Zeer fijne ervaring met PureLabels

Vanaf de bestelling tot aan de levering heb ik een goede professionele indruk van PureLabels. De persoonlijke emails en de levertijdbetrouwbaarheid zijn top. Dankjewel!

Goed product met mooi verhaal en snelle levering

Goed product met een mooi verhaal en een zeer snelle levering. Hele leuke medewerkster (Miranda) aan de telefoon die mij zeer goed heeft geholpen. Ik denk tot de volgende keer! En nu ik ook nog lees dat er een deel van de opbrengst van de verkopen naar stichting Make-A-Wish gaat, wordt het er nog mooier op.

Top communicatie en snelle levering!

Mooie duurzame producten! Onze bestelling is supersnel in productie genomen en sneller dan verwacht geleverd! Top! Over de voortgang van de bestelling en de bezorging wordt heel goed gecommuniceerd. Dit is zeker een groot plusplunt. Daarnaast is het natuurlijk heel mooi dat wij met onze bestelling een bijdrage hebben geleverd aan stichting 'Make a Wish'.

Snel en vriendelijk

Het contact was heel persoonlijk en er werd met mij meegedacht. De spullen waren netjes op tijd binnen. Fijne samenwerking!

Top Service!

Super snel geholpen en een hele fijne service. Fijn dat alles zo snel aangeleverd kon worden.

Leuke geschenken, snel geregeld en het contact loopt soepel. Fijn dat er meegedacht wordt.

Snel en professioneel

Op korte termijn had ik relatiegeschenken nodig. Binnen 2 dagen had ik ze in huis.

Levering was op tijd, prima communicatie daarvoor, cadeautje zag er prima uit.

Zie hierboven

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling Christel.

mooie producten voor een eerlijke prijs

Goed geholpen en er wordt meegedacht met de wens vd klant

Er wordt altijd snel gereageerd en de bestellingen komen meestal eerder dan gezegd. Dus top service! En natuurlijk erg mooi dat ze Stichting Make a Wish steunen.

Bedankt voor je mooie beoordeling Nienke. Laat het zonnetje nu maar komen dan kunnen de hangtuintjes mooi groeien.

Geweldig en origineel!

Ik bestel sinds een paar jaar de cadeautjes voor de dag van de zorg (verpleging) bij PureLabels voor zorgmedewerkers van het Radboud, afd. Hematologie. De cadeautjes zien er fantastisch uit en een ruimte keuze. Vooral de leuke cartoons/wikkels maken de cadeautjes erg speciaal en persoonlijk voor de dag van de zorg. De medewerkers van het Radboud zijn altijd erg enthousiast bij ontvangst :-) Ook de service is top!

Beste Helen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de medewerkers van het Radboud zo enthousiast zijn. Graag tot de volgende keer.

mooi paas attentie

Hadden een paasei in een doosje met onze logo erop. lekkere chocolade en heel veel complimenten gehad van het personeel.

Super service!

Voor Pasen dit jaar een bestelling gedaan bij Pure Labels heel fijn contact gehad via de email. Alles netjes geleverd zoals afgesproken. Niks op aan te merken! Veel terugkoppeling gehad van de mensen die het presentje hebben ontvangen dat het ook erg lekkere chocolade is.

Bedankt Natascha voor je mooie beoordeling. De chocolade van het luxe verwendoosje in paasstijl is inderdaad heerlijk! Fijn dat de mensen tevreden zijn. Graag tot een volgende keer.

Super geregeld

Leuke Paasattentie, superblij en geen gedoe met de bestelling. Top geregeld

Fijne service, mooie producten

Ik werd snel geholpen, en het bestelde was van goede kwaliteit en werd op tijd geleverd. Topservice!

Geleverd conform afspraak, keurig logo verwerkt. Tevreden

Vriendelijk, klantgericht en ontzorgd!

Nadat voor ons bedrijf de keuze was gemaakt vanuit de webshop, kon ik alles gemakkelijk aanleveren en werd het volledig naar onze wensen uitgevoerd. Snelle en vriendelijke reacties op vragen. Absoluut een aanrader voor een mooi, goed verzorgd relatiegeschenk!

Snel contact en levering, erg mooi initiatief!

Mijn ervaring is goed, er wordt snel contact met je opgenomen en de levering is ook snel. Met bestellingen bij PureLabels draag je ook bij aan een mooiere wereld. Ik kan al mijn bestelling opvoeren voor Social Return omdat de werkplaats ook werkt met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt.

Fijne service en ze denken goed mee

Hele fijne service en snelle levering. Ze denken goed met je mee en ze zijn geduldig wanneer je eventjes geen tijd hebt om te praten en bellen later terug, maar heel fijn!

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking en was heel vlot geregeld .

Soepele aankoop en opvolging en leuke reacties op de aankoop van medewerkers!!

Keuze voor paaskadootje was snel gemaakt en viel bij de ontvangers in goede aarde!

Prettig bedrijf met goede kwaliteit chocola

Door goede communicatie verliep alles prima en waren de geschenkjes mooi op tijd en keurig netjes verpakt met een mooi gelukspoppetje erbij. Uitstekend verzorgd.

Vlot contact, snelle levering van een mooi afgewerkt product.

Wij waren zeer tevreden over onze bestelling bij PureLabels. Onze vragen werden snel beantwoord en onze bestelling (een mooi afgewerkt fair trade product) werd vlot geleverd.

Mooie producten en prima service!

Uiteindelijk een keuze uit de vele mooie producten kunnen maken. De (grote) bestelling werd keurig op tijd geleverd en het contact met het bedrijf verliep uiterst prettig.

leuke kleine cadeautjes voor onze vrijwilligers!

Fijn dat een deel van de opbrengst naar Stichting make a wish, heb van dichtbij meegemaakt hoe een kind daarvan kan genieten.

Over PureLabels

Bij PureLabels vind je originele relatiegeschenken die bijdragen aan een mooiere wereld. Ieder geschenk in onze webshop heeft een goed verhaal. Wij maken niet alleen de ontvanger graag blij, maar willen ook de gever én de maker een goed gevoel geven. Dat is onze missie. Een deel van de opbrengst van de verkopen van PureLabels gaat naar stichting Make-A-Wish. Zo help je met je aankoop mee om de allerliefste wens uit te laten komen van een ernstig ziek kind. Met de aankoop van een relatiegeschenk bij PureLabels maak je een statement en geef je altijd een geschenk met een hoge impact cadeau!