Heerlijk zacht

Snelle levering, super service en heerlijke producten. De zachte teddy wikkeldeken...ik kan niet wachten om mijn kleintje daar in te leggen!

Mooie producten tegen een goede prijs. Snelle levering.

Snelle verzending en een persoonlijke note!

Na de bestelling was de mooie wikkeldeken die ik heb besteld als snel verstuurd inclusief een leuke persoonlijke attentie! Erg leuk!

Snelle verzending en een persoonlijke note!

Erg blij met de spulletjes!

Leuke artikelen voor een leuke prijs! Helaas was het druk bij dhl waardoor ik langer moest wachten op mij bestelling maar daar kan Pasgeboren niets aan doen. Erg blij met mijn bestelling en het persoonlijke bedankje. Ga snel weer bestellen!

Leuke artikelen voor een leuk prijsje.

Helaas duurde de levering wat langer omdat het erg druk was bij dhl. Erg blij met de spulletjes die ik heb ontvangen en het persoonlijke bedankje die er bij zat! Bestel hier snel weer

Snelle levering. Netjes verpakt mooie producten

Snelle levering. Netjes verpakt mooie producten

Zeer tevreden.

Goed en mooi product. En snel levering.

Na een week nog steeds niet binnen

Een week verder en de bestelling is nog steeds niet binnen.

Hoi Stephan, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat jouw pakket verlaat is afgeleverd door PostNL. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen hierover. I.v.m. drukte bij PostNL heeft jouw pakket er langer over gedaan dan normaal. Wij hebben helaas geen invloed op het interne verzendproces binnen PostNL. Wij doen altijd ons best om de pakketten zo snel mogelijk af te leveren bij PostNL en vinden een goede dienstverlening erg belangrijk. Hopelijk ben je alsnog blij met de ontvangst van je bestelling. Groetjes Pasgeboren. (ps. door een storing bij Kiyoh kunnen wij nu pas reageren op je bericht)

Ondank dat ik hem nog niet binnen heb

Top dat jullie bellen naar de klanten ondanks dat ik hem nog niet binnen heb wacht ik er gewoon nog even op jullie kunnen er niks aan doen dat post nl niet levert

Hoi Sharita, Fijn om te horen dat je het zo waardeert dat we je even hebben opgebeld over de vertraagde levering vanuit PostNL. Gelukkig is je pakket inmiddels binnen! Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groetjes Pasgeboren. (ps. door een storing bij Kiyoh kunnen wij nu pas reageren op je bericht)

Sorry

Maar kan geen beoordeling geven als er nog niks bezorgt is!!! Baal hier enorm van maar snap dat jullie hier niks aan kunnen doen

Hoi Mariska, Wij vinden het heel vervelend dat het zo lang voor jou geduurd heeft voordat je het pakket binnen hebt gekregen vanuit PostNL. Zoals we telefonisch al hebben besproken met elkaar hebben wij geen invloed op het interne verzendproces binnen PostNL. We bedanken je dat je de beoordeling nog hebt aangepast! Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wij wensen je alsnog veel plezier met je items en hopen dat je er blij mee bent! Groetjes Pasgeboren. (ps. door een storing bij Kiyoh kunnen wij nu pas reageren op je bericht)

Prachtig dekentje besteld

Dekentje was erg mooi! Er zat een bedankt kaartje bij de bestelling wat ik heel attent vond en toen ik een vraag had was er snel antwoord.

Mooi product en snel bezorgd

Mooie wikkeldeken. Bestelling en bezorging ging vlot. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit. Dat maakt het toch leuker om open te maken dan wanneer het massaproductie is. Ga zo door!

Heel blij met de snelle levering, vrijdags besteld en de maandag erop al in huis. Lekker zacht en goede kwaliteit

Fijne webshop!

Duidelijke informatie over de producten op de website, snelle levering, persoonlijk woordje op een kaartje bij levering! Prettige ervaring.

Snelle levering!

Wikkeldeken van Jollein besteld. Snelle levering, en een super lief persoonlijk kaartje erbij! :-) Helemaal top.

Gebroeders Cohenstraat 31 7415 NG Deventer

06 23060261