Super tevreden

Super leuk producten en snelle levering

Ik kreeg mijn bestelling al de volgende dag geleverd. Fijne producten!

Goede en snelle levering ben super blij mee met mijn bestelling

Betrouwbare site

Mooie producten. Snel geleverd. Leuk persoonlijk kaartje bij levering. Duidelijk iemand die graag een succes van het bedrijf wil maken.

Het voelt als een cadeau ontvangen!

Snel alles geleverd naar wens ook leuk met een persoonlijk geschreven kaart!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Fijne winkel om te bestellen en snelle levering met een persoonlijk kaartje.

Snelle levering!

Snelle levering en het was net een cadeautje met een persoonlijk, zelf geschreven kaartje erbij

Geweldig!!

Ontzettend snelle levering, En weetje wat ik nou het aller leukste vond ? Het zelf geschreven kaartje! Ontzettend lief en leuk, en tof dat jullie de moeite nemen dit tedoen voor de klanten!

Uitstekend!

Snelle levering. Heel attent en vriendelijk door er een persoonlijk kaartje bij te doen. Bedankt daarvoor. Het product is zoals omschreven. En ben er zeer tevreden over.

uitermate tevreden

mooie en goede producten en een goede service.

Goed!

Snelle levering, netjes verpakt en leuke spullen!

Mooie website, goede service!

De site is mooi en overzichtelijk. Fijn geholpen, zelfs met een persoonlijk kaartje!

Goede levering en goed product

Goede levering, goed ingepakt en mooie producten.

Tevreden, betrouwbaar

Mooie producten, goede service, snelle levering. Prettig contact ook toen betaling door storing bij iDeal niet direct lukte.

Snelle levering. Goed verpakt. Producten zoals beschreven.

Overzichtelijke site, snelle levering van mooie producten. En dan een leuk persoonlijk kaartje er bij maakt het helemaal af! Zeker de moeite waard hier te bestellen!!

Hele fijne producten, super klantvriendelijk en snelle service. Een aanrader! Wij gaan hier ook zeker vaker bestellen!

Super klantvriendelijk!

Goede prijs en snel geleverd. Ik had zonnebrandcrème besteld, voor verzending werd ik er van op de hoogte gesteld dat de tht datum aan het naderen was, tevens een korting aangeboden gekregen. En als iets op de taart en leuk persoonlijk kaartje bij het pakketje.

Prima service, prachtig product !

Omdat er iets niet goed ging bij mijn bestelling hadden we mailcontact. Het probleem werd direct opgelost en ik had de volgende morgen mijn pakketje in huis. Een zeer tevreden klant dus !

Snelle levering, netjes verpakt

Op vrijdagmiddag besteld, zaterdag middag in huis! Top service, prima geregeld, het werd zelfs voor mij ingepakt toen ik dit vroeg! Zeer tevreden en ik zou hier zeker weten vaker bestellen.

Super leuke spullen en snelle levering!

Deze week mijn bestelling ontvangen. Mijn bestelling was binnen 2 dagen binnen en alles ziet er uit zoals op de foto's op de site. Ik heb een wikkeldeken, speendoekje en verschoonmatje gekocht. Het werkelijke gebruik moet nog een paar maandjes op zich laten wachten maar nu al heel blij met de spullen.

Goede service!

Ruime keuze uit producten, goede kwaliteit en heel blij met mijn bestelling. Ook snelle, persoonlijke en goede service met retour sturen.

Geweldig mooi !

Echt een fijne en super zachte omslagdoek ,erg blij mee

Duidelijke afhandeling order, mooi product, snel geleverd

Niet als kersverse of aanstaande papa maar als opa bestelde ik de Jollein Jollein - Wikkeldeken Bunny - Nougat, op verzoek van de ouders. De orderafhandeling verliep soepel en met prima statusberichten tussendoor. Een heel lief kaartje erbij van Mariëlle, heel persoonlijk en dat trof mij zeker: zo persoonlijk heb ik een zakelijk bericht nog nooit gezien. Blijven doen, want dat is een USP! En Mariëlle, jij ook een fijn jaar gewenst ;-) De verpakking was top en toen ik de wikkeldeken eenmaal zag: wat een doordacht en kwalitatief product zeg. Mijn kleindochter heeft het enorm naar haar zin als ze er warm in ligt. Dank jullie wel!

Gebroeders Cohenstraat 31

7415 NG Deventer