Website makkelijk in gebruik, ik heb verfsamples besteld. Kwamen snel en goed verpakt aan.

Super fijne verf!

Snelle levering en goed aanbod op de site!

Was goed

Na lang zoeken toch gevonden wat ik moest hebben bij ons in dorp kon ik het niet kopen . Had alleen niet goed gezien dat het maar 100 ml was moest 500 zijn . Maar kon niet zien of ik hem terug mocht doen voor de grotere helaas ben ik nu duur uit . Ik had beter moeten kijken dat is zo maar had heel graag de grotere willen nu was ik al 20 euro kwijt voor piep z klein flesje.

Top..snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Snelle levering en product zoals besteld

Prima leverancier

Uitstekende communicatie

Komen hun afspraken na

Uitstekent

Snelle levering, volgens bestelling.

Verf nooit ontvangen - opgelost

Product tot op heden niet ontvangen Update: verfaanhuis heeft de kosten van het verloren product, ondanks het feit dat het niet hun schuld was toch vergoed.

Snelle en goede levering

Gemakkelijk te bestellen. Zelfde verf als half jaar geleden bijbesteld. Snelle en correcte levering. Jammergenoeg waren wij de kortingscode van 5% vergeten….. en dan voelt het als prijzig.

Goede communicatie

De verf die ik zocht was even niet op voorraad, maar daarover werd ik goed geïnformeerd en het werd alsnog snel toegestuurd.

prima!

prima verpakt , vrolijk bezorgd. top. NU NOG KIEZEN UIT DE PRACHTIGE KLEUREN

Snel verzonden

Makkelijke site, snel verzonden en dus ook snel geleverd. Top!

Prompte reactie en nabestelling.

Snelle verzending top service

Denken mee met de klant

Een snelle levering en goed verpakt

duidelijk en goed

Goede communicatie en netjes geleverd

Is goed bevallen. Jk werd gemaild dat de levering wat langer duurde met de reden. Dat vond ik jammer maar ik waardeer het zeer dat ik op de hoogte werd gehouden en snel persoonlijk antwoord kreeg. Het pakket kwam toen op de beloofde datum bij mij thuis. Goed verpakt. Top!

zo hoort het.

afspraken worden nagekomen, Verf is prima tegen een schappelijke prijs. Ga zo door

Wederom super!

Ik bestel mijn verf van little greene altijd bij verf aan huis. Snelle service alles goed verpakt en een fijne roller en/of kwast erbij cadeau.TOP!

Helemaal top!

Producten worden telkens op tijd bezorgd, zijn netjes verpakt en de website is heel gebruiksvriendelijk.

Super snel bezorgd

Overzichtelijke website. Eenvoudig een bestelling doen en snelle bezorging.

Snelle levering, vriendelijke klantenservice.

Ik had iets fout gedaan met de bestelling en dit werd gelijk opgepakt. De juiste bestelling werd snel geleverd. Ook was de prijs voordeliger vergeleken met anderen. Er zat alleen wel een flinke deuk in het blik. Ik heb de verf meteen gebruikt, dus dat was niet zo n probleem. Maar voor langer bewaren is het blik dan toch wat moeilijker te sluiten.

Overzichtelijk

Mijn proefpotjes waren niet op voorraad, tijdig geven ze het aan en de mogelijkheid om deze alsnog te annuleren. Natuurlijk wacht ik erop, want ik ben erg benieuwd naar de kleuren..

Griftdijk 17 3953 ML Maarsbergen

06435 80290