I am not an expert, but this product looks very good! I installed it at home tonight and the result was just fantastic!

Zo mooi !!

Ik heb eerst een bestelling gedaan met samples! Zo kon ik kijken welke kleur het mooiste stond in mijn dochters kamer . Gelijk de muurcirkel besteld en het is zo mooi ! Niet normaal

De muursticker is nog mooier in het echt! Het is van een zeer goede kwaliteit, zowel de sticker als de tekening. Snelle levering. Staat prachtig in de babykamer.

Prachtige muursticker

Hele mooie muursticker besteld. Goede kwaliteit, snelle levering en mooi product. Heel tevreden mee op onze babykamer.

Eerst ontving ik een sample, ik was stiekem al verliefd op de girafjes met de hangende aapjes aan een palmboom. Keuze gemaakt van de kleur en besteld en ben zeker NIET teleurgesteld. Makkelijk aan te brengen dus erg blij met het resultaat

Prachtige muursticker

Prachtige muursticker met mooie rijke kleuren en nauwkeurig uitgetekende bosdieren!

Zo ontzettend mooi!

Vlotte communicatie bij vragen. Vlotte levering en echt super mooi behang!! Mijn zoon is er helemaal blij mee!!

Mooi resultaat

Zeer mooie muursticker voor ons baby kamer. Velen die denken dat het geschilderd is. Met 2 aangebracht ging redelijk vlot.

Snelle levering van mooi product!

Heel blij met onze muurcirkel voor de babykamer. Fijn om eerst samples te kunnen bestellen om zo een uiteindelijke keuze te maken. Snelle levering na bestelling, netjes verpakt. Wat het nog een 10 zou kunnen maken zou wat mij betreft zijn als de ophanghaken voor de dibond muurcirkel al gemonteerd zouden zijn. Nu is dat nog even een precies werkje om te zorgen dat de tekening wel recht op de muur hangt. Maar dat is zeker niet onmogelijk.

Top service!

Top service en prachtig behang! Kan niet wachten tot de schilders volgende week komen om het te hangen in onze baby boys kamer! Dit was exact waar ik naar op zoek was!

Mooie kwaliteit!

De Dibon muurcirkel besteld voor de babykamer. Snelle levering. Super mooie kwaliteit! Beetje passen en meten met ophangen, maar het eindresultaat mag er zijn!

Super!!

Wij hebben de muursticker besteld van de boerderij dieren, erg mooi en makkelijk te plakken op de muur. Wat ik wel echt heel erg lastig vond is de juiste kleuren kiezen voor op de muur. Het kleuradvies wat er wordt gegeven klopt niet helemaal en is lastig te vinden voor veel verfwinkels. Uiteindelijk wel de juiste kleur gevonden maar hierdoor een veel donkere kamer gekregen dan we eigenlijk wilden.

Onze kleindochter wilde graag haar kamer veranderen…. Dus gegoogled voor behang ideeën… kwamen bij pimpelmees uit dus stalen besteld en snel gekregen! Prachtig behang! Volgende week komt Puck logeren en gaan we er eens over hebben hoe we dat de beste invulling kunnen geven! Dank jullie wel!

Wat een goede service!

Een foute bezorging in Spanje kwam retour. Pimpelmees verzond het behang nogmaals (gratis) met extra aanwijzingen. Zo kwam het pakket binnen een week op het juiste adres in La Coruña!

Prachtig!

Prachtige afbeelding, mooie kleur, goede kwaliteit!

Wauw echt fantastisch!

Het resultaat is precies wat ik had verwacht. Het is zo gaaf! Bestelling en de sample’s verliepen uitstekend. De sample’s waren ideaal voor het uitkiezen van de kleur op de rest van de muren. Het is zeer stevig behang, wat best een uitdaging was voor mijn vriend. Maar het ging hem goed af. Al met al hartstikke blij.

Excellent

Amazing wallpaper and super client service!

Super mooie kwaliteit!

Mooie behangcirkel! Kleuren zijn tof, en precies wat ik had gewild! Plakt makkelijk en een mooi eindresultaat

Fantastisch behang

Niet goedkoop, maar het is de investering meer dan waard om een bijzondere kinderkamer te kunnen maken

Prachtig

Heel mooi behang wat goed aan te brengen is!

Prachtig behang

De kinderkamer heeft een heel gezellige sfeer met dit behang. Onze zoon is ook heel enthousiast over alle dieren.

Kwaliteit is uitstekend

Kwaliteit is uitstekend snelle levering

Prachtig en makkelijk

Het behang is prima kwaliteit en was goed aan te brengen. De plaat is netjes gedrukt en sluit naadloos aan per behangrol.

Goeie kwaliteit en snelle levering

Goeie kwaliteit en snelle levering

Wat een ontzettend mooi behang! Heel blij mee!

Zadelstraat 41

3511 LS Utrecht

0619604107

Over Pimpelmees

Pimpelmees is in 2009 opgericht door de zussen Marieke en Ingeborg. Allebei creatievelingen die verzot zijn op mooie kleuren, patronen en de magie die de natuur te bieden heeft. Wat begon met het ontwerpen van geboortekaartjes en stationery is inmiddels uitgegroeid tot een merk dat niet meer weg te denken is uit de kinderkamer. Want als creativiteit en liefde voor interieur samen komen, dan krijg je kinderbehang waar je op slag verliefd op wordt! Je kan bij Pimpelmees terecht voor kinderbehang, muurstickers, behangcirkels, maar ook nog steeds voor een bijpassend geboortekaartje en fijne stationery.