Great experience

Took the 2,5h sunset tour. Was not to long, not to short. Because of the cloudy weather the sunset was a bit hard to see, but that didn’t ruin the experience. They serve drinks and food on a regular basis, the service was great overall.

De mooiste plekken in het park kunnen zien, veel vogels, mooie uitzichten, fijn gesnorkeld. En nog even een extra bezoekje aan de Indiaanse rotstekeningen. Daarbij een breed deskundige Amsterdamse gids: kan niet beter.

Geweldige privé tour gehad met Benjamin

We werden 's ochtends opgehaald bij ons Airbnb adres. We reden als eerste langs een mooi uitkijkpunt genaamd 1000 steps. Daarna reden we via het Gotomeer naar het National Park Slagbaai. Hier reden we met een nog al hobbelige weg naar een plek waar we hebben gesnorkeld en geluncht. Omdat we tijd over hadden zijn we nog naar The Cadushy Distillery geweest. Hier kregen we nog informatie en mochten we alle smaakjes proeven. We hebben het heel erg naar onze zin gehad met Benjamin. Hij kon ons veel over het eiland vertellen en liet ons veel zien. Ook konden we stoppen wanneer we wilden en had hij gekoeld drinken en lekkere lunch mee. Wij zouden iedereen deze tour willen aanraden als je een dagje naar Nationaal Park Slagbaai wil en niet zelf wilt rijden.

Wat een geweldige service en ontzorging

Ik heb vandaag een boeking gedaan en kreeg aan het einde van de dag alle benodigde papieren per mail. Alles Compleet en zoals ik het had verzocht. Echt top. Als klap op de vuurpijl ook nog een extra service zodra de op het eiland zijn voor vragen en tips. Nu al blij en kijken uit naar onze trip naar Klein Curaçao. Gr Jeroen

Hier krijg je het vakantie gevoel in de Caribian.

Na onze boeking gedaan te hebben en de bevestiging via de mail te hebben ontvangen was het toch nog 3 dagen lang ontzettend uitkijken naar deze dag. En ja hoor..... eindelijk naar de catamaran gegaan en wauw..... wat een dag verwennen was dat. Mooie heen reis met top kaptein die oog had op de hoge golven om de boot even in te houden zodat we rustig de toppen van de caribiche zee konden trotseren en dan.... is daar aan de horizon KLEIN CURACAO! Een paradijs zo mooi. Dan na 2 uurtjes vermaak in en rond het Mooie blauwe water een top BBQ en de bediening was super aan boord. Ook de terugreis was super relaxed met wind mee. Even met de fok rustig Curacao genaderd en na al die hapjes en drankjes weer terug bij Jan Thiel aangekomen. Top bemanning dank jullie wel voor de goede zorgen, wij zouden zo weer meegaan!!!!

Heerlijke ontspannen tour langs de mooiste plekjes van Curaçao!

We hebben genoten van de tour en het enthousiasme waarmee Maartje over de plekken vertelde die ze ons liet zien! We hebben zoveel moois gezien en hebben veel over het eiland geleerd!! Prachtige niet-toeristische plekjes, waar we met een huurauto nooit gekomen waren en tussendoor een heerlijke picknick op het strand. Dit is zoveel relaxter dan een standaard-tour met een (grote) groep mensen!

Onvergetelijke dag

Op 23 mei 2022 voor het eerst met de powerboot naar Klein Curaçao gevaren met Yasser en Gijs de kapitein. Met 50 minuten op het eiland. Voor deze boot gekozen door de opmerking geen zeeziekte. Helaas, is dat niet helemaal gelukt ondanks de stuurmanskunsten van Gijs. Wij hebben zeker een heerlijke dag gehad met eten en drinken. Kortom een onvergetelijke dag. Met veel dank aan Gijs en Yasser en de crew van de andere boot!! Joke en Arnold van Polen.

Onvergetelijke ervaring

De boottrip was super. Een onvergetelijke ervaring. Gijsbert en Jasser zijn supervriendelijk, hielden iedereen goed in de gaten tijdens de overtocht. Op het eiland een goed verzorgde bbq gekregen. En het eiland was schitterend mooi. Echt een aanrader.

Onwijs leuke tour

Allereerst is Maartje onwijs leuke vrouw, kan goed vertellen en weet de leuk plekjes…… Nooit geweten dat Curaçao zo mooi kan zijn. Zeker een aanrader!

Enorm fijne dag gehad!

Enige minpuntje die ik heb is dat er niet meer kipsalade bij de lunch was. Want die was zoooo lekker!! Lieve crew en onwijs mooie boot! De dag zelf was heerlijk al had de snorkeltour wel in een iets kleiner groepje gemogen. We zwommen nu heel dicht op elkaar, wel enorm genoten van de natuur en dat de Miss Ann hun eigen bedjes etc op het eiland heeft was ideaal!

Washington park bonaire

Superleuke interessante tour gehad met onze enthousiaste privegids Ben. Op een mooie plek gesnorkeld en een heerlijke lunch gehad. Als extraatje nog bij de cadushy distillery langs geweest voor een proeverij. Een echte aanrader.

Alles klopte

Wij hebben exact gekregen wat we geboekt hadden en de gehele afhandeling was super geregeld

Goede organisatie en eenvoudig boeken.

Op laatste moment besloten om Washington park tour te boeken voor ons gezin van vier. Online kan enkel 48 uur van te voren maar via watshapp contact gelegd en direct geholpen. Agenda werd opengezet en konden toch gewoon de dag boeken. Leuke tour in een luxe jeep met lokale gids/chauffeur. Hij heeft heel rustig de mooie dingen van het park laten zien en veel verteld over bonaire. Dat was ook op heen en terugreis. Daarnaast voldoende koude drankjes en een lekkere lunch op een plek waar je ook nog kom snorkelen. Echt een aan rader.

Indrukwekkend en onvergetelijk

Heel gaaf om te doen; de kajak tocht en het snorkelen waren beide boven verwachting. Al vaker op Bonaire geweest, maar dit was de eerste keer kajakken door de mangrove. Denk dat ik dit de volgende keer gewoon nog een keer doe, echt een aanrader!

Geweldige dag om nooit te vergeten

Deze mannen " Gijs en Yasser " hebben zoveel plezier in hun werk, waardoor je zelf ook intens geniet. Dankzij hen en de puurheid van het eiland klein Curaçao, heb je zelfs met regen een van de mooiste dagen van je leven. Masha danki ( bier hier ) en bedankt voor het afkloppertje

Prachtige ervaring!!!

Gistermiddag een mooie kanotocht gemaakt door de mangrovebossen op Bonaire. Wij hadden een ervaren gids met veel kennis van zaken. Tijdens de kanotocht ook gesnorkeld en de mooie onderwaterwereld kunnen bewonderen!! Echt een aanrader!!

Goed geregeld, leuke excursie

Met de catamaran naar klein curacao geweest. De barbecue aan boord was geweldig, de sfeer was ook goed. Het personeel deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Super? De excursie via internet regelen liep ook helemaal goed en alles klopte.

Prima enthousiaste uitleg!

Goede ontvangst , duidelijke uitleg vooraf en ook tijdens de kayaktour. Ook de gedachte achter de uitleg (behoud waardevolle natuurwaarden) was ook helder.

Top bemanning

Het team van Irie tours Rastamaran maakt het missie om jouw dag te laten slagen. Faciliteiten aan boot erg schoon, eten top en de volledige dag onder de pannen. Erg leuke excursie. Tip; neem een reispilletje in voor de heenreis gezien het een bumpy heenreis is tegen de stroming in.

Laten betalen bleek er geen plek te zijn.

Beetje raar dat jullie een beoordeling vragen. Tour hebben jullie geanuleerd omdat er geen plek zou zijn! Advies is om resevering zo in te stellen dat je gelijk kunt zien over er plek is. Zo voorkom je teleurstelling en gedoe met terug betalingen. Terugbetaling verliep snel. Daarom pas ik het op verzoek aan.

Response from the business owner

Beste Anouk, Dankjewel voor je beoordeling. Natuurlijk begrijp ik je teleurstelling als je graag iets wil doen en je te horen krijgt dat er geen beschikbaarheid meer is in jouw vakantieperiode. Helaas is het onmogelijk om online koppelingen te leggen met alle verschillende aanbieders van tours en activiteiten om zodoende altijd live beschikbaarheid te tonen. Vele kleinere touroperators en gidsen hebben deze middelen ook helemaal niet. We geven daarom bij elke tour uitgebreid informatie hier over zodat je, voordat je boekt (en betaalt) kunt beslissen of je dat wel wil. "Voor elke boeking dubbelchecken wij altijd de beschikbaarheid bij onze lokale partners. Hoewel dit meestal snel gaat, kan dit tot 24 uur duren. Zodra dit proces is afgerond, ontvang je direct je ticket per e-mail. Indien onze lokale partner je reservering niet kan bevestigen, bieden wij je het best mogelijke alternatief. Past deze nieuwe datum en/of tijd niet in je reisschema, dan betalen wij het volledige aankoopbedrag aan je terug." We hopen dat je in elk geval een hele fijne vakantie hebt gehad. Met vriendelijke groet, Caribbean Tours

Helemaal top

Prachtig om zo over de golven heen te vliegen en bbq met salade drinken inclusief aanbeveler dit.

lastig met boeken, maar tour uiteindelijk top

na bet E200.00 wordt er aangegeven 'niet bet'> stemming daalt, want zeker wel afgeschreven. Dan blijkt mail niet aangekomen en blijft geweigerd. Spannend. Wel toch vlg dag bevestiging en datum , halve dag later , appt mw die regelt kan niet. Niet fijn als eind v vakantie boekt omdat je niet weet dat de tours meer dan 2 wk v tevoren geboekt moeten. Vervolgens na veel geapp , met nog moeten navragen kan ik nu van deze nw datum uitgaan ..... We hebben dankzij NL Miguel een topdag gehad, boven verwachting , dat dan weer wel.

Goed personeel Leuke trip

eentopdag

Wat hebben wij een heerlijke dag gehad. De power boot was een mooie ervaring. Al ging de heen reis best even pittig te keer op het water maar die ben je snel vergeten als je op het prachtige eiland aan komt. Heerlijk gegeten. Top verzorg en heerlijke zelf gemaakte salades en heerlijk vlees van de bbq. De heren waren gezellig en wisten waar ze het over hadden. kortom een geweldige ervaring. Bedankt voor alles Jullie waren top . Groet Hofsee en Wonder .

Heerlijk ontspannen

Was een super snorkel tocht, alles was tot in de spreekwoordelijke puntjes prima verzorgd! Helaas het enige waar deze toppers geen invloed op hadden, was de behoorlijk harde wind. Maar dit werd ruimschoots goed gemaakt doe de locaties en de uitmuntende lunch. KORTOM DOEN!

About Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!