Fantastiscg

Hele snelle levering. Zondagavond besteld, maandag al kunnen ophalen bij servicepoint. Artikelen heb ik nog niet open gemaakt, want zijn voor een babyshower bedoeld.

Super snelle levering, heel fijn!

Super snelle service!

Persoonlijk, handgeschreven kaartje bij de bestelling.

Netjes op tijd bezorgd incl. persoonlijk kaartje

Netjes op tijd bezorgd inclusief persoonlijk kaartje. Top!

Fijne website, fijne deals van producten

Makkelijke website om te bestellen. Alles werd netjes en op tijd geleverd. Leuk het persoonlijke briefje erbij.

Helemaal top!

Snel bezorgd en super vriendelijke mensen. En wat een fijne producten! Ik kan niet wachten tot mijn kleintje straks in de teddy omslagdoek ligt!

Goede prijzen voor de bestelde artikelen en snelle levering.

super service

Super service! Snelle reactie bij vragen en super snelle levering, daarnaast hebben de artikelen ook scherpe prijzen

super service

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje.

Product was snel binnen en kreeg er een leuk kaartje bij. Ben erg blij met het product!

Wat een heerlijke stofjes!

Snel bezorgd en super vriendelijke mensen. En wat een fijne producten, ik kan niet wachten tot mijn kleintje straks in de teddy omslagdoek ligt!

Goede, persoonlijke service.

Contact gehad met klantenservice. Zeer vriendelijk en snel geholpen. Pakket is netjes geleverd.

Leuke site ♡

Voor het eerst een bestelling geplaatst een cadeau voor mijn dochter die zwanger is een mooie wikkeldeken. Levering ging top goed op de hoogte gehouden. Bestelling ontvangen met een leuk kaartje erbij in wat ook nog handgeschreven was echt top! Zou het anderen sowieso aanbevelen een ook zelf zou ik zo weer wat bestellen. Groetjes Saskia

Leuke site ♡

Erg fijne webwinkel

Snelle levering, super service en heerlijke producten. De zachte teddy wikkeldeken...ik kan niet wachten om mijn kleintje daar in te leggen!

Heerlijk zacht