Hele goede service!

• Levertijd

Mooi product, snelle levering.

• Service N.v.t.

SUPER !!!

Bij mijn bestelling verkeerde rondje aangevinkt: afhalen ipv verzenden. Telefonisch contact opgenomen en zie : de bestelling valt alsnog vandaag in de brievenbus en dat geheel kosteloos. Uitstekende service van Mijnonderzetters.nl !!!

• Levertijd

Bevestiging van bestelling zat in mijn spam, vandaar dat het in eerste instantie onduidelijk was of de bestelling wel goed was gegaan. Door middel van een nette mail werd ik daarop geattendeerd. Inmiddels is mijn bestelling naar wens geleverd.

Leuke producten, snelle service

Producten snel geleverd! Zoals omschreven. Zelf nog extra verrassing toegevoegd, heel leuk!

• Levertijd

Goeie kwaliteit en super snel geleverd

Goed georganiseerd bedrijf. Denkt goed mee met de klant, dit waardeer ik enorm. Super snel reactie op mijn email en snelle levering. Hier doe je het voor. Ik bied Mijnonderzetters.nl ook aan bij al mijn familie en vrienden. Top!

Top service!

Super snel, fijn contact, goede samenwerking en top service. Denkt met je mee en regelt alles snel. Super! Absoluut aan te bevelen.

• Levertijd

Prettig contact, snel en accuraat.

Heel veel mogelijkheden, snelle levering, erg prettig contact. Een adres om in je contactgegevens te zetten!

• Levertijd

Super leuke onderzetters met een top kwaliteit

Top service, aardig personeel, behulpzaam en top kwaliteit!

Leuke en originele onderzetters

Zeer mooi

Goeie levering en kwaliteit

• Levertijd

Ruime keuze en erg leuk!!

Onderzetterlijk goed!

Heel mooi product. Zijn er erg blij mee. Bedankt Atilla.

Uitstekende service en kwaliteit

Wij laten onderzetters maken die wij meegeven aan onze klanten als cadeau. Inmiddels veel klanten die vragen waar die onderzetters vandaan komen. Wij gebruiken ze ook volop in onze showroom. Bijna alle kleuren en printjes is mogelijk.

• Levertijd

Top producten, top service!

Uitgebreid assortiment, vriendelijk, snelle en goede service! 24 uurtjes levering.

• Levertijd

Origineel en goede service, top!

Atilla, reageert snel, denkt goed mee en streeft naar een optimaal resultaat. Blij met de opmaat gemaakte onderzetters met ons bedrijfslogo.

Over Mijnonderzetters.nl

Mijnonderzetters.nl is gespecialiseerd in het produceren van originele en unieke onderzetters, placemats en tafeldecoraties van vilt, hout en (kunst)glas in alle soorten en maten direct uit eigen productie.