Prachtig behang van zeer goede kwaliteit

Wij hebben een bruine bosdieren behangcirkel besteld en geplaatst. In 1 woord prachtig. Het behang is van uitstekende kwaliteit en zelfs met de minste ervaring heel erg makkelijk te plaatsen. Een absolute aanrader voor een ieder die dit wil bestellen!

Prachtig!

Mooi, snel geleverd en de sticker is makkelijk op te plakken!

Zeer goed geholpen!

Ik had vragen over de aanpassing van het behang. Hier zeer goed bij geholpen en enorm blij met het behang. Wij hebben al eerder behang van pimpelmees besteld en zijn hier nog steeds blij mee. Echt een eyecatcher in de kamer van ons zoontje. Het is prachtig en van uitstekende kwaliteit. Absoluut een aanrader!

Wunderbare Tapete in toller Qualität

Leicht anzubringen, tolle Optik.

Great

Great price, speed in the fabrication and the delivery but you have to see the wall paper from the distance. Some of the cartoons are really well but others are pixelated. Nevertheless, I would always recomend this website!

Prachtig behang!

Snelle levering en prachtig behang voor de babykamer van onze jongens

Ontzettend mooie muursticker

Makkelijk besteld en snel geleverd. Cirkel is van hoge kwaliteit en wordt goed en stevig verpakt. Ik krijg er veel complimenten over en raad het iedereen aan!

Mooie ontwerpen met vlotte service

Top ontwerpen. Origineel. Vlotte service en delivery.

Top Qualität

Schneller Service, Anleitung müsste nur auf deutsch sein.

Super blij mee!!

Heel makkelijk behang om aan te brengen! (Niet te brede banen en makkelijk papier) Kan niet mis gaan….. eindresultaat is super!

Mooie kwaliteit en uitstraling!

Erg blij met het resultaat

Erg blij mee!

Behang was snel binnen. Erg blij mee, en makkelijk aan te brengen, het is dik behang. Er staat duidelijk uitgelegd hoe je dit het beste kunt aanpakken. Enige nadeel vonden we dat de laatste rol een halve baan was, dus die moest heel precies over heel de lengte los worden geknipt, dat was een beetje een lastig klusje. Verder super tevreden!

Prachtig behang, makkelijk aan te brengen

Ons bruine bosdieren behang zag er al prachtig uit op de plaatjes en is op de muur nog mooier. Het was voor mij de eerste keer behangen en het ging vrijwel moeiteloos. De instructies die erbij zaten helpen ook goed. Verzending was super snel. Kortom: mega blij mee!

Prachtig design maar erg lastig om hem netjes op te plakken

Ik vind de sticker er mooi uit zien, maar het is moeilijk om hem zonder kreukels op de muur te plakken. Dat is ons niet gelukt helaas..

I did get some nice samples to see the colours

It took some time to get the samples but I did talk to the support and they did replied very quickly. When they arrived they were very Nice!

We hebben gekregen wat we bestelden

Duidelijk besteltraject, eenvoudig ook. Daarna vlotte levering, duidelijke beschrijving voor het aanbrengen. Echt mooi en stevig behang!

Perfecte service en prachtig behang

Duidelijke site met veel info. Communicatie via mail werd dezelfde dag beantwoord. Er werd moeite gedaan het order iets vroeger te leveren dan voorzien, waarvoor mijn grote dank. Onmiddellijk aan de slag gegaan met het behangpapier. Ervaring is niet nodig om het toch professioneel op de muur te hangen. Super happy met het prachtige resultaat!

Super mooi behang, makkelijk aan te brengen.

Ik vond het een hoop geld voor een behang. Maar de kwaliteit is echt fantastisch goed aan te brengen op de muur. En omdat het echt een mooie dikke kwaliteit is ook makkelijk te corrigeren al het patroon net niet helemaal goed op elkaar aansluit. Ook zie je eigenlijk niks van de naden waar hij op elkaar aansluit. Het design is prachtig. Dit behang is zeker het geld waard. heel gebruiksvriendelijk ook voor mensen die niet heel vaak behangen. Wij wijn er super blij mee, met hoe het er uitziet en het gemak waarmee we het op de muur hebben gekregen.

Mooi!!!

Het behang was goed aan te brengen en het resultaat is echt heel erg mooi. Blij mee!!

Mooi aanbod en snel geleverd

Snelle en goede service

Prachtig behang en goede service

Prachtig behang, wordt duidelijk aangeleverd. Helaas zagen we van dichtbij wat paarse print strepen. Kregen een snelle reactie van de klantenservice met de keuze voor nieuw behang of korting. Prima opgelost zo en wij en ons zoontje zijn er erg blij mee!

Zeer snel verzonden, goede kwaliteit en goede uitleg

Het pakket was veel sneller verzonden dan gedacht. Het is netjes verpakt met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Van te voren hadden wij samples besteld om de juiste kleur uit te zoeken voor ons behang. Dit kwam in een mooi mapje met een visite kaartje erin. Het behang is zeer dik en stevig, en is heel goed aan te brengen op de muur. Wij zijn zeer tevreden!

helemaal goed we het kammertje bedacht hadden

Gemakkelijk plakken. Dochter van 10 heeft geholpen en dat ging goed

Snelle en goede service!

Duidelijke website, met eigenlijk alle vragen uitgelegd. Snelle service! Ik twijfelde over het patroon en heb naderhand nog gewisseld. Echt top! Ben er super blij mee en het zit er super mooi op!

Prachtig behang!

Duidelijke instructie en netjes verpakt.

Zadelstraat 41 3511 LS Utrecht

0619604107

Over Pimpelmees

Pimpelmees is in 2009 opgericht door de zussen Marieke en Ingeborg. Allebei creatievelingen die verzot zijn op mooie kleuren, patronen en de magie die de natuur te bieden heeft. Wat begon met het ontwerpen van geboortekaartjes en stationery is inmiddels uitgegroeid tot een merk dat niet meer weg te denken is uit de kinderkamer. Want als creativiteit en liefde voor interieur samen komen, dan krijg je kinderbehang waar je op slag verliefd op wordt! Je kan bij Pimpelmees terecht voor kinderbehang, muurstickers, behangcirkels, maar ook nog steeds voor een bijpassend geboortekaartje en fijne stationery.