Een schitterende ervaring

Wij hebben een heerlijke dag gehad op de catamaran.

Goede host en fijne uitleg aan mijn dochter

Super leuk

Lekker uurtje racen . Goede begeleiding .

Geweldige ervaring!

Vanuit de lucht een prachtig beeld op het eiland. Zeer kundige en aardige piloot die tijdens de rondvlucht ook allerlei informatie gaf over wat we konden zien. Hopelijk de volgende keer met het watervliegtuig naar Klein Curaçao.

leuke tour, goede gids

Het rijden met de buggy's zelf is een leuke ervaring. Goede uitleg en tussendoor leuke informatie. even een opfris duik bij daaibooi en op de terug nog een beetje offroad. super. onze gids floww en kevin waren goed aanwezig en werkt super samen. het boeken hebben wij online vanaf de hotelkamer gedaan. vragen werden snel via whats app beantwoord..

Once in a lifetime

Top ontvangen, alles was kraaknet en zeer verzorgde maaltijd. Goede uitleg gekregen.

Eten was heerlijk, personeel spontaan en gezellig

Zeker aan te raden om met mermaid naar klein Curaçao te gaan!! Het is al een eiland met mooi wit strand en de zee is geweldig mooi blauw, maar door de crew is de dag helemaal compleet gemaakt! Petje af voor hun! We komen zeker nog een keer! Mvg paul en natasja

Leuke trip, lekker eten met een leuk team.

Leuke trip met heerlijk eten en je kon voldoende te drinken krijgen. Het eiland viel eigenlijk wel een klein beetje tegen.

Alles was goed geregeld en duidelijk. Het was erg leuk en veel moois gezien.

Geweldige ervaring!!

Wij hebben een fantastische ervaring gehad bij Aquafari. Veel gezien onder water! Heel gezellig personeel waar we nog een drankje bij hebben gedaan en waar we een leuke klik mee hebben gekregen. Er was een probleempje met de foto's, maar dat is goed opgelost, vandaar de 4,5 ster!! Al met al een echte aanrader!!

Je hoeft niet te twijfelen om deze tour te boeken

Top excursie

Top ervaring en zeer leuke en vakkundige begeleiding door gids Erik

Het was een heel leuke ervaring

We zijn goed ontvangen geweest door het personeel, heel vriendelijke en vrolijke mensen. We hebben ervan genoten, een unieke ervaring en mooie herinneringen om niet meer te vergeten.

Super leuk!

Een super toffe ervaring! De mensen waren zeer behulpzaam en er was een goede begeleiding van begin tot eind. Ik raad dit iedereen aan!

UITSTEKEND

Super goed personeel! Lekker gegeten van de BBQ! Zeker een aanrader!!

Aardig personeel maar de gehele trip matig

Wij vonden het personeel erg gezellig en service gericht. Niks op aan te merken. De boottrip zelf vonden we erg lang en het eten niet super. Bij een volle boot zit je ook nog met 65 personen op de boot. Wij zijn geen drinkers dus vinden de Trip ook relatief duur voor wat wij afnemen. Als je van varen houdt dan is deze boot in onze ogen wel de beste optie.

Beste Elisa, We krijgen amper ontevreden reacties van de Klein Curacao trips. Wat jammer dat jullie niet tevreden zijn en ook het eten niet super vonden. Verder lijkt het erop dat je niet alle informatie vooraf tot je hebt genomen. Wij verstrekken per boot alle informatie zoals aantal mensen aan boord, incl. open bar met alcohol ja/nee, de duur van de tocht en de prijs. Jammer dat je dit niet gezien hebt. Hopelijk hebben jullie wel genoten van het eiland. Team Caribbean Tours

Het was een fantastische dag

Supermooie dag gehad en alles was perfect geregeld. Heerlijk eten en alles klopte precies zoals verwacht

Bizar leuk!

Zwemvest aan, goede instructie vooraf, zonnebril op en gaan met die banaan. Eerst een beetje kijken hoe het werkt, daarna achter je guide aan en daarna vrij crossen over de baai. Ook toen we het water invielen was het dikke pret en niet moeilijk weer op de jetski te klimmen. Het uur was om voordat we het wisten. Tip: doe een uv-shirt over je zwemkleding, dan verbrand je met die zon niet zo snel.

Hele leuke excursie met geweldige bemanning.

Heerlijke excursies, goede combinatie van luieren en doen(snorkelen). Bemanning zorgt dat je iets te komt. Eten was heerlijk.

Beeldschone manier om het natuurlijk schoon van Bonaire te ervaren

Je krijgt een gedetailleerde uitleg over de verschillende ecosystemen van Bonaire onder het genot van een koele tour door de mangrove. De gids is erg aardig en vol weetjes, wees niet bang om hem vragen te stellen. De zorg en kennis die de gids heeft voor de mangroves is aanstekelijk.

Helemaal geweldig

De boeking ging goed, en duidelijke routebeschrijving. Aangekomen vriendelijk ontvangen door de piloot die ons zou begeleiden. Keurig netjes uitleg gehad van wat er te gebeuren stond en hoe we dat zouden doen. Na een super leuke vlucht weer veilig geland. Zeker een aanrader als je Curacao van boven wilt verkennen en ook nog eens zelf een beetje kan en mag sturen.

Super geregeld allemaal!

Genoeg schaduwplekjes, goede lunch en een fijn team! Kortom een fijne tour!

Leuke tour: aanrader

Leuke tour van 1,5 uur door Jan Thiel. Je komt op plekken waar je zelf niet komt. Leuke goede gids die alles weet en enthousiast vertelt. Aanrader!

Super ervaring!

Prachtige tocht gemaakt met een top gids Erik! Hele mooie ervaring! Dus zeker doen als je op Bonaire bent.

Prachtige ervaring!

Ontzettend leuke trip gehad! Leuke gidsen, konden veel vertellen over het onderwater leven op Bonaire! Een prachtige ervaring!

Bavincklaan 7

1183 AT Amstelveen

020 215 76 15

Over Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!