zeer leuke combi van varen, snorkelen en bbq.

Heerlijk om te varen, klein curacao was verrassend, leuk snorkelen maar niet veel soorten vis gezien, bbq en drinken was prima geregeld.

Super geweldig

Ik vond mijn dag die georganiseerd was door caribbean Tours geweldig ze hebben mij een bijzondere dag gegeven door veel te regelen samen met verloofde. Hij vroeg mij op klein curaçao te huwelijk tijdens het duiken was super geregeld echt Dank jullie wel Caribbean Tours dat jullie dat samen konden regelen.

Wat een geweldig team!!! Wauw

Voor degene die echt een leuke dag of dagen willen hebben of je wilt iets speciaals doen. Laat het over aan deze team. Wauw echt wat zijn deze mensen bijzonder ze denken met je mee. Ik wilde mijn vriendin ten huwelijk vragen. Goed app contact gehad met Marcel die heeft alles op gang gezet. Alles met mij doorgenomen en echt goed meegedacht. Gisteren waren het dan zover. We gingen mee met hun mooie boot eenmaal aangekomen op klein Curaçao is het echt genieten. Heerlijk eten drinken alles is echt genieten. En zijn we gaan duiken en daar heb ik haar ten huwelijk gevraagd. Het was geslaagd! Samen met het duikteam Chris Mieke en Kees wat hebben die het top gedaan. Echt het kon niet beter. Dus wil je iets speciaals doen. App met Marcel en bespreek wat je wilt er is veel mogelijk ze bezorgen je de tijd van je leven!!! Nogmaals top team super bedankt!!!

Beste Farley, Dankjewel voor je complimenten. Het was een eer om onderdeel te mogen zijn van zo'n belangrijke dag in jullie leven. Ik wens jou en Mariella alle geluk en een mooie toekomst samen. Met vriendelijke groet, Caribbean Tours Jouw Nederlandse gids in de Caribbean

SNEL, NETJES EN DUIDELIJK

Na het boeken van een activiteit werd er meteen netjes gereageerd en na het vragen van nog wat informatie kreeg ik daar ook meteen heel vriendelijk een antwoord op. Dus zeer tevreden.

Perfecte kleinschalige trip naar Klein Curaçao Hele fijne vriendelijke bemanning Aan alles word gedacht , ook het eten was bijzonder goed . Wij hielden hier een hele fijne ervaring aan over Nogmaals dank Fam Roodbeen

Personeel (de meeste meisjes) zijn veel met zichzelf bezig

Het is jammer dat je onderweg de zee en het varen van de boot niet meer kan horen. Van de muziek moet je houden want die is erg hard. Dat vond ik niet fijn. De instap/overstap in de kleine bootjes is zowel ban als naar de grotere boot zo haastig dat je je opgejaagd voelt. Daar komen ongelukken van. Onderweg viel een vrouw van haar bank af en niemand van het personeel trok zich daar iets van aan. Uit een oogpunt van veiligheid vind ik dat niet sterk. Misschien moet je iemand verantwoordelijk maken over de meisjes. De kapitein is meer met de vaart en met de boot bezig, dan dat hij dat er bij kan hebben. De bus moest op mij wachten omdat de deur van het toilet lange tijd dicht was. Ik kon er lanhe tijd geen gebruik ban maken.

Beste Koos, Dankjewel voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat je de trip niet als positief hebt ervaren. Echter, deze beoordelingsruimte is eigenlijk bedoelt om Caribbean Tours te beoordelen en niet uitsluitend de touroperator. Deze beoordeling behoort te gaan over jouw online aankoopervaring van de tickets, de caribbean-tours.nl website, het contact met en de dienstverlening van Caribbean Tours. Wij zullen in elk geval jouw feedback doorgeven aan de desbetreffende touroperator. Met vriendelijke groet, Caribbean Tours Jouw Nederlandse gids in de Caribbean

Super daytrip!

Great service, tickets were booked very easily. We had an amazing trip and discoverd klein Curaçao :)

Fantastische ervaring

Naar Klein Curacao altijd met de Powerboat gaan!!! Dat is al een fantastische ervaring op zich. Kleinschalig en persoonlijk. Echt super!!!

Over Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!