Goede service, houden zich aan de afspraken.

Goede service en houden zich aan de afspraken.

prima service

Tilders hield zich aan de afspraken, dacht mee en was goed bereikbaar

Is prima

Werd prima geholpen

waardeloos gestoffeerd niet strak.

de stoel is niet strak gestoffeerd overdag zie je het niet s,avonds bij verlichting aan des te meer.We hebben al lang genoeg moeten wachtten en nu deze ergenis.

Klasse

Zeer vriendelijk en geweldig geholpen

Goed geholpen.

Vriendelijke en zorgvuldige afandeling bij bezorging bank

Prima ervaring

Vriendelijke proffesionele hulpvaardigheid bij het kiezen van het voor ons juiste product.

Vriendelijke,deskundige begeleiding van het kiezen van het voor ons goede product.

Zeer netjes en correct geholpen

Alles prima.

Het afgesproken tijdstip klopte helemaal . Beleefde bezorgers met kennis van zaken.

HEEEEL SLECHT

Ik heb een eettafel bij jullie besteld en het zou maximaal 16 weken duren! Na 20 weken heb ik gebeld en gevraagd, waar blijft de tafel en wanneer horen we wat over de tafel. Dus NA zelf gebeld te hebben kregen we te horen dat jullie zogenaamd contact met ons hebben gehad. Dus zowel ons mail als telefoon adres is verkeerd genoteerd? Terwijl we het nog gecontroleerd hebben bij aankoop. Daarnaast zouden jullie het komen leveren op een afgesproken datum en tijd, en is er niemand komen opdagen. Hebben wij weer gebeld en de bezorger wist hier niks vanaf en werd verteld dat maandagen nooit bezorgd wordt. Dan vraag ik me af hoe zoiets afgesproken kan worden. En verder horen we ook niks erover. Uiteindelijk is het bezorgd en in elkaar gezet, waar we ook nog extra voor betaald hebben. HELE SLECHTE service. En nooit meer.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit van de 6 stoelen die wij hebben gekocht. Zelf gemonteerd en alles was perfect.

Goede info

Wij kregen de juiste info die nodig was van de verkoopster en wij zijn fantastisch geholpen. De Eastborn box springs zien er heel mooi uit, zijn makkelijk te onderhouden en de Eastborn matrassen bevallen ons ook heel goed.

Zeer nette bediening en zaak

Zie boven

Wel lange levertijd

tevreden

De verkoopsters hebben mij goed geadviseerd. Minder tevreden ben ik over de heren die de bank geplaatst hebben. Toen de bank werd neergezet zag ik dat aan de onderkant een groote scheur in de stof zat. Zij zeiden dat ik dit moest accepteren omdat het een showroom bank was. Ik heb hier niet op gereageerd. Hier heb ik spijt van. Toen ik de bank kocht ben ik natuurlijk niet onder de bank gaan liggen. Ik nam aan dat alles oke was. Door het gat komt er natuurlijk veel stof in de bank

Prima geholpen in de winkel en levering sneller dan verwacht.

Staat al in de omschrijving in 1 zin.

Vriendelijk en netjes behandeld, juiste product geleverd en netjes aangesloten

Het zou een 10 zijn als de levertijd niet zo lang was, 17 weken

Goede en vriendelijke service

Perfect geholpen, goed meegedacht betreffende mijn handicap.

Uitstekende service!

Goede service en vriendelijke bezorgers

Goed geholpen bij het uitzoeken van de meubels. Levering stipt op tijd.

Prima geleverd

Alles netjes en met zorg afgeleverd

Super geholpen en netjes geleverd

Netjes en super geholpen

keurig geholpen

netjes geleverd binnen de tijd

Blij met mijn aankoop, goede service van begin tot eind

Nieuweweg 303 Nieuweweg

6603 BN Wijchen

024 - 6491149

Over Tilders Wonen & Slapen

Meubels van de beste kwaliteit en de laatste innovaties op het gebied van wonen. Bij Tilders Wonen & Slapen vind je een ruime collectie eigentijdse meubelen. Ook is het mogelijk om zelf de slaapkamer van uw dromen samen te stellen. Samen met onze deskundige verkopers kijken naar uw persoonlijke wensen en behoeftes om zo tot de perfecte slaapkamer te komen. Wanneer alle elementen op elkaar worden afgestemd, zult u snel een beeld krijgen van wat er allemaal mogelijk is. Wij combineren aangenaam slaapcomfort graag met duurzame materialen.