Snelle, vakkundige hovenier met oog voor kwaliteit en service

Via Instagram dit fantastische hoveniersbedrijf gevonden. We konden snel terecht voor een afspraak en hadden gelijk een goede klik met Michael, de eigenaar. Hij neemt rustig de tijd voor je, luistert en denkt goed mee met je wensen. Aan de hand van beeldmateriaal wat je zelf van te voren kunt aanleveren maakt hij aan tafel een mooi ontwerp en kun je alle materialen ook direct zien en voelen in de achterliggende loodsruimte. Binnen 2 maanden na onze afspraak was onze tuin aangelegd en helemaal verzorgd. Ook als je vragen na oplvering hebt kun je die stellen en indien nodig wordt er ook goede nazorg geleverd. Ik kan iedereen deze hovenier aanraden!

Vriendelijk professioneel meedenkend en snel

Ontzettend prettig contact met Michael, zowel fysiek als per mail en telefoon verloopt het contact vriendelijk, professioneel, meedenkend en snel. De hoveniers hebben binnen 3.5 dag onze zandbak in een paradijsje omgetoverd en ook deze jongens waren ontzettend leuke, meedenkende en kundige jongens. Het resultaat is dan ook fantastisch! Zeker een aanrader!

Een mini paradijs

Ruim voordat m’n huis werd opgeleverd een eerste gesprek gehad met Michael. Dat was al heel prettig. Omdat ik vooral wilde weten met welke kosten ik rekening moest houden had ik nog niet concreet de opdracht gegeven. Michael belde wel na, maar ik voelde totaal geen druk om de opdracht te geven. Nadat het huis was opgeleverd en ik meer idee had van het uit te geven budget, na een offerte bij een ander opgevraagd te hebben, ook weer bij Yardy geweest. Ook nu weer een heel prettig gesprek. Ik wilde een ander soort tuin dan de meeste strakke (voorbeeld)tuinen die je nu ziet. Dit is geen probleem. Samen gekeken wat de mogelijkheden waren. Ik kon ook specifieke planten aangeven of dingen aanpassen in de offerte. Een nieuw ontwerp werd gemaakt, met als resultaat een echt tropisch mini paradijs.

Geweldige hovenier met kennis van zaken!

Wij zijn meer dan tevredenen met onze tuin en voortuin! Vanaf dag 1 wordt er duidelijk gecommuniceerd, je kunt je wensen doorgeven en hier wordt ook echt rekening mee gehouden. In de showroom heb je genoeg keuzes om jouw eigen droomtuin samen te stellen. Super leuk ook om een tekening te ontvangen zodat je al een kleine indruk van het eindresultaat hebt! Niet alleen het voortraject, maar ook het moment van aanleggen hebben wij als zeer fijn ervaren. De jongens weten wat ze doen, werken hard en snel, zijn zeer vriendelijk en vakkundig. Wij zouden Yardy iedereen aanraden! Nogmaals bedankt.

Zeer vakkundig en professionele begeleiding en prettig contact

Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat

Mooie tuin aangelegd, zeer tevreden.

Een verademing vergeleken met andere hoveniers. Snelle en duidelijke communicatie, alle te kiezen materialen kunnen bekeken worden en ook de prijs is uiteindelijk zeer schappelijk. We hebben een mooie voor en achtertuin aangelegd gekregen waar we erg blij mee zijn!

Bedrijf denkt goed mee, communiceert netjes en komt afspraken na. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

De vakmannen hebben verschrikkelijk mooi werk afgeleverd waar we heel tevreden over zijn we kunnen heerlijke genieten van de tuin. Michael heeft ons erg goed geholpen met het opzetten van de tekening van de tuin en alles regelen!

Snelle communicatie en een mooie tuin

We zijn erg tevreden met onze tuin. In tegenstelling tot vele andere hoveniers waar het erg lang duurt voordat je antwoord krijgt, reageert Michael heel snel. Hij heeft snel een passende offerte gemaakt (die ook duidelijk gespecificeerd is). Als we aanpassingen hadden dan waren deze snel verwerkt. Er was vrij snel een hovenier beschikbaar om onze tuin aan te leggen (ook in deze drukke tijd!). Deze heeft hard gewerkt en goed werk geleverd (voor zover we dat na één week kunnen zien). We hebben weinig hoeven coordineren, en alles ging vrijwel in één keer goed.

Fijne samenwerking en prachtige tuin

We hebben onzettend prettig samengewerkt met Michael van Yardy. Het ontwerp en offerte process was snel en transparant. Op de gecommuniceerde datum stond het team bij ons op de stoep! Aardige jongens die echt vakwerk uitvoeren. Het eind resultaat was nog veel mooier dan we hadden verwacht.

Goede service en een prachtige tuin!

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij Yardy. Er werd leuk meegedacht met het realiseren van onze ideale tuin. Hierbij kwam Michael met leuke ideeën, waar wij heel blij mee zijn. Yardy is goed te bereiken en komt de afspraken na. Wij zijn heel blij met onze tuin!

MEER DAN GEWELDIG!!

Bij het kennismakingsgesprek waren wij er al uit, bij Yardy moet het gebeuren!! Het meedenken in oplossingen, het luisteren van ons (lange) wensenlijst, het uitvoeren en de gezelligheid zijn hier super!! Tevens een super mooie tekening vooraf gekregen. Michael nogmaals dankjewel voor onze droomtuin.

Boven verwachting!

Na een zoektocht zijn we bij Yardy uitgekomen, bij de eerste kennismaking werd er uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en op basis daarvan volgde er een ontwerp en keuze voor materialen. De aanleg van de tuin is fantastisch verlopen, van levering van spullen tot de uitvoering en afwerkinh. Binnen 4 dagen was de tuin gereed, resultaat en afwerking in één woord geweldig. Ook de nazorg is perfect verlopen. Wij raden Yardy dan ook zeker aan!

Super snel prachtige tuin opgeleverd

Heel erg tevreden met Yardy. Bij het bezoek aan de showroom wordt er uitgebreid de tijd genomen om een ontwerp te maken. Dezelfde avond hadden we de offerte al binnen, onverwachts binnen budget. Én ze konden ook nog eens snel aan de slag. De tuin zelf was binnen 2 weken helemaal klaar en is ontzettend netjes gedaan, alles in overleg, super vriendelijk en alles netjes achtergelaten. Echt een aanrader!

Professioneel, snel en nauwkeurig

Voorafgaand aan de werkzaamheden werden wij goed geïnformeerd over wat mogelijk was voor ons budget en werd en een mooie tekening afgeleverd. De tuinmannen waren erg aardig en gingen professioneel en nauwkeurig te werk. Wij zijn erg blij met het resultaat van onze nieuwe tuin. Het werd precies zoals wij voor ogen hadden en dat binnen een zeer korte tijd zoals ingepland. Wij bevelen Yardy iedereen aan die een nieuwe tuin wil laten aanleggen.

Yardy did a great job

Very professional, flexible, and managed to complete all requested work!

Helemaal Top!

Eerste contact met Yardy gaf ons een fijn en zeker gevoel waardoor we Yardy vertrouwden om onze tuin naar onze wens te maken. Nadat wij onze ideeën hadden voorgelegd heeft Yardy ons idee ingetekend waarna wij een afspraak maakte bij hun leverancier om al het materiaal uit te kiezen wat wij mooi vonden. Helaas door drukte was het levertijd onbekend en werden wij hier over netjes geïnformeerd. Wij besloten om te wachten tot het leverbaar was. Yardy hield ons heel netjes op de hoogte van de vordering van het materiaal dit vonden wij heel fijn. Op het moment dat het allemaal leverbaar was kregen wij telefoon voor uitlevering dit werd netjes uitgevoerd en konden ze aan onze tuin beginnen. Binnen 5 dagen lag onze nieuwe tuin er compleet naar onze wens in super netjes en hier en daar door hun ervaring toch wat aanpassingen moeten doen, maar dit is allemaal in goed overleg gegaan waardoor er kwalitatief een top tuin aangebracht werd.

Prachtige metamorfose, fijne mensen

Wij hebben onze voor- en achtertuin opnieuw laten aanleggen door Yardy bv. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe tuinen. De service was top, hardwerkende vriendelijke hoveniers en als er iets was dan werd het direct opgelost.

Goede ervaring, korte lijnen en snelle communicatie

Wij hebben voor het eerst een tuin laten aanleggen in onze nieuwbouwwoning. Na een aantal hoveniers bezocht te hebben kwamen we bij Michael van Yardy uit. Zo hebben we persoonlijk een afspraak bij Yardy kunnen maken waar Michael al wat voorwerk had gemaakt zoals een ontwerp op schaal van onze tuin en onze wensen erin had verwerkt. In 1 woord wauw! wat hadden wij toen er al zin in. Zo ook gelijk de materialen uitgekozen en nog belangrijker na enkele maanden konden ze al aan de slag. Dit was al een grote pluspunt t.o.v. andere drukbezette hoveniers. Zo gezegd zo gedaan. Nu naar paar maanden staat onze voor en achtertuin er zeer strak bij. Dit met veel dank aan Michael en de 2 hoveniers die keihard hebben gewerkt. Dit ook in een stromende regenbui. Wij raden ieder aan om met Yardy in zee te gaan. Dit vanwege betrouwbaarheid, snelheid, en professionaliteit!

Yardy and Michael where excellent to work with, met all expectations

From the very beginning to the end product, we were informed of everything and kept up to date on the process and dates. Michael was very accommodating with regards to any changes, questions and special requests that we had. The selection of goods that were available met our requirements and we are extremely happy with the end result! Highly recommend Yardy!

Uitstekende ervaring, fijn en snel contact

Dit was de eerste keer dat we een tuin lieten aanleggen. Al vanaf het eerste moment hadden we een fijne indruk. Eindelijk een website die verschillende modeltuinen presenteert incl. een inschatting van de kosten en meer opties. Nadat we een offerte hadden gevraagd binnen een dag reactie en ook daarna altijd snelle en correcte antwoorden gekregen. Uitgebreid de tijd genomen om bij Yardy de materialen ook echt te zien. Na akkoord op de offerte en materialen werd de tuin 6-7 weken later al aangelegd door twee fijne hoveniers. Al met al een aanrader!

Super snelle, nette en duidelijke service

Na een online aanvraag bij Yardy, werd ik direct al gebeld om een afspraak te maken. Michael kwam langs, heeft de tuin geheel nogmaals opgemeten en onze wensen opgeschreven. Daarna netjes een offerte gehad met onze wensen met daarbij telefonisch dat onze wensen wel boven budget waren. Na overleg akkoord gegeven. Eerder dan verwacht, werd onze tuin gedaan. Binnen 2 dagen hadden we een super nette en strakke tuin. Tijdens de werkzaamheden kwam Michael regelmatig langs om polshoogte te nemen. Nu een aantal maanden later ligt onze tuin er nog steeds super mooi en strak bij en genieten wij nog elke dag van onze moderne tuin. Ik zou Yardy bij iedereen aanraden!

Heb de samenwerking met Yardy als prettig ervaren. Tijdens het gehele proces is met ons meegedacht, van tefelkeuze tot aan de indeling van onze tuin. Geen enkele keer voor een verrassing gestaan. De tuinmannen waren ook vriendelijk en professioneel en ook zij hebben continu meegedacht over de beste manier en aanpak bij de aanleg. Wij genieten iedere dag van onze tuin.

Enorm blij met het resultaat

Het creëren van wat privacy in een voortuin bleek toch wel een dingetje. En met de hulp van Yardy is het toch maar mooi gelukt. Zonder lange wachttijd. Enorm blij met het resultaat!