Breed assortiment, goede kwaliteit en goede service

Toen wij een te kleine maat hadden besteld, kwamen zij met een passende oplossing.

Prachtige onderzetter

Mooie site, met mooie onderzetters. Bedankt!

Aanrader

Zeer tevreden , de vilten beschermers voor mijn pannen zijn van topkwaliteit . Een echte aanrader en zeker niet twijfelen om hier iets te kopen ( zeer betrouwbaar). Reageren ook snel als je vragen hebt. Top!

• Levertijd N.v.t.

We kregen wat we hoopten te krijgen!

Ik was al langere tijd op zoek naar vilten onderzetters in verschillende kleuren. Rode onderzetters zijn in de kerstperiode volop te koop maar vilten onderzetters in andere kleuren helaas niet. We hebben ze nu gevonden. Keurig verpakt en via PostNL op tijd bezorgd. Oh en na onze proefbestelling de dag erna een 2e bestelling gedaan.

Prima bedrijf

Goede site, goede en snelle service. Goed bereikbaar zelfs in het weekend. Mooie producten.

Zeer tevreden!

• Levertijd

snel, gemakkelijk en goed verzorgd

De bestelling was met enkele dagen binnen en precies zoals omschreven. kortom gezegd een fijne en goede service

Snel en betrouwbaar

Zelfs in de drukke kersttijd een dag eerder geleverd dan beloofd! Top!

• Levertijd

Goede service en kwaliteit, snelle verzending.

Mooie placemats en onderzetters. Prachtige kleuren. Goede service, netjes verpakt, snel verzonden.

• Levertijd

Prima onderzetters voor een scherpe prijs

Fijne onderzetters en veel keuze aan kleuren. Snel geleverd

Originele en leuke onderzetter

Lang lopen zoeken en eindelijk online gegaan. Daar vond ik precies wat ik zocht: de vilten onderzetters. Ze werden snel geleverd en zijn precies zoals je ze ook afgebeeld ziet. Ook tegen een goede prijs. Ben er erg blij mee!

Supersnelle service!

Ik kon niet online betalen maar hier zijn de mensen van mijnonderzetters.nl heel snel en vriendelijk op gesprongen. Ik had mijn bestelling in no time! En ze zijn ook heel mooi. Aanrader!

uitstekend dus!

alles prima in orde: bestelprocedure, levering en product.

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Het zijn super leuke onderzetters en precies wat ik heb verwacht.

het product ist precies zoals beloofd en op de website getoont.

Mooie placemats

Mooi kleur

Zeer handige onderzetters

Blijven ook goed na het wassen.

Mooie onderzettertje, snelle levering

Zoveel keus, echte goede kwaliteit, fijn in gebruik

• Levertijd

Prachtige onderzetters, goede kwaliteit. Dik tevreden!

Prachtige onderzetters, goede kwaliteit. Dik tevreden!

Snelle service, prima kwaliteit

Leuk om uit te zoeken. Vervolgens heel snel gemaakt en ik kon het zelf ophalen want het is in dezelfde plaats

• Levertijd N.v.t.

Duidelijke website, snelle en correcte levering

• Levertijd

Super mooie onderzetters voor een goede prijs

Heel veel keuze uit ontzettend leuke onderzettertjes, goede prijs kwaliteitsverhouding, netjes op tijd bezorgd. Ik ga dit vaker gebruiken als cadeautjes :)

• Service N.v.t.
  • Levertijd

Top , besteld, volgende dag geleverd.

Erg tevreden, besteld, volgende dag geleverd

• Levertijd

Goede service, had meer besteld dan ze beschikbaar hadden en dit werd direct de volgende dag gecommuniceerd met een passende oplossing en alles binnen een week geregeld. Uitstekende klantenservice en dank voor de spullen!

Mooie producten, snelle service

De vilten Onderzetters zijn strak vormgegeven. Veel keuze qua kleuren en vormen. Ideaal voor op onze nieuwe tafel. Snel geleverd in deze drukke tijden, top!

• Levertijd

Super goede service en mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en kleur van de viltjes. Goede service met snelle reactie op mail. PostNL was pakketje met viltjes kwijtgeraakt, na mail contact werd dit direct opgelost door bestelling opnieuw te versturen. Gaan jullie zeker aanraden!

Over Mijnonderzetters.nl

Mijnonderzetters.nl is gespecialiseerd in het produceren van originele en unieke onderzetters, placemats en tafeldecoraties van vilt, hout en (kunst)glas in alle soorten en maten direct uit eigen productie.