Helemaal tevrede

Zeker een aanrader Super leuk krijg er nog een kaartje bij wat met de. Handgeschreven is!!!

Goede prijs en snelle levering

Enkele spullen als kraam cadeau besteld. Duidelijke omschrijving van de artikelen en prijs gunstig. Snelle levering, netjes verpakt. Het handgeschreven bedankje maakt het af. Ga zo door!

Persoonlijke bedankje super top!

Setje van bebejou besteld, maar wat ons het meest bijblijft is de handgeschreven persoonlijke kaart als bedankje. Ga zo door ,pasbegoren, Gr van ons,

Hele mooie spullen.

Vorige week voor het eerst bij jullie besteld want de leuke omslagdoeken waren in de aanbieding die ik al zo lang op fb voorbij zag komen. Gelijk nog meer leuks besteld. Het werd snel geleverd en de spullen zien er goed uit. Leuk ook het persoonlijke kaartje erbij. Dankjewel!

Goede prijs en service!

Voor ons verwachte kindje hebben we een aantal mooie spullen besteld. Bezorging ging goed en snel.

Erge mooie kwaliteit

Ik heb de deken basic knit stone Grey besteld en laken met tekst voor mijn kleindochter die in verwachting is van haar eerste kindje, en ons eerste achterkleinkind.. Zo bijzonder om dit mee re maken.... , dus ik kan nog niet beoordelen hoe op langere duur de kwaliteit is, maar ik ga ervanuit dat dit van blijvende goede kwaliteit is. Vr grt A. Nieuwland.

gewoon goed, zoals beloofd

wel jammer dat de mail voor deze review wordt geadresseerd aan trotse ouders ....... andere mensen bestellen ook ;) trotse grootouder in dit geval x

Zeer uitermate service & producten

We hadden het complete wasbare luierpakket besteld. Het was mij ontschoten dat ik aantallen kleurtjes moest doorgeven. Ik werd vrijwel direct gebeld. We hadden afgesproken om 1,5 week later de kleurtjes door te geven gezien ik de kleurtjes toch een beetje wilde afstemmen op het geslacht van het kindje en dat toen pas bekend zou worden. Ik mailde zodra dit bekend was en het pakket werd direct verstuurd. Daarbij hebben we ook een extra kadootje gekregen (speentje)! Super snelle service en vriendelijke mensen!

Super, snelle service

Heel goed. Snelle levering

Mooie producten en even goede prijzen. Snelle levering

Hele goede service

Alles werd keurig verstuurd !! En je kan met vragen bij ze terecht

Het product is de volgende dag netjes bezorgd!

Prima producten en goed verzorgd verstuurd, waarvoor dank!

Blij met de aankoop, goed verzorgd en volgens afspraak verstuurd en bezorgd.

Blij met de producten. Goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering en vriendelijke communicatie. Helemaal tevreden!

Zorgvuldig geleverd

Het is nog schattiger dan gedacht. Zorgvuldig verpakt, snel geleverd en persoonlijk door het handgeschreven kaartje.

Mooi boxkleed besteld....was er snel

Mooi boxkleed besteld. Was er snel

Alles prima geregeld! Mooie artikelen!

Prima! Box kleed is heel mooi net ietsje anders dan anders!

Super!!

Gewoon super!!

Snelle nette levering

Alles netjes en verzorgd ingepakt en afgeleverd, top!!!

Super snelle levering. En bij het uitpakken zit er nog een handgeschreven kaartje bij. Werd blij van het uitpakken.

Bestelling ging goed, snelle levering

Bestelling ging goed, snelle levering

Supersnelle levering van prachtige kadootjes

Hier schrijft een blije bijna oma. Mooie artikelen voor het kleine meisje ontvangen voor in de 10 dagen mand. Vergezeld met een lief kaartje van Pasgeboren.

Top kwaliteit en service!

Ruime keuze in de webshop en erg snel mijn bestelling in huis, erg blij met ons mooie slaapzakje en super leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat, helemaal leuk! Ik ga zeker vaker bestellen.

Snelle levering goede kwaliteit

Werd heel snel bezorgd en spullen van goede kwaliteit

Goed!

Netjes verpakt en snelle levering. Mijn kleintje kan weer lekker slapen.

Gebroeders Cohenstraat 31

7415 NG Deventer