meteen persoonlijk contact op. Ook de dames van balie zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik wilde de rekening overmaken voor de levering, dit was erg kort dag. Ook dit is door iemand heel positief opgepakt. Ze heeft het geteld dat de bezorgers optijd daarvan op de hoogte waren zodat er geen problemen zouden ontstaan bij de levering. De bezorgers van een nieuw matras waren zo lief om de oude matras naar zolder te brengen. Niets dan goeds dus. Ik kom er graag en ook zeker terug. Ineke Cox

Goed geholpen

Goed advies en netjes geleverd

Goedemorgen Jacelien, Mijn vrouw en ik zijn u heel erg dankbaar voor de geweldige service van Tilders de bank staat echt mooi in onze woonkamer en zit voortreffelijk. Nogmaals dank voor uw hulp, wij wensen u en uw team hele fijne feestdagen en een heel mooi en gelukkig 2024 Met vriendelijke groet, Ruud de Lang

Goede service geboden.

Prima ervaring met Tilders wonen!

Een prachtige Schuifdeurkast gekocht. Hierbij werd goed meegedacht over maatvoering vanwege afwijkende inbouw maten. Superblij dat de kast precies past. Heel blij met de kast en de veelheid aan bergruimte.

Fijn geholpen in de winkel, en bij het bezorgen van de meubels.

Goed advies en tijd

Gehoord worden in de vraag

Geweldige ervaring en een top bedrijf

Zowel bij de aankoop alsmede de aflevering kunnen wij alleen maar duiden als zeer professioneel en klantvriendelijk.

veel plezier van onze aankoop

We zijn fijn geholpen en hebben erg veel plezier van onze aankoop. Voor onze volgende aankoop gaan we zeker terug.

Goede service en levering

Prettig geholpen in de winkel en er werd meegedacht over garantie en inspuiten van de stof. De levering verliep soepel en afspraken zijn nagekomen zoals besproken.

Ruime keuze en goede afhandeling

Ruime keuze, goed en vriendelijk advies, goede afhandeling

Prima levering, op de afgesproken tijd. Prettig personeel en alles bezorgd volgens afspraak.

Zoals als boven beschreven

goede ontvangst pretig geholpen

leuke zaak

Prima service en goede kwaliteit staan op de eerste plaats.

De verkoopster denkt met je mee, draagt alternatieven aan en geeft praktische tips. Een ander helpt zelfs met tips over wandbekleding die bij de meubels passen. Compliment waard.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Als boven!

Uiteindelijk zeer tevreden

In eerste instantie werd er een verkeerde bank afgeleverd die we gekocht hebben bij Paragon (onderdeel van Woonboulevard Wijchen). Als service kregen we toen meteen een leenbank zodat ons gezin wel kon blijven "banken" en is de juiste, Italiaanse designbank wel geleverd en binnen de levertijd. Omdat Paragon net een paar weken open was toen we de bank bestelde, kregen we een gratis bijzettafel. Manager kwam deze bijzettafel persoonlijk, afleveren en we kregen we ook nog een financiële tegemoetkoming. Dus uiteindelijk zeer tevreden

De service is ok alleen de tijd beter afstemmen

Zeer slecht !!

Hele slechte ervaring met Tilders !!! 2 en 3 zit bank besteld. Na 17 weken eindelijk bezorgd, 3 weken te laat Passen de poten er niet onder. Banken mee terug laten nemen. Hoe de bank nu terug vervoerd werd is niet goed er zaten geen stootkussens meer allen nog een loszittende plastic hoes er een beetje overheen vol met scheuren erin. Mail gestuurd dat ik teleurgesteld ben verwacht een goede bank. Wordt daarna steeds van het kastje naar de muur gestuurd door steeds afwisselende medewerkers van Tilders. Waar ze steeds mee terug komen is "ik heb getekend voor de Algemene Voorwaarden". Ik moet niet het nemen zoals het is. Banken zijn volgens Tilders nu gerepareerd. Mijn vertrouwen in Tilders is ondertussen verloren gegaan. Heb gevraagd om een korting want voor mij zijn het geen nieuwe banken meer en we zitten onder tussen al 21 weken te wachten op de banken. Leek me niet meer dan billijk. Uiteraard krijg ik geen korting. Kreeg weer dezelfde reactie "ik had getekend voor de Algemene Voorwaarden" en toen ik aangaf dat ik het er niet mee eens was en zo op deze manier de banken niet meer wilde. Kreeg ik het volgende reactie "of u de bank nu neemt of niet betalen moet u sowieso dat staat in de Algemene Voorwaarden". Heb ze een mail gestuurd om tot een oplossing te komen. Nog geen reactie gehad van het Tilders. Had liever geen ster gegeven.

Heel slecht !!

Over Tilders Wonen & Slapen

Meubels van de beste kwaliteit en de laatste innovaties op het gebied van wonen. Bij Tilders Wonen & Slapen vind je een ruime collectie eigentijdse meubelen. Ook is het mogelijk om zelf de slaapkamer van uw dromen samen te stellen. Samen met onze deskundige verkopers kijken naar uw persoonlijke wensen en behoeftes om zo tot de perfecte slaapkamer te komen. Wanneer alle elementen op elkaar worden afgestemd, zult u snel een beeld krijgen van wat er allemaal mogelijk is. Wij combineren aangenaam slaapcomfort graag met duurzame materialen.