Onwijs genoten

Fijne mensen, heerlijke lunch en drankjes en (succesvolle!) hulp gekregen bij de onderwater zoektocht naar schildpadden! Ik raad dit iedereen aan!

Excelente

Hice la reserva del barco Miss Ann a través de esta página, me descontaron el 20% y antes de abordar, cobraron el resto. La experiencia en el barco fue espectacular, el servicio fue excelente por parte de la tripulación, el capitán Jhon es una persona demasiado amable. Nos hizo muy buenas recomendaciones y la pasamos genial. Vale la pena ir en este barco, el trato, la comida , el club de playa, el tour de snorkel, superaron nuestras expectativas. Lo recomiendo al 100.

• ¿Nos recomendarías?

Echt leuk

Aangename crew op de bood. Stonden onmiddellijk klaar om je verder te helpen. Het ontbijt en het middagmaal waren ook zeer lekker en vooral uitgebreid. Voor ieder wat wils. Kleine snorkel tocht gedaan met enkele van de crew leden. Ook echt een aanrader, zeker omdat het bij in de prijs zit en je er dus niet voor hoeft bij te betalen. Wel een gouden tip als je de vuurtoren en het scheepswrak gaat bekijken, neem iets mee om te drinken en bescherming voor de zon. Dit is in open vlakte en door het "frisse" briesje voel je totaal niet dat je aan het verbranden bent.

Breeze Boattrip

Normaal gesproken laat ik geen revieuw achter, maar ik moest. Geboekt via Caribbean Tours. Breeze heeft TOP personeel. Was een kleinere groep wat het fijner maakt. Maar het personeel maakte echt de sfeer aan boord tot een ander niveau. Super vriendelijk, gezellig, attent, behulpzaam. Lekker eten, lekker gedanst, en vooral veel gelachen. Niks is teveel. We hebben snorkels geleend, maar ach TEVEEL om op te noemen. Het was een top dag met hun….. We reisden met 2 volwassenen en 1 kind van 12 en die was zeer te spreken over deze dag en deelt onze mening. Zijn woorden waren: ik dacht dat het saai zou worden maar het was Super gezellig. Volgend jaar weer. Thx Captain and Crew

Wat een gave ervaring!

Je stapt a/b en wordt ontvangen door een super coole bemanning. Ontspannen tocht en klein Curaçao is zeker het bezoeken waard. Op terug weg komt kapitein David mijn zeil dochter halen om te sturen! Hoe mooier wil je het hebben! Oh ja muziek was gaaf iedereen ging los! Beste trip voor vakantie Curaçao!

Geweldig mooi & goed verzorgd!!

Wij hebben echt een super leuke & mooie dag gehad. Er werd super voor ons gezorgd en we kwamen niks te kort. Lekkere bbq op de boot gehad en met het terug varen heerlijk drankjes gekregen. Kortom top dag en zeker aan te raden!

Top excursie!

Goed georganiseerde trip met super aardige crew. Zeker een aanrader!

Perfecte dag!

Super leuke dag gehad. Mega attente crew aan boord!

Geweldige ervaring!

We hebben onwijs genoten van de dag! De crew: Annamaria, Pablo en Zion hebben er echt een feestje van gemaakt! Super goed verzorgd ontbijt + bbq lunch en open bar! De crew maakte er echt een feestje van met leuke muziek en dansjes, zorgden goed voor iedereen en sprongen meteen te hulp wanneer iemand zich niet zo goed voelde. Er was de mogelijkheid om met het bootje aan land te komen of door te zwemmen, hiervoor kon je zelfs snorkel spullen van de organisatie lenen. Tassen werden ook allemaal met het bootje overgebracht aan land. Op het eiland kon je in de schaduw op de bedjes van Breeze adventures liggen. Ook stond er water/ijs/frisdrank en bekers klaar op het eiland zodat je koude drankjes kon drinken. Kortom een super ervaring en absoluut een aanrader!

Geweldige dag!

Wat hebben wij enorm genoten met de crew van Pablo! Ze maakten er letterlijk een feestje van! Verder werd er zeer goed voor iedereen gezorgd. Sommigen werden op de heenweg zeeziek, de crew acteerde zeer snel en heel professioneel. Op klein Curaçao waren er ligbedden voor iedereen een de schaduw. Het eten was goed & werden constant voorzien van drinken, the crew was top en de ervaring fantastisch! Echt een aanrader! NB: Pablo is verreweg 1 van de meest vriendelijke personen die we ontmoet hebben op Curaçao. Geweldig om dit te mogen ervaren.

Great experience

Took the 2,5h sunset tour. Was not to long, not to short. Because of the cloudy weather the sunset was a bit hard to see, but that didn’t ruin the experience. They serve drinks and food on a regular basis, the service was great overall.

De mooiste plekken in het park kunnen zien, veel vogels, mooie uitzichten, fijn gesnorkeld. En nog even een extra bezoekje aan de Indiaanse rotstekeningen. Daarbij een breed deskundige Amsterdamse gids: kan niet beter.

Geweldige privé tour gehad met Benjamin

We werden 's ochtends opgehaald bij ons Airbnb adres. We reden als eerste langs een mooi uitkijkpunt genaamd 1000 steps. Daarna reden we via het Gotomeer naar het National Park Slagbaai. Hier reden we met een nog al hobbelige weg naar een plek waar we hebben gesnorkeld en geluncht. Omdat we tijd over hadden zijn we nog naar The Cadushy Distillery geweest. Hier kregen we nog informatie en mochten we alle smaakjes proeven. We hebben het heel erg naar onze zin gehad met Benjamin. Hij kon ons veel over het eiland vertellen en liet ons veel zien. Ook konden we stoppen wanneer we wilden en had hij gekoeld drinken en lekkere lunch mee. Wij zouden iedereen deze tour willen aanraden als je een dagje naar Nationaal Park Slagbaai wil en niet zelf wilt rijden.

Wat een geweldige service en ontzorging

Ik heb vandaag een boeking gedaan en kreeg aan het einde van de dag alle benodigde papieren per mail. Alles Compleet en zoals ik het had verzocht. Echt top. Als klap op de vuurpijl ook nog een extra service zodra de op het eiland zijn voor vragen en tips. Nu al blij en kijken uit naar onze trip naar Klein Curaçao. Gr Jeroen

Hier krijg je het vakantie gevoel in de Caribian.

Na onze boeking gedaan te hebben en de bevestiging via de mail te hebben ontvangen was het toch nog 3 dagen lang ontzettend uitkijken naar deze dag. En ja hoor..... eindelijk naar de catamaran gegaan en wauw..... wat een dag verwennen was dat. Mooie heen reis met top kaptein die oog had op de hoge golven om de boot even in te houden zodat we rustig de toppen van de caribiche zee konden trotseren en dan.... is daar aan de horizon KLEIN CURACAO! Een paradijs zo mooi. Dan na 2 uurtjes vermaak in en rond het Mooie blauwe water een top BBQ en de bediening was super aan boord. Ook de terugreis was super relaxed met wind mee. Even met de fok rustig Curacao genaderd en na al die hapjes en drankjes weer terug bij Jan Thiel aangekomen. Top bemanning dank jullie wel voor de goede zorgen, wij zouden zo weer meegaan!!!!

Heerlijke ontspannen tour langs de mooiste plekjes van Curaçao!

We hebben genoten van de tour en het enthousiasme waarmee Maartje over de plekken vertelde die ze ons liet zien! We hebben zoveel moois gezien en hebben veel over het eiland geleerd!! Prachtige niet-toeristische plekjes, waar we met een huurauto nooit gekomen waren en tussendoor een heerlijke picknick op het strand. Dit is zoveel relaxter dan een standaard-tour met een (grote) groep mensen!

Onvergetelijke dag

Op 23 mei 2022 voor het eerst met de powerboot naar Klein Curaçao gevaren met Yasser en Gijs de kapitein. Met 50 minuten op het eiland. Voor deze boot gekozen door de opmerking geen zeeziekte. Helaas, is dat niet helemaal gelukt ondanks de stuurmanskunsten van Gijs. Wij hebben zeker een heerlijke dag gehad met eten en drinken. Kortom een onvergetelijke dag. Met veel dank aan Gijs en Yasser en de crew van de andere boot!! Joke en Arnold van Polen.

Onvergetelijke ervaring

De boottrip was super. Een onvergetelijke ervaring. Gijsbert en Jasser zijn supervriendelijk, hielden iedereen goed in de gaten tijdens de overtocht. Op het eiland een goed verzorgde bbq gekregen. En het eiland was schitterend mooi. Echt een aanrader.

Onwijs leuke tour

Allereerst is Maartje onwijs leuke vrouw, kan goed vertellen en weet de leuk plekjes…… Nooit geweten dat Curaçao zo mooi kan zijn. Zeker een aanrader!

Enorm fijne dag gehad!

Enige minpuntje die ik heb is dat er niet meer kipsalade bij de lunch was. Want die was zoooo lekker!! Lieve crew en onwijs mooie boot! De dag zelf was heerlijk al had de snorkeltour wel in een iets kleiner groepje gemogen. We zwommen nu heel dicht op elkaar, wel enorm genoten van de natuur en dat de Miss Ann hun eigen bedjes etc op het eiland heeft was ideaal!

Washington park bonaire

Superleuke interessante tour gehad met onze enthousiaste privegids Ben. Op een mooie plek gesnorkeld en een heerlijke lunch gehad. Als extraatje nog bij de cadushy distillery langs geweest voor een proeverij. Een echte aanrader.

Alles klopte

Wij hebben exact gekregen wat we geboekt hadden en de gehele afhandeling was super geregeld

Goede organisatie en eenvoudig boeken.

Op laatste moment besloten om Washington park tour te boeken voor ons gezin van vier. Online kan enkel 48 uur van te voren maar via watshapp contact gelegd en direct geholpen. Agenda werd opengezet en konden toch gewoon de dag boeken. Leuke tour in een luxe jeep met lokale gids/chauffeur. Hij heeft heel rustig de mooie dingen van het park laten zien en veel verteld over bonaire. Dat was ook op heen en terugreis. Daarnaast voldoende koude drankjes en een lekkere lunch op een plek waar je ook nog kom snorkelen. Echt een aan rader.

Indrukwekkend en onvergetelijk

Heel gaaf om te doen; de kajak tocht en het snorkelen waren beide boven verwachting. Al vaker op Bonaire geweest, maar dit was de eerste keer kajakken door de mangrove. Denk dat ik dit de volgende keer gewoon nog een keer doe, echt een aanrader!

Geweldige dag om nooit te vergeten

Deze mannen " Gijs en Yasser " hebben zoveel plezier in hun werk, waardoor je zelf ook intens geniet. Dankzij hen en de puurheid van het eiland klein Curaçao, heb je zelfs met regen een van de mooiste dagen van je leven. Masha danki ( bier hier ) en bedankt voor het afkloppertje

Over Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!