Snelle levering, goede service !

Goede service ! Bestelling werd snel geleverd en op een vraag van mij kreeg ik zeer vlot een reactie. De verf is van goede kwaliteit en de kleuren zijn prachtig !

Mooie kwaliteitsproducten en uitstekende service

Webwinkel om naar terug te komen

Monster potje Farrow&Ball besteld kwam een dag later netjes en veilig verpakt binnen.

Verf werd snel geleverd! Top!

Goede snelle service!

De bestelde verf is snel geleverd!

Prima service, nette en vlotte afhandeling.

Zeer vriendelijke

Prima geholpen

Toegevoegde waarde

Mijn bestelling geplaatst maar met een verkeerde grondverf. Keurig door verfaanhuis opgebeld om bestelling door te nemen en te vragen of dit echt de bedoeling was. Bestelling daarop aangepast en keurig op tijd geleverd.

Kon niet beter. Prijs/ kwaliteit top Lieverd snel komt afspraken na

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Na de bestelling werd ik opgebeld voor een extra controle of het de juiste kleuren waren, erg vriendelijk personeel. De volgende dag had ik mijn verf al in huis en kon ik meteen aan de slag. Super kwaliteit verf, erg fijn om mee te werken.

Redelijk goed

Goede verf. Goed resultaat. Minpunt was dat ik de hoeveelheid besteld heb waarvan was aangegeven hoeveel ik nodig had per vierkante meter, maar ik had meer dan de helft over en kon niet meer terug sturen.

Duidelijke uitleg op de site, kwaliteit spullen en snelle levering. Top!

Uitgebreide keus

Mooie verf soorten en snelle levering.

Goed geïnformeerd m.b.t levertijd

Hep product wat besteld had was even niet in voorraad. Netjes mailtje daarover gekregen. Goed meegedacht

Vriendelijk professioneel

Zeer vlot, vriendelijk, klantgericht en professioneel geholpen op een snelle manier. Medewerkster denkt mee met de klant

Goede ervaring

Betrouwbaar en fijn telefonisch de hoogte gesteld te worden mbt. de levertijd.

goede service en perfect verpakt in een doos met opvulling en de verf bus netjes met plakband geseald. Met snelle bezorging

super service!

Ik had vragen over over website en kleur product. Heel snel antwoord op ontvangen. Heel scherp geprijsd, scheelt echt veel! Verf besteld, deze werd snel en heel goed verpakt geleverd. Heel blij mee!

Vlot geleverd na bestelling. Prettig.

Griftdijk 17 3953 ML Maarsbergen

06435 80290