Beautiful Samples

We ordered the ocean wall mural samples in both blue and grey and they’re stunning. I wasn’t expecting much with it just being a sample having ordered other samples else where but these were excellent. Gave a really clear feel for how the overall design and quality would be and it was really hard to decide which colour to go with as both were just beautiful. We’ve now ordered the full mural in blue and can’t wait for it to arrive for baby boys nursery!

Mooi

Muurcirkel besteld van bosdiertjes. Was even een werkje om aan te brengen maar hij is supermooi! We zijn er heel blij mee!

Helemaal top

Behangcirkel voldoet helemaal aan onze wensen. Top materiaal en makkelijk aan te brengen.

Een heel grote aanrader het behang van Pimpelmees!

Altijd een feestje dit behang! Het is echt van topkwaliteit, scheurt niet en zulke mooie prints. Ik heb meerdere keren al met Pimpelmees behang behangen en zou het zo weer doen, aanrader dus!

Livraison super rapide et papier de qualité !

Trouvé sur Pinterest et ravie du service et des produits

erg makkelijk om te behangen

kwaliteit van dit behang is heel sterk en makkelijk om mee te werken super

Fijne communicatie en prachtige producten

Onwijs fijn geholpen door de dames. Het prachtige behang is besteld en geplaatst voor in een babykamer. Het resultaat is echt fantastisch mooi!

Het mooiste behang voor onze kinderkamer

Zeer mooi behang in een heel goede kwaliteit!

Heel mooi en makkelijk

Ik was heel bang dat ik het niet zelf zou kunnen maar het behang is heel stevig en de gebruiksaanwijzing is heel duidelijk!

Prachtige muursticker, makkelijk te plakken

We hebben nu drie keer een ronde muursticker besteld. Het zijn prachtige afbeeldingen, goede kwaliteit en je hebt snel resultaat, omdat je ze gemakkelijk op de muur plakt. En met ons jungle behang, 3 jaar geleden, zijn we ook nog steeds heel blij.

Snelle levering en behang is makkelijk aan te brengen!

Supermooi!

De behangcircel was makkelijk te plakken en het resultaat is supermooi!

Mooie printkwaliteit!

Je kunt wel werken dat de printkwaliteit er goed is. Verder zijn de instructies super duidelijk en is het een kwestie van lijm op de muur en plakken maar.

Mooie muursticker

Mooie sticker, goede service!

Super!!

Wij zijn er heel blij mee!!

BEAUTFUL!!!

I ordered only sampels but they came up so fast! they are really beautiful and soft in touch. Perfect for a baby room.

PRACHTIG

In het begin vond ik het spannend om te gaan behangen maar door de duidelijk uitleg en stappenplan die erbij zit hebben mijn partner en ik de mooiste baby kamer gecreëerd door dit behang.

Het maakt de babykamer helemaal af

We zijn er heel blij mee. De behang cirkel was makkelijk aan te brengen en het maakt de babykamer helemaal af. Duidelijke communicatie over de levering en ook heel fijn dat het in Duitsland geleverd werd.

Prachtig kwaliteitsbehang

Ik had diverse soorten behang voor mijn nieuwe huis, maar dit pimpelmees behang overstijgt alles betreft kwaliteit. Het is makkelijk aan te brengen en mijn zoontje vind het walvis behang echt geweldig!!

Prachtig behang van goede kwaliteit

Nette levering van goede kwaliteit behang. Zat ook zeer vlot op de muur en blijft goed zitten. Zoals op de foto. Zeer tevreden!

Top service, Top behang

Bestellen van het behang ging eenvoudig met duidelijke beschrijvingen. Het aanbrengen van het behang was zeer goed te doen. De tekening sluit naadloos aan elkaar aan.

Erg fijne service

Er werd meegedacht in de indeling en zelfs een schets gemaakt van de behang muur en meubel indeling ervoor. Top service.

Super leuk en mooi behang!

Snel geleverd mooi behang staat erg leuk!

Maakt kinderkamer compleet

Levering snel, opplakinstructies duidelijk. Mooie plaat met idyllisch landschap en retro bosdieren. Beer is iets minder echt door combinatie vachttekening, oog en omtrek. Verder heel mooi en tevreden!

Prachtig behang van zeer goede kwaliteit

Wij hebben een bruine bosdieren behangcirkel besteld en geplaatst. In 1 woord prachtig. Het behang is van uitstekende kwaliteit en zelfs met de minste ervaring heel erg makkelijk te plaatsen. Een absolute aanrader voor een ieder die dit wil bestellen!

Over Pimpelmees

Pimpelmees is in 2009 opgericht door de zussen Marieke en Ingeborg. Allebei creatievelingen die verzot zijn op mooie kleuren, patronen en de magie die de natuur te bieden heeft. Wat begon met het ontwerpen van geboortekaartjes en stationery is inmiddels uitgegroeid tot een merk dat niet meer weg te denken is uit de kinderkamer. Want als creativiteit en liefde voor interieur samen komen, dan krijg je kinderbehang waar je op slag verliefd op wordt! Je kan bij Pimpelmees terecht voor kinderbehang, muurstickers, behangcirkels, maar ook nog steeds voor een bijpassend geboortekaartje en fijne stationery.