Geweldig leuk georganiseerde tour

Mooie onderwater beleving en gezellige tourbegeleiding

Dagje Paradijs

Leuke boottocht langs het eiland en wat is Klein Curaçao een prachtig eiland. Prima verzorgd met ontbijt en uitgebreide BBQ lunch.

Het was een heel erg leuke en unieke ervaring

De medewerkers van de crew waren zeer behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was goed verzorgd; net als de uitgebreide BBQ. De kapitein manoeuvreerde ons netjes door de woelige wateren.

Heerlijk genoten

Mooie verzorgde dag. Personeel was vriendelijk en toegankelijk. De lunch, en bbq was lekker bereid en genoeg. Daarbij genoeg mogelijkheden om een koel drankje te nuttigen.

Magnefiek

Het was in 1 woord geweldig Prachtig, uitermate goed verzorgd Een MUST om te doen! ☆☆☆☆☆

Samen met mijn moeder op prive tour geweest met Maartje. Eerst zouden wij met een jeep tour mee gaan maar wat zijn we blij dat we dat niet hebben gedaan. We hebben allemaal mooie locaties gezien waar je zelf of met een grote tour niet zou komen. Echt een aanrader om dit te gaan doen!

Zeker doen!

Geweldige ervaring. Leuke crew van 3 dames! Absolute must. Genot gegarandeerd

Een fijne dag gehad

Het was een fijne dag met heel vriendelijk personeel. Echter was er weinig te doen op klein Curaçao. De snorkel safari kon jammergenoeg niet doorgaan. Geen schildpadden of dolfijnen gezien. Ook waren de inbegrepen drankjes niet erg lekker.

Leuke bootreis en attente kapiteinen. Heerlijke dag gehad!

Geweldige tour!

We hebben al meerdere tours met buggy's op Curacao gemaakt maar deze was weer heel vernieuwend. Leuke tour, ook voor de kinderen, met een gezellige gids die veel te vertellen had over alles wat we zagen. Goed verzorgd met drankjes en het zwemmen op het einde was een welkome verfrissing! Een aanrader dus!

Altijd anders, altijd geweldig!

Wij hebben de kayak tour al vaker gedaan en elke tour is weer anders dan de vorige. Deze keer was Danielle onze gids, erg leuk en relaxed. Ze wist veel te vertellen en vond steeds weer leuke, krappe doorgangen tussen, onder en over de mangroves. Weer een erg leuke tour!

Gids Martin was zeer gastvrij

Alles top geregeld!

Boeking en contact met de touroperator was zeer snel en prettig, het personeel op de Miss Ann super vriendelijk, behulpzaam en hebben de trip erg goed verzorgd. Wij vonden het een heerlijke dag!

Miss Ann crew was geweldig. Alles was heel goed geregeld. Ik heb een geweldige dag gehad. De infrastructuur was top.

De service is geweldig

We hadden een andere dag,maar deze bleek vol. Werd heel vriendelijk gevraagd of we een andere datum konden. Meteen werd alles omgeboekt.

Heel Goed

Een ervaring die je niet mag vergeten alles strak en neetjes georganiseerd

Leuke kayaktocht in een erg mooi gebied.

Wij geven net niet de volle vijf sterren omdat wij toch ook een kritische note hebben bij de tocht. Onze groep bestond uit op één na allemaal Nederlands sprekende mensen. Een paar van die mensen spraken niet of nauwelijks Engels, dus hadden dan ook niets aan een Engelse uitleg. Maar voor die ene Engels sprekende deelnemer werd de gehele tocht door de gids begeleid in het Engels en slechts af en toe werd een zinnetje toegevoegd in het Nederlands. Dat was dus een flink minpunt!

Erg gaaf

De privé tour met de jeep was super leuk om te doen. In 5 uur heeft Maartje ons veel van het eiland laten zien en zijn we op plekken geweest die we zelfs na 12 vakanties op het eiland nog niet hadden gezien. We mochten zelf bepalen wat we wilden zien tijdens de Tour wat het erg flexibel en leuk maakte. De lunch was ook erg lekker en goed verzorgd, en toen de band lek bleek te zijn had Maartje deze super snel vervangen. In conclusie, zeker een aanrader!

alles tot in de puntjes geregeld

Van af de boeking die we vooraf hadden gedaan in Nederland tot de verzorging aldaar super uitgevoerd en gekregen wat beloofd wordt

Leuk!

Leuke gids en relaxte wandeling door het park.

Geweldige dag gehad.

Alles was perfect geregeld

Fantastisch, leuke route en top begeleiding!

Heel leuk de route te rijden en af en toe even te stoppen en uitleg te krijgen over de natuur. Een stop bij een vogelspotplaats en een strandje.

Snorkelen 1000 steps

We kwam ons op afgesproken tijd ophalen bij het hotel. We zijn naar 1000 steps gereden omdat het een van de top plekken op het eiland is om te snorkelen. Ze hadden snorkel sets en drinken mee. Heel mooie ervarinf was beg daar zo. Veel vissen gezien en schilpadden. Tour guides waren ook er vriendelijk en vertelde ook nog andere plekker wat we konden bezichtigen op het eiland. Aan het einde van de tour kregen we nog een leuk bedankje.

Geweldige ervaring

Professionele begeleiding, veel informatie gekregen en mooie vissen en koraal gezien.

+ Goede service en vriendelijk personeel. - Jammer dat er geen bedjes bij de parasols aanwezig waren.

Bavincklaan 7

1183 AT Amstelveen

020 215 76 15

Over Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!