In de winkel fijn geholpen bij het uitzoeken van een geschikt bed. De levering was zeer vlot en ik werd daarvan goed op de hoogte gehouden. Op moment van leveren is het bed netjes in elkaar gezet en al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Ontzettend blij met de service!

denkt met de klant mee

Kantvrindelijk

Hebben alle tijd voor je. Goede informatie. Geen druk

Verstaan hun vak

Goede aankoop!

Mooie deal kunnen sluiten voor een een mooie bank van Baenks. Tilders Meubelen & Slapen was veruit de goedkoopste. Hiervoor wel naar de winkel moeten afreizen (1,5u rijden). Bij aankomst de besproken deal kunnen afronden met Jan. Vervolgens de bestelling online kunnen volgen via het klantportaal. Deze had ik nauwkeurig bekeken, een bank kopen is nu eenmaal een grote aanschaf waarbij er genoeg mis kan gaan. Bij de controle van de bestelling geconstateerd dat de verkeerde maat kussen was bijgevoegd in de bestelling. Gek genoeg wel zoals verwacht. Bij het doorgeven is dit na enkele dagen aangepast en was het opnieuw zichtbaar in de online portaal. Bank was netjes bezorgd en geplaats volgens afgesproken datum. In verband met een verbouwing die we thuis aan het uitvoeren waren gevraagd of het erg was als de bank nog even in opslag zou mogen staan voordat deze geleverd werd. Dit was geen probleem gaf, de bank moest tevens toch geïmpregneerd worden van tevoren. Levertijd was zelfs iets sneller als aangegeven. Zeer tevreden over de aankoop. Bank zoals omschreven. Echter wel enkele verbeterpuntjes voor een tien; - de receptioniste bleek bij telefonische vragen niet heel bekwaam/kennisvol over welke afdeling waar verantwoordelijk voor was - bestelling samen met de klant invoeren in het systeem om zeker te zijn dat alles klopt

Helemaal prima.

Leuk personeel Goed geholpen

Zoals afgesproken!

Mooi op tijd.

Alles goed

Goed geholpen in de winkel, de bezorging was ook goed, alleen wat lang moeten wachten maar dat werd ons ook verteld in de winkel.

Mooie stoelen snel geleverd

De levertijd was aanvankelijk 10 weken, maar na 4 weken ontvingen wij de bestelde eetkamerstoelen in goede staat.

Goede geregeld.

Goed advies in de winkel gehad. Levering volgens verwachting

Prettig en deskundig.

Wij zijn zeer prettig geholpen in de winkel door Wioletta, zij heeft ruimschoots de tijd genomen en ons vakkundig geholpen. De levering ging keurig conform afspraak, al het karton plastic werd mee teruggenomen. Omdat ik een houten vloer heb, liepen ze zelfs nog speciaal naar de auto om viltjes te halen voor onder de pootjes.

Super goed

Heel vriendelijk ontvangst in de zaak . En ook heel goed geholpen Ook goed en vriendelijk personeel die het thuis bezorgden. We zeiden dat als we iets nodig hebben zeker terug gaan.

goed bedrijf

goed ervaring

Wij hebben een klacht

Aangezien wij een gerichte klacht hebben over onze nieuwe bank. Ga ik nog geen sterren geven. Wil eerst eens kijken hoe ze dit gaan oplossen. De verkoper heeft ons super goed geholpen, dus nu afwachten wat ze met onze klacht gaan doen

Heel tevreden

Onze boxspring was aan vervanging toe. De matrassen en topmatras hadden we pas nieuw. Dus dit hoefde niet te worden vervangen. Twee nieuwe boxsprings en hoofdbord gekocht. Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit, service en snelle levering.

Goede kwaliteit en prijsverhouding

Goede kwalteit veel keus

Erg goed geholpen bij de aanschaf van een bank

Uitgangspunt voor ons was, de bank moet heel goed zitten en daarna kijken wij hoe die eruit ziet. Toevallig was bij Tilders de eerste bank die echt goed zat. Maar veel rondkijken en proefzitten kwamen wij toch weer terug bij Tilders. Het was voor ons dé bank. Bij het bestellen werd fijn samengewerkt en en meegedacht. Levering verliep probleemloos.

Niet goed.

De nieuwe bank is in de rugleuning zeer gerimpeld. Dat moet glad zijn . Jullie praten over een productie fout. Alleen horen we van jullie maar niets. Het wordt nu tijd om het af te handelen. We horen graag a.s. week van jullie.

Zeer fijn

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Goed geïnformeerd en uitgevoerd

Verkoopster heeft ons goed geïnformeerd, levering kwam zelfs sneller dan verwacht en bank werd netjes in elkaar gezet en rommel opgeruimd door 2 vriendelijke mannen.

Goed en correct

Prima stoel, bevalt goed!

Super! Bezorging keurig op tijd, zorgvuldig en geweldige fauteuils!

Zie bovenstaande

Alles goed geregeld

Zie onder

Plezierige benadering door de heer Iniesta.

Fijn geholpen, netjes in elkaar gezet. Goede afspraken gemaakt wanneer het geleverd kon worden.

Nieuweweg 303 6603 BN Wijchen

024 - 6491149

Over Tilders Wonen & Slapen

Meubels van de beste kwaliteit en de laatste innovaties op het gebied van wonen. Bij Tilders Wonen & Slapen vind je een ruime collectie eigentijdse meubelen. Ook is het mogelijk om zelf de slaapkamer van uw dromen samen te stellen. Samen met onze deskundige verkopers kijken naar uw persoonlijke wensen en behoeftes om zo tot de perfecte slaapkamer te komen. Wanneer alle elementen op elkaar worden afgestemd, zult u snel een beeld krijgen van wat er allemaal mogelijk is. Wij combineren aangenaam slaapcomfort graag met duurzame materialen.