Het eiland was super mooi. Maar de crew zorgde er echt voor dat het een feestje was. Ze zorgde goed voor ons en zette heerlijke muziek op.

Prachtig avontuur

Sensationele boottocht naar een prachtig tropisch eiland. Topbegeleiding met mooie verhalen en heerlijke bbq maaltijd.

Wij hebben zeer fantastische ervaringen met Caribbean Tours, zeker een aanrader

Geweldige trip met een fantastische crew

Wat hebben we ons geamuseerd tijdens de boottocht en op het eiland. Lekker gegeten en TOPcrew die voor sfeer en ambiance zorgde. Het was zonder twijfel één van de hoogtepunten van ons verblijf op Curaçao!

Een hele fijne dag met Breeze

We hebben een hele fijne dag gehad met en door Breeze. Klein schalig, goede begeleiding. Continue willen helpen, vragen hoe alles gaat en of we nog iets te drinken lusten . Goed verzorgde ontbijt en lunch En als kers op de taart nog heerlijke ligbedjes en een waterrat op Klein Curacao. Wij zullen dit zeker aanraden

Boek deze trip voor een super gezellige dag!!

Pablo & zijn crew leggen je de hele dag in de watten en zorgen voor vermakelijke entertainment. Nogmaals dank voor de leuke dag!

Alles prima in orde

Snelle reactie op de reservering. Zeer duidelijke bevestiging mail met al de gegevens. Uur plaats ed met link naar Google maps. Top! Ook de uitstap zelf, boottocht naar Klein Curaçao, met de Mermaid, was tot in de puntjes verzorgd. Koffie en thee op de heenreis, een ontbijt en lunch op het eiland. Genoeg schaduw voor iedereen. Fris drinken, alle accommodatie die je nodig hebt, toilet, douche en kleedkamers. Er liggen zelfs informatie brochures over het eiland. Alles was geweldig! Heel mooi eiland. Aanrader!

Prachtige mooie dag gehad.

Dag naar klein curaçao geweest. Goed georganiseerd. Mooie herrinnering.

Super experience

Ontzettend goed geregeld allemaal! Van begin tot eind. Heerlijk om te kunnen drinken wat en wanneer je wilt. BBQ was heerlijk! En qua tijd op het eiland zeker voldoende. Er is namelijk niet veel te doen op Klein Curacao. En de sunset was wonderlijk mooi. Alleen jammer dat mijn eigen snorkel waarschijnlijk en per ongeluk mee is genomen door iemand anders van de andere boot van Blue Finn.

Mooie ervaring, de foto's zijn ook een aanrader. Begeleiding is top!

Great and informative morning with the owner and Michele

Great experience with the owner and his guide -michele. Only thing I would improve is a better vehicle. My husband has a bad back and it was very uncomfortable for him being in that vehicle. We understood the condition of the roads but perhaps a stronger ,durbale truck would have been more comfortable. The tour was great and very informative

Fantastisch!!!!

Super goede gids en een zeer mooie ervaring. Klantvriendelijkheid een 10

It was perfect

Ik heb erg genoten van de snorkel cruise. Ik ben een ervaring rijker. Super leuk gesnorkeld tussen de vissen. Personeel was super vriendelijk! En de rum punch perfect!!!

Goed verzorgd maar geen strandbedden op klein Curaçao

Goed geregeld en verzorgd. Maar op klein Curaçao hadden wel strandbedden mogen staan er zijn mensen die het ook in hun rug en niet op zand kunnen zitten dus doe hier iets mee

Beste Bas, Wat jammer dat je de verwachting had dat er strandbedden zouden zijn op het strand bij deze trip. Wij hebben op onze site een uitgebreide tabel staan waar je kunt zien welke faciliteiten elke aanbieder/boot heeft op het strand. https://caribbean-tours.nl/klein-curacao/#vergelijk-klein-curacao Bluefinn heeft inderdaad geen strandbedden en andere faciliteiten op het strand. Blijkbaar heb je deze uitgebreide vergelijkingstabel niet gezien. We hebben derhalve besloten om het nog explicieter te gaan vermelden bij elke dagtrip. Fijn dat je de rest van de trip wel goed geregeld en verzorgd vond. We gaan er daarom vanuit dat jullie best genoten hebben. Met vriendelijke groet, Caribbean Tours Marcel

Geweldige trip

Erg leuke trip! JD gaf een goede, leuke uitleg en is een goede gids ! Aanrader !

Geweldige chill & grill snorlel tour Bonaire

In een woord geweldige beleving!!! Echt een aanrader om een fantastische middag op de catamaran mee te maken. De enthousiaste leuke crew die je van alle hapjes en drankjes voorziet. Heerlijk grill bbq. Mooie fauna in de zee mogen zien met het snorkelen. Ook werd mijn zoon met alle aandacht begeleid in het water. Chapeau lieve crew van Epic ❤️

Genoten

Avontuurlijk en zeer geslaagde dag! Vriendelijke en vooral gezellig personeel. Je komt aan niks tekort deze dag.

Geweldige ervaring

Goede gids (Renny). Veel informatie ook over Bonaire. Lekkere kipsalade.

Top dag gehad

Super gezellige dag gehad. Prima voor elkaar

Top dag met de kids van 8 en 10 zeker doen

Was een heerlijke dag zon zee en strand. Leuke en vriendelijke bemanning. Eten was goed geregeld. Gaan dit zeker nog een keer doen.

Mangrove in al haar schoonheid èn wreedheid

Met gids Anniek + groepje toeristen per kano door de Mangrovebossen gepeddelt en gesnorkeld. Dankzij Annieks heldere uitleg en aanwijzingen een onvergetelijke belevenis voor natuurliefhebbers: je krijgt de locale natuur te zien in al haar schoonheid èn wreedheid. De kanotocht zèlf was leuk en afwisselend met soms prachtig nauwe kanaaltjes door het Mangrove-doolhof heen. Kortom: een absolute aanrader! De gruisweg vol kuilen die er heen loopt (half sterretje aftrek) hebben we er graag voor over gehad.

Super leuk

Geweldig zo leuk liever jongens en meiden super goed verzorgd was de moeite waard raad het iedereen aan

Het was geweldig! Opgehaald worden in een verlengde limousine om maar de boot te gaan. De bootreis was goed geregeld. Op het eiland ontbrak ons aan niets,, heerlijke bedjes, gidsen voor de tour en een heerlijke bbq met alles er op en aan! Goed geregeld!

Wij hebben een top dag gehad. Klein Curacao is abnormaal mooi, paradijselijk zelfs. De crew is super en maakte er echt een feestje van. De bbq lunch was heerlijk. Mijn partner heeft mij op het eiland ten huwelijk gevraagd (yay!) en hier werd ook even bij stilgestaan. Absoluut een aanrader!

super!

het eiland is een bijzondere ervaring met het intens blauwe water en lucht. De organisatie is top, een geoliede machine, met behoud van alle vriendelijkheid en gastvrijheid. Mooi om te zien hoe in een mum van tijd alle 100 medepassagiers werden vervoerd vanaf de boot, het eten klaar stond en iedereen kon genieten. Petje af! Caribeean Tours beschikt over voldoende schaduwplekken en goed sanitair. Ook erg prettig tijdens zo'n dag. Wij hebben genoten.

Over Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!