Snelle levering, vriendelijk personeel!

Erg blij met ons product!! Dankjewel Robert-Jan! :)

Snelle levering!

Leuke webwinkel met goede prijzen. Ik vond het leuk dat de eigenaar een persoonlijk ‘dank je wel’ kaartje had geschreven. Ik zal dit zeker aanbevelen aan vrienden en familieleden

Heel tevreden

Een hele mooie aankleedkussenhoes besteld . En de volgende dag was al binnen. Zo snel .Heel blij mee

Keurig!

Netjes verpakt en snel verstuurd

Snel in huis, degelijke producten

Leuke en stevige producten. Was de volgende werkdag in huis.

Keurig op tijd en netjes verpakt.

Het pakket kwam op tijd en goed verpakt aan. Ben heel blij met de producten.

Slaapzakje besteld voor de zomerperiode. Leuk en divers aanbod voor een goede prijs. Goed verpakt en snel verzonden. Handgeschreven bedankje in de doos maakte het helemaal af.

Echt top!

Goede en snelle service

Artikelen zijn scherp geprijsd, eenvoudig te bestellen en worden vlot geleverd. Bestelling voldeed aan verwachtingen en artikelen waren van prima kwaliteit. Zeer tevreden.

Snelle levering, ziet eruit zoals verwacht

Leuke artikelen, zijn cadeautjes dus afwachten hoe het bevalt

Super mooie producten.

3 artikelen besteld op de website. Snel verzonden, goede service en een persoonlijk kaartje. Altijd leuk! Dankjewel

Goede snelle service.

Blij met mijn dekentje voor onze dochter.

Goede en snelle service, en er zat nog een persoonlijk kaartje bij super leuk.

Snelle levering en goede producten

Ik kreeg al mijn spulletjes binnen 3 werkdagen, erg blij met de producten!

De spullen waren erg snel binnen! Mooie kwaliteit, en een lief handgeschreven kaartje in de doos! Een aanrader x

Snelle levering, en het was precies wat ik had besteld. Niks op aan te merken.

Het werd super snel geleverd. Dezelfde dag kreeg ik al een track en trace code. De spulletjes zijn net zo mooi als op het plaatje. En er zat een heel leuk persoonlijk handgeschreven kaartje in. Super leuk!

Perfect!

Absolute top service. Heel vriendelijk aan de telefoon. Pakketje was dan wel voor de baby, mqar vond het zelf een cadeautje om uit te pakken. Zat zelfs een persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Ga hier zeker weten vaker bestellen.

Snel bezorgd en tevreden met mijn producten!

Mijn producten werden direct volgende dag al bezorgd en met een persoonlijke kaartje erbij. Zeer tevreden over alles.

Goede en snelle service

Zeer vriendelijk met een persoonlijk bedankkaartje eraan toegevoegd.

Site is netjes overzichtelijk, wordt via de mail netjes bijgehouden over de bestelling. Snelle levering. Zeer tevreden !

Mooie producten van goede kwaliteit en voor een leuke prijs. Snel geleverd, met een leuk persoonlijk kaartje. Ik zou hier in de toekomst zeker zo weer bestellen!

Hele fijne webshop voor baby benodigdheden

Eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Hele fijne en makkelijke site, ook het betalen ging soepel. Bestelling was de volgende dag al in huis! Helaas miste er 1 item, contact opgenomen en werd meteen opgelost. Service dus ook helemaal top! Item werd de volgende dag opgestuurd met een extraatje erbij als excuus, niet nodig maar super fijn natuurlijk. Dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel.

Fijne webshop en snelle levering

Vind pasgeboren een fijne webshop met een ruim aanbod en is leuk geprijsd! Ook was de levering snel! Wij zijn zijn fan!

Snelle levering, en een persoonlijk kaartje

De producten zijn makkelijk te bestellen, de levering was snel en zoals aangeven op de website. Wij zullen zeker vaker bestellen bij pasgeboren, dit is ons erg goed bevallen!