Het resultaat is klasse, en klantvriendelijkheid stond voorop.

Vanaf het eerste contactmoment tot aan de oplevering hebben wij een hele prettige ervaring met Yardi. In de ontwerpfase dacht Michael goed mee, maar liet ook de ruimte voor eigen invulling. Dat was heel prettig. Ook het bezoek aan de showroom was prettig omdat je meteen de materialen kan bekijken. Tijdens de aanleg was het feest! Heel prettig contact met de hoveniers. De communicatie was perfect en zelfs tijdens de aanleg was er nog wat ruimte om toch wat aan te passen in het ontwerp. We hadden niet verwacht dat dit nog kon, maar het was geen enkel probleem. De hoveniers waren daarnaast erg kritisch op hun eigen werk en waren zelf niet snel tevreden. Mooi om te zien dat hier werkelijk alles is gedaan aan het beste resultaat. Na het afronden van de werkzaamheden werd de tuin keurig schoon opgeleverd. Alle overige materialen werden meegenomen en het vele afval was al weg voordat we er erg in hadden. Bij Yardi wordt dus net het stapje extra gezet en wordt je volledig ontzorgd! Ontzetten blij met het eindresultaat kunnen we niet wachten op het voorjaar!

Het resultaat is klasse, en klantvriendelijkheid stond voorop.

Vanaf begin tot eind een geweldige ervaring!!

Enige tijd geleden kwamen wij Yardy tegen op Instagram. Gelijk trok het onze aandacht met de mooie 3D voorbeeldtuinen en gunstige prijzen. Na een persoonlijk gesprek bij Yardy werden onze wensen gerealiseerd in een helder ontwerp. Daarna werd en een inmeet afspraak gepland om te zien of het ontwerp ook paste in de realiteit van ons nieuwbouwhuis. Met een paar kleine aanpassingen kon de tuin al snel aangelegd worden. Ook kozen wij toen gelijk voor een overkapping naast onze schuur. Toen de hovenier aankwam dacht ik eerst, 1 mannetje, jong, gaat dat wel goed komen? Zeker! Want wat een topvent was dit zeg, Mike heet de beste man en binnen 1 week was de tuin aangelegd, werkelijk niets op aan te merken. Mike is uit het juiste hout gesneden, was zeer prettig in de omgang en een pro. Dat hebben wij beloond met een grote fles bier. Het genieten kan nu beginnen, binnen 1 week na oplevering van ons nieuwe huis is de mooie tuin gerealiseerd en kunnen we dit jaar al oud en nieuw vieren gezellig rond de vuurschaal. Bedankt Yardy voor de goede service en mooi tuin. Groeten Vincent en familie.

Zeer tevreden met de service en aanleg!

Wij waren op zoek naar een betrouwbare hovenier die onze droomtuin kon realiseren voor ons. Nou, dat is gelukt! Wij kwamen Yardy tegen op Instagram en besloten een afspraak te maken om langs te gaan. Wat vooral fijn is, is dat we direct alle materialen te kunnen zien en aanraken in de showroom. Dit heeft ons vooral overtuigd om verlichting te nemen. De oplevering heeft ongeveer een week geduurd precies zoals aangegeven.

Goede voorbereiding en uitvoering

Vanaf het begin keek ik al mijn ogen uit. Goede voorbereiding, alles op tijd geleverd en wat niet helemaal goed ging werd direct opgepakt. Fijne mannen die duidelijk vaker samen aan de slag waren geweest en elk hun eigen specialiteit hadden. Grote complimenten voor zowel het resultaat als de werkwijze evenals de service naderhand.

Ontzettend relaxed

Wij hoefde ons nergens druk om te maken. Alles werd geregeld door Michael en de vriendelijke hoveniers. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe tuin en krijgen alleen maar positieve reacties. Ze hebben onze tuin omgetoverd tot datgene wat we voor ogen hebben. Wij zijn Yardy extreem dankbaar. Michael communiceert heel open en vriendelijk en zoekt vragen die je hebt voor je uit.

Snelle, vakkundige hovenier met oog voor kwaliteit en service

Via Instagram dit fantastische hoveniersbedrijf gevonden. We konden snel terecht voor een afspraak en hadden gelijk een goede klik met Michael, de eigenaar. Hij neemt rustig de tijd voor je, luistert en denkt goed mee met je wensen. Aan de hand van beeldmateriaal wat je zelf van te voren kunt aanleveren maakt hij aan tafel een mooi ontwerp en kun je alle materialen ook direct zien en voelen in de achterliggende loodsruimte. Binnen 2 maanden na onze afspraak was onze tuin aangelegd en helemaal verzorgd. Ook als je vragen na oplvering hebt kun je die stellen en indien nodig wordt er ook goede nazorg geleverd. Ik kan iedereen deze hovenier aanraden!

Vriendelijk professioneel meedenkend en snel

Ontzettend prettig contact met Michael, zowel fysiek als per mail en telefoon verloopt het contact vriendelijk, professioneel, meedenkend en snel. De hoveniers hebben binnen 3.5 dag onze zandbak in een paradijsje omgetoverd en ook deze jongens waren ontzettend leuke, meedenkende en kundige jongens. Het resultaat is dan ook fantastisch! Zeker een aanrader!

Een mini paradijs

Ruim voordat m’n huis werd opgeleverd een eerste gesprek gehad met Michael. Dat was al heel prettig. Omdat ik vooral wilde weten met welke kosten ik rekening moest houden had ik nog niet concreet de opdracht gegeven. Michael belde wel na, maar ik voelde totaal geen druk om de opdracht te geven. Nadat het huis was opgeleverd en ik meer idee had van het uit te geven budget, na een offerte bij een ander opgevraagd te hebben, ook weer bij Yardy geweest. Ook nu weer een heel prettig gesprek. Ik wilde een ander soort tuin dan de meeste strakke (voorbeeld)tuinen die je nu ziet. Dit is geen probleem. Samen gekeken wat de mogelijkheden waren. Ik kon ook specifieke planten aangeven of dingen aanpassen in de offerte. Een nieuw ontwerp werd gemaakt, met als resultaat een echt tropisch mini paradijs.

Geweldige hovenier met kennis van zaken!

Wij zijn meer dan tevredenen met onze tuin en voortuin! Vanaf dag 1 wordt er duidelijk gecommuniceerd, je kunt je wensen doorgeven en hier wordt ook echt rekening mee gehouden. In de showroom heb je genoeg keuzes om jouw eigen droomtuin samen te stellen. Super leuk ook om een tekening te ontvangen zodat je al een kleine indruk van het eindresultaat hebt! Niet alleen het voortraject, maar ook het moment van aanleggen hebben wij als zeer fijn ervaren. De jongens weten wat ze doen, werken hard en snel, zijn zeer vriendelijk en vakkundig. Wij zouden Yardy iedereen aanraden! Nogmaals bedankt.

Zeer vakkundig en professionele begeleiding en prettig contact

Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat

Mooie tuin aangelegd, zeer tevreden.

Een verademing vergeleken met andere hoveniers. Snelle en duidelijke communicatie, alle te kiezen materialen kunnen bekeken worden en ook de prijs is uiteindelijk zeer schappelijk. We hebben een mooie voor en achtertuin aangelegd gekregen waar we erg blij mee zijn!

Bedrijf denkt goed mee, communiceert netjes en komt afspraken na. Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.

De vakmannen hebben verschrikkelijk mooi werk afgeleverd waar we heel tevreden over zijn we kunnen heerlijke genieten van de tuin. Michael heeft ons erg goed geholpen met het opzetten van de tekening van de tuin en alles regelen!

Snelle communicatie en een mooie tuin

We zijn erg tevreden met onze tuin. In tegenstelling tot vele andere hoveniers waar het erg lang duurt voordat je antwoord krijgt, reageert Michael heel snel. Hij heeft snel een passende offerte gemaakt (die ook duidelijk gespecificeerd is). Als we aanpassingen hadden dan waren deze snel verwerkt. Er was vrij snel een hovenier beschikbaar om onze tuin aan te leggen (ook in deze drukke tijd!). Deze heeft hard gewerkt en goed werk geleverd (voor zover we dat na één week kunnen zien). We hebben weinig hoeven coordineren, en alles ging vrijwel in één keer goed.

Fijne samenwerking en prachtige tuin

We hebben onzettend prettig samengewerkt met Michael van Yardy. Het ontwerp en offerte process was snel en transparant. Op de gecommuniceerde datum stond het team bij ons op de stoep! Aardige jongens die echt vakwerk uitvoeren. Het eind resultaat was nog veel mooier dan we hadden verwacht.

Goede service en een prachtige tuin!

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij Yardy. Er werd leuk meegedacht met het realiseren van onze ideale tuin. Hierbij kwam Michael met leuke ideeën, waar wij heel blij mee zijn. Yardy is goed te bereiken en komt de afspraken na. Wij zijn heel blij met onze tuin!

MEER DAN GEWELDIG!!

Bij het kennismakingsgesprek waren wij er al uit, bij Yardy moet het gebeuren!! Het meedenken in oplossingen, het luisteren van ons (lange) wensenlijst, het uitvoeren en de gezelligheid zijn hier super!! Tevens een super mooie tekening vooraf gekregen. Michael nogmaals dankjewel voor onze droomtuin.

Boven verwachting!

Na een zoektocht zijn we bij Yardy uitgekomen, bij de eerste kennismaking werd er uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en op basis daarvan volgde er een ontwerp en keuze voor materialen. De aanleg van de tuin is fantastisch verlopen, van levering van spullen tot de uitvoering en afwerkinh. Binnen 4 dagen was de tuin gereed, resultaat en afwerking in één woord geweldig. Ook de nazorg is perfect verlopen. Wij raden Yardy dan ook zeker aan!

Super snel prachtige tuin opgeleverd

Heel erg tevreden met Yardy. Bij het bezoek aan de showroom wordt er uitgebreid de tijd genomen om een ontwerp te maken. Dezelfde avond hadden we de offerte al binnen, onverwachts binnen budget. Én ze konden ook nog eens snel aan de slag. De tuin zelf was binnen 2 weken helemaal klaar en is ontzettend netjes gedaan, alles in overleg, super vriendelijk en alles netjes achtergelaten. Echt een aanrader!

Professioneel, snel en nauwkeurig

Voorafgaand aan de werkzaamheden werden wij goed geïnformeerd over wat mogelijk was voor ons budget en werd en een mooie tekening afgeleverd. De tuinmannen waren erg aardig en gingen professioneel en nauwkeurig te werk. Wij zijn erg blij met het resultaat van onze nieuwe tuin. Het werd precies zoals wij voor ogen hadden en dat binnen een zeer korte tijd zoals ingepland. Wij bevelen Yardy iedereen aan die een nieuwe tuin wil laten aanleggen.

Yardy did a great job

Very professional, flexible, and managed to complete all requested work!

Insteek 34 2771 AB Boskoop

(085) 0041176