Gewoon goed

Al eerder hier besteld, snelle levering. Super leuke producten!

Snelle verzending en fijne producten

Een grote keuze aan leuke speeltjes. Heel netjes en leuk verpakt, met een persoonlijke boodschap aan mijn hond plus nog een aantal koekjes in een zakje met bedankt erop geschreven. Een hele prettige ervaring, ik zou er zeker weer kopen!

Alles toppie

Heel snelle levering. Superleuke spulletjes

Goed!!

Leuk verpakt en altijd heel snel geleverd!

Super leuke producten

Goede website, bestelling snel verzonden. Leuk verpakt!

Wat een super leuk assortiment, snelle levering en zo mooi ingepakt!

Echt een aanrader!

Snel en leuk ingepakt

Het pakketje was heel leuk ingepakt en snel gearriveerd. Heel blij mee!

Heel erge prettige service.

Reageerde direct via social media toen ik een vraag had. En ik had mijn bestelling heel snel binnen. Trouwens zeer leuk ingepakt.

Gewoon goed

Snelle levering, leuk verpakt, mijn hondje was erg blij!

fantastisch!!

Wat een leuke webshop. Leuke orginele spulletjes, snel verzonden en een heel lief handgeschreven kaartje erbij. Mijn hondje Senna heeft al veel speeltjes van jullie maar er zullen er nog vele bijkomen!❤️

Product werd snel geleverd en was leuk en persoonlijk ingepakt. Echt heel erg leuk! Eigenlijk was het helemaal perfect. Niks op aan te merken :)

Erg leuke accessories voor de fotografie! En ze zijn ook daadwerkelijk leuk!

Bij het uitpakken viel het mij zeker niet tegen, ze zijn écht leuk deze attributen. Ga ik zeker binnenkort gebruiken! Leuk pakketje ook, verpakt in 'hondenpootjespapier' en een persoonlijke noot aan onze hond. Voor herhaling vatbaar!

De bestelling was de volgende dag al binnen. Goed verpakt samen met een leuk persoonlijk berichtje aan onze hond. De speeltjes zijn echt heel erg leuk en onze hond is er heel erg blij mee :-)

Perfect!

Super leuke webshop met zo ontzettend veel leuke items dat het moeilijk kiezen was. Goede kwaliteit en snelle levering.

Super leuk en snel geleverd

De .leukste speeltjes en super snel geleverd

Cooper vind het erg leuk

Een fijne webshop met leuke honden spullen. Leuke verpakking en snelle levering. Het uitpakken van de pakketjes is elke dag weer een feestje. Cooper speelt graag met zijn speeltjes.

Zeer leuke spulletjes en een snelle verzending! Onze hond gelukkig, wij ook dan!

Leuke persoonlijke aanpak.

De producten waren snel geleverd met een persooblijk kaartje erbij. De hond was hier erg blij mee.

Leuk assortiment & snelle levering

Het donut speeltje was overal uitverkocht, jullie hadden hem gelukkig nog! De levering was ook super snel, het kwam de volgende dag al binnen. Ik ben erg tevreden, super mooie kwaliteit.

Leuke producten en top service!

Hele leuke producten besteld, prima verzending en een persoonlijke boodschap - altijd leuk natuurlijk! Top ervaring en aanrader.

Kwaliteit , klantvriendelijk, snelle levering

De bestelling was hier heel snel, Mijn hond is zot van de speeltjes. Goede service en persoonlijke aanpak toen ik mijn gemeente was vergeten in te vullen bij de bestelling.

Klantvriendelijk en super snel !

Mega snelle levering naar België en steeds heel bereid om te helpen ! Speeltjes zijn van top kwaliteit !

Te leuk!

Wat was het een feestje om samen met Benji dit pakketje open te maken! Het persoonlijke kaartje, de extra snoepjes en de snelle service in één woord fantastisch!

Magisch

Een kerstcadeautje besteld voor mijn hond. Super snelle levering, en prachtig ingepakt. Kwaliteit lijkt zeer goed, maar aangezien het nog geen kerst is hebben we het nog niet kunnen uittesten.

Over Cutiepatootie

Speelgoed, snacks, verrassingsboxen & meer voor uw hond.