Mooi aanbod en snel geleverd

Snelle en goede service

Prachtig behang en goede service

Prachtig behang, wordt duidelijk aangeleverd. Helaas zagen we van dichtbij wat paarse print strepen. Kregen een snelle reactie van de klantenservice met de keuze voor nieuw behang of korting. Prima opgelost zo en wij en ons zoontje zijn er erg blij mee!

Zeer snel verzonden, goede kwaliteit en goede uitleg

Het pakket was veel sneller verzonden dan gedacht. Het is netjes verpakt met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Van te voren hadden wij samples besteld om de juiste kleur uit te zoeken voor ons behang. Dit kwam in een mooi mapje met een visite kaartje erin. Het behang is zeer dik en stevig, en is heel goed aan te brengen op de muur. Wij zijn zeer tevreden!

helemaal goed we het kammertje bedacht hadden

Gemakkelijk plakken. Dochter van 10 heeft geholpen en dat ging goed

Snelle en goede service!

Duidelijke website, met eigenlijk alle vragen uitgelegd. Snelle service! Ik twijfelde over het patroon en heb naderhand nog gewisseld. Echt top! Ben er super blij mee en het zit er super mooi op!

Prachtig behang!

Duidelijke instructie en netjes verpakt.

Prachtig behang

Duidelijk hoe behang opgehangen moest worden. Kwalitatief sterk Mooie print Eindresultaat was precies zoals gewenst

Geweldig behang, makkelijk aan te brengen!

Ik vond het spannend om een muursticker te bestellen, dit omdat ik door perfectionisme bang ben het niet goed aan te brengen. Toch verliefd geworden op de dino muursticker en het was zó gemakkelijk aan te brengen! Ontzettend blij met het eindresultaat.

Prachtig resultaat

De levering verliep vlot zoals op de website beschreven. Onze muur was voorzien van een renovarievlies. Hadden deze eerder al geschilderd in het groen, maar nu toch een witte laag gegeven. Zou ik iedereen aanraden want zou anders er wel doorkomen... ´stevig´ papier dat zich mooi vastzet met een goede behangerslijm. Toch is deze wel echt prijzig dus dat is even afwegen

Zo leuk!

Verliefd op dit behang en goed aan te brengen!!

Goede en vriendelijke service!

Goede en fijne service en ook een snelle levering. Wij moeten nog even wachten met behangen maar de service tot het bezorgen was al als erg fijn ervaren!

goede kwaliteit en vlotte levering.

alles volgens beschrijving.

Heel mooi behang, snelle service

Het is een mooie kwaliteit behang. Duidelijke uitleg erbij en goed aan te brengen.

Het behang is prachtig!

Prima service, afgeleverd zoals afgesproken!

Samples zijn top!

Wij hadden diverse kleuren samples besteld bij Pimpelmees. We zijn blij dat we dit hebben gedaan, want kunnen nu een goede keuze maken qua kleur. Het is met veel zorg ingepakt en verzonden. Het is al een feestje om het pakketje open te maken.

Super mooi behang

Heb het voor beide kinderkamers en ben er heel tevreden over. Mooie kleuren en tekeningen.

mooie sticker

Mooie sticker, goede kwaliteit. Toch nog best lastig om deze op de muur te plakken (recht, luchtbel). Zoals aangegeven op de sticker zijn meerdere handen handig om de sticker te plakken.

Supermooi en kwalitatief goed behang

Supermooi en kwalitatief zeer goed behang. Daarnaast ben ik heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan per mail; er werd vlot gereageerd en er werd actief met mij meegedacht en advies gegeven. Ik ben een heel tevreden klant!

Prachtig behang en makkelijk aan te brengen

Voor twee slaapkamers besteld. Als je eenmaal de eerste baan erop hebt, loodrecht, dan is de rest echt makkelijk aan te brengen. Heel mooi eindresultaat. Heel blij mee.

Netjes en snel verzonden

De muursticker is boven verwachting! Wij hebben hiervoor gekozen, snel van interieur te kunnen wisselen omdat wij het geslacht van ons aankomende kindje nog niet weten. En dit staat prachtig met de collectie van Jolein.

Mooi en zacht behang

Voor onze peuter de behang cirkel uitgekozen voor de kleinere kamer. Het ging erg goed met uitmeten, behanglijm op de muur smeren en het behang erop plakken. Met hulp van m'n vader was het zo gebeurd. De peuter vindt het erg mooi en aait het ook steeds als hij het ziet. :)

Overtreft onze verwachting en vooral die van onze zoon! ;)

De levertijd was zoals voorspeld, netjes geleverd en duidelijke uitleg. Dat laatste zorgde ervoor dat het behang goed op de wand te plakken was. Dat leek ons vooraf best spannend. ;)

Snel en netjes geleverd!

Het behang staat erg mooi in de babykamer, we zijn er erg blij mee. Het is makkelijk op te hangen en alles is duidelijk uitgelegd.

Tolle wunderschöne Kindertapete!

Eine wirklich einzigartige und wunderschöne Motivtapete. Besonders empfehlenswert, wenn man es nicht übertrieben bunt und dennoch kunstgerecht haben möchte:

Kwaliteit van behang en print is geweldig.

Lieve Pimpelmees, Jullie behang is en kwaliteit is geweldig. Voor mij hadden jullie bijna een 10, maar ik miste nog wat opties. Het behang eventueel gespiegeld of aangepast verkopen. En misschien nog losse stickers van de dieren die jullie verkopen. Liefs, Zita

Zadelstraat 41

3511 LS Utrecht

0619604107

Over Pimpelmees

Pimpelmees is in 2009 opgericht door de zussen Marieke en Ingeborg. Allebei creatievelingen die verzot zijn op mooie kleuren, patronen en de magie die de natuur te bieden heeft. Wat begon met het ontwerpen van geboortekaartjes en stationery is inmiddels uitgegroeid tot een merk dat niet meer weg te denken is uit de kinderkamer. Want als creativiteit en liefde voor interieur samen komen, dan krijg je kinderbehang waar je op slag verliefd op wordt! Je kan bij Pimpelmees terecht voor kinderbehang, muurstickers, behangcirkels, maar ook nog steeds voor een bijpassend geboortekaartje en fijne stationery.