Prachtig dekentje besteld

Dekentje was erg mooi! Er zat een bedankt kaartje bij de bestelling wat ik heel attent vond en toen ik een vraag had was er snel antwoord.

Mooi product en snel bezorgd

Mooie wikkeldeken. Bestelling en bezorging ging vlot. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit. Dat maakt het toch leuker om open te maken dan wanneer het massaproductie is. Ga zo door!

Heel blij met de snelle levering, vrijdags besteld en de maandag erop al in huis. Lekker zacht en goede kwaliteit

Fijne webshop!

Duidelijke informatie over de producten op de website, snelle levering, persoonlijk woordje op een kaartje bij levering! Prettige ervaring.

Snelle levering!

Wikkeldeken van Jollein besteld. Snelle levering, en een super lief persoonlijk kaartje erbij! :-) Helemaal top.

Helemaal tevrede

Zeker een aanrader Super leuk krijg er nog een kaartje bij wat met de. Handgeschreven is!!!

Goede prijs en snelle levering

Enkele spullen als kraam cadeau besteld. Duidelijke omschrijving van de artikelen en prijs gunstig. Snelle levering, netjes verpakt. Het handgeschreven bedankje maakt het af. Ga zo door!

Persoonlijke bedankje super top!

Setje van bebejou besteld, maar wat ons het meest bijblijft is de handgeschreven persoonlijke kaart als bedankje. Ga zo door ,pasbegoren, Gr van ons,

Hele mooie spullen.

Vorige week voor het eerst bij jullie besteld want de leuke omslagdoeken waren in de aanbieding die ik al zo lang op fb voorbij zag komen. Gelijk nog meer leuks besteld. Het werd snel geleverd en de spullen zien er goed uit. Leuk ook het persoonlijke kaartje erbij. Dankjewel!

Goede prijs en service!

Voor ons verwachte kindje hebben we een aantal mooie spullen besteld. Bezorging ging goed en snel.

Erge mooie kwaliteit

Ik heb de deken basic knit stone Grey besteld en laken met tekst voor mijn kleindochter die in verwachting is van haar eerste kindje, en ons eerste achterkleinkind.. Zo bijzonder om dit mee re maken.... , dus ik kan nog niet beoordelen hoe op langere duur de kwaliteit is, maar ik ga ervanuit dat dit van blijvende goede kwaliteit is. Vr grt A. Nieuwland.

gewoon goed, zoals beloofd

wel jammer dat de mail voor deze review wordt geadresseerd aan trotse ouders ....... andere mensen bestellen ook ;) trotse grootouder in dit geval x

Zeer uitermate service & producten

We hadden het complete wasbare luierpakket besteld. Het was mij ontschoten dat ik aantallen kleurtjes moest doorgeven. Ik werd vrijwel direct gebeld. We hadden afgesproken om 1,5 week later de kleurtjes door te geven gezien ik de kleurtjes toch een beetje wilde afstemmen op het geslacht van het kindje en dat toen pas bekend zou worden. Ik mailde zodra dit bekend was en het pakket werd direct verstuurd. Daarbij hebben we ook een extra kadootje gekregen (speentje)! Super snelle service en vriendelijke mensen!

Super, snelle service

Heel goed. Snelle levering

Mooie producten en even goede prijzen. Snelle levering

Hele goede service

Alles werd keurig verstuurd !! En je kan met vragen bij ze terecht

Het product is de volgende dag netjes bezorgd!

Prima producten en goed verzorgd verstuurd, waarvoor dank!

Blij met de aankoop, goed verzorgd en volgens afspraak verstuurd en bezorgd.

Blij met de producten. Goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering en vriendelijke communicatie. Helemaal tevreden!

Zorgvuldig geleverd

Het is nog schattiger dan gedacht. Zorgvuldig verpakt, snel geleverd en persoonlijk door het handgeschreven kaartje.

Mooi boxkleed besteld....was er snel

Mooi boxkleed besteld. Was er snel

Alles prima geregeld! Mooie artikelen!

Prima! Box kleed is heel mooi net ietsje anders dan anders!

Super!!

Gewoon super!!

Snelle nette levering

Alles netjes en verzorgd ingepakt en afgeleverd, top!!!

Super snelle levering. En bij het uitpakken zit er nog een handgeschreven kaartje bij. Werd blij van het uitpakken.