Goede service en levering

Ik werd keurig gebeld over wanneer ik mijn product kon verwachten, terwijl op de website al een levertijd van 3 tot 4 werkdagen stond. Vervolgens ontving ik het product ook op de aangegeven dag. Fijn want nu kon ik mijn verwerk op mijn geplande dag starten!

Prima ervaring, snelle levering voor goede prijs

Zie titel :) zou er nog eens bestellen.

Duidelijke site en snelle bezorging

maakt waar wat er afgesproken is

maakt waar wat er afgesproken is

Verf bij de buren afgeleverd zonder melding

Ik vondt het jammer dat de verf niet op voorraad was, maar ik kreeg netjes een mailtje met de vraag of ik evengoed wilde bestellen. Ook kreeg ik een mailtje dat de verf was opgehaald voor verzending. Vervolgens kom ik gisteren bij puur toeval een buurvrouw tegen die aangaf dat er al een paar dagen n pakketje bij haar stond, mijn verf dus, waar ik op zat te wachten. De pakketbezorger heeft geen briefje in m'n brievenbus achtergelaten of een mail verzonden. Ik ben dus vooral niet tevreden over de bezorgservice.

Helaas niet op voorraad maar wel zeer netjes afgehandeld.

Mijn bestelde produkt bleek helaas niet op voorraad . Werd hierover snel geinformeerd. Hierna nog telefonisch contact gehad met 2 zeer vriendelijke dames.

Mooie verf, snelle levering

Goede service, aardig mensen en mooie producten.

Snelle levering en goede service

Ik heb twee blikken verf besteld. De volgende dag al in huis en bovendien twee gratis kwasten ontvangen.

Snelle bezorging, prettige website

De website is duidelijk en overzichtelijk. Producten worden goed verpakt en snel verzonden, helemaal tevreden!

Geweldige service en snelle levering

In eerste instantie verkeerde verf besteld. Verfaanhuis signaleerde dit en nam telefonisch contact met mij op. Geld snel teruuggestort en de juiste verf besteld. Dag later geleverd. Door onzorgvuldigheid pakketleverancier was verfblik aan 1 kant ingedeukt met als gevolg verf in doos en deksel niet meer te sluiten. Verfaanhuis heeft dit snel, vakkundig en begripsvol opgelost door dezelfde dag zonder kosten nieuwe pot op te sturen CHAPEAU!!

Snel en goede communicatie

Levertijd was later dan op de site stond, daar werd ik netjes over geïnformeerd op voicemail en mail. De doorgegeven leverdatum was exact! Heel fijn! Zending netjes verpakt.

Alles volgens afspraak

Kreeg er ook nog een rooler bij zeer attent

Goede service ook via Whatsapp een vraag gesteld en ook snel antwoord

Goede communicatie en snelle levering

Bestellen ging eenvoudig, snelle levering met duidelijke communicatie.

Top bedrijf

Snel geleverd en mooie verf thundersky

hele prettige website met snel contact via mail

Fijne website, goede prijzen, snelle levering. Fijn contact via de mail over producten die nog niet op de site staan, er is veel mogelijk! En alles wordt snel en vlot geregeld en goed verpakt bij verzending.

Ik had verf nodig op een bepaalde dag. Dat hadden ze toegezegd en ook nagekomen. Dat is dus waar je als klant wat aan hebt. Richard

Veel keus, snelle verzending.

Ik had veel keus in soorten en kleuren. Ook de verzending was super snel. Heel blij mee. Mooie kwaliteit.

Snelle nette levering

Duidelijke communicatie over de levering. Product netjes verpakt en snel in huis.

Snelle levering en gratis roerstokje en kwast. Fijn, kun je direct aan de slag!

mooi op tijd de juiste kleur!

Klik verzenden en leveren.

Toen de betreffende verf niet op de afgesproken datum er was . Heb ik netjes een email gekregen met deze informatie

Snel geleverd, goed verpakt, mooie kleur verf

Grote service en snelle bezorging

Ik had per ongeluk de verkeerde verf besteld. Werd hierop gewezen door een telefoontje. Binnen 1 week geld retour en nieuwe bestelling gedaan. Deze was er binnen 2 dagen. Top service en ga zeker weer bij verf.nl bestellen

Snelle levering, goede service !

Goede service ! Bestelling werd snel geleverd en op een vraag van mij kreeg ik zeer vlot een reactie. De verf is van goede kwaliteit en de kleuren zijn prachtig !