Fijne webshop en snelle levering

Vind pasgeboren een fijne webshop met een ruim aanbod en is leuk geprijsd! Ook was de levering snel! Wij zijn zijn fan!

Snelle levering, en een persoonlijk kaartje

De producten zijn makkelijk te bestellen, de levering was snel en zoals aangeven op de website. Wij zullen zeker vaker bestellen bij pasgeboren, dit is ons erg goed bevallen!

Super vriendelijke mensen en meedenkend in oplossingen. Fijn dat er ook zulke bedrijven bestaan, dat zie je niet vaak meer helaas.

Leuke en mooie spullen scherp geprijsd. Snel verzonden goed ingepakt en met een leuk kaartje erbij!

Snelle en correcte levering

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie prijzen

De producten werden snel geleverd en zijn in goede staat. Er zat zelfs een persoonlijk geschreven kaartje bij. Erg leuk! Mooie prijsjes ook!

Bestellen ging gemakkelijk en ook snel in huis. En de producten zijn uitstekend

Super snelle levering

Leuke spullen en super snelle levering.

Alle producten zoals beschreven! Een persoonlijk kaartje erbij, dat kan ik altijd wel waarderen.

Goede en snelle service!

Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat!

Blij mee1

Snelle levering en een lief kaartje bij de bestelling! Heel erg blij met de wikkel dekentjes voor mijn tweeling jongens.

Mooi!

Lakens besteld voor in de wieg, zag er ontzettend mooi uit en kwaliteit voelt goed aan. Wat ik nog zo leuk vond is dat er een handgeschreven kaartje bij zat! Bedankt!

super bedrijf

snelle levering, mooie assortiment , goede kwaliteit producten en een lieve kaartje bij de bestelling echte aanrader

De bestelling heel snel in huis

De bestelling was met een paar dagen in huis. Het hand geschreven kaartje erbij maakt het extra persoonlijk!

Ik ben blij dat ik jullie op fb ben tegengekomen. Ik heb door jullie site alles kunnen aanvullen voor mn babykamer! De prijzen zijn ook aantrekkelijk waardoor het zeker een plezier is om hier te bestellen.

Deken besteld goed kwaliteit vrijdag avond besteld dinsdag al thuis. Deken is goed dik mooie stof hier bestellen wij zeker vaker! En dan niet te vergeten het lieve kaartje wat verstopt wat in het pakketje

Snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje. Erg tevreden over de producten en zelfs een leuk cadeautje gekregen in de beige tinten die ik had besteld!

Alles netjes ingepakt, super leuke spullen. Vlotte levering!

Goede producten en snelle verzending

Goede producten en snelle verzending, iets geretourneerd en snel geld terug ontvangen:)

2x Jollein knuffel besteld

Top! Leuk in eerste instantie 1x Jollein in de sale één was nog op voorraad. 2e werd besteld en binnen 1 week geleverd. Service prima. Kaartje met persoonlijke bedankje heel attent! Mooi kadootje Patricia

prima kwaliteit en snelle levering

Het produkt voldoet uitstekend aan de verwachting. Prima kwaliteit en snelle levering . Helemaal tevreden du !

Ik heb mijn bestelling gedaan in het weekend en krijg snel mijn producten binnen! En er zat zelfs een persoonlijke kaart bij! Super bedankt!

Besteld en de volgende dag was het al in huis. Leuke prijzen en mooie producten.

Overzichtelijke site en super leuke producten

Ik kwam toevallig bij pasgeboren.nl terecht, maar moet zeggen dat ik gelijk fan ben. Zoveel mooie items voor een prima prijs. Wij hebben heel veel voor de babykamer gekocht voor ons eerste kindje en kunnen niet wachten om alles klaar te zetten. De site is super overzichtelijk en de bestelling was gemakkelijk te plaatsen. Ook de mails na de bestelling waren fijn, wij wisten precies wanneer ons pakket onderweg was. Bij aankomst vonden wij ook nog een leuk handgeschreven kaartje, dat maakt het natuurlijk net nog even wat persoonlijker, dus leuk detail!