Een feestje in een doos ....

Het pakketje kwam binnen , zo leuk verpakt in het pootjes papier en mijn kleine Jace is zo blij met zijn speeltjes en de lekkere tractatie die erbij zat en de persoonlijke kaart die erbij zat. Geweldige service van de winkel.

Ruim aanbod, snel geleverd

Ik zocht iets leuks voor Halloween. Cutiepatootie heeft een ruim aanbod van speelgoed en kostuums voor alle speciale dagen maar ook voor de rest van het jaar. Het is mooi en origineel speelgoed, zowel voor honden als katten. Ook de levering gaat vlot.

Leuk!

Op Cutiepatootie vindt je een superuitgebreide collectie speelgoed voor zowel grote als kleine hondjes. Daarnaast hebben ze ook snacks, bandana’s, supriseboxen … Bestellen is makkelijk en na twee dagen was mijn bestelling thuis. Deze werd geleverd in een stevige doos. Mijn hond is gek op zijn nieuwe speeltje en we kregen al veel leuke reacties omdat het er fijner uitziet dan standaard speelgoed.

Helemaal weg van cutiepatootie!!

Na onze eerste bestelling van cutiepatootie waren we helemaal weg van de speeltjes en al de andere opties. De samenwerking is ook heel interessant.

Snelle levering, leuk en ruim assortiment

Mijn hondjes zijn gek op de speeltjes van Fringe studio en Zippypaws, leuke, originele, grappige en ontzettend schattige speeltjes in het assortiment en een supersnelle levering! Meer dan tevreden over Cutiepatootie. Het is een snoepwinkel voor hondjes/katten (en hun baasjes ;-))

Leuke shop vriendelijke communicatie. Zeker een aanrader.

Geweldige leuke controller

Blue is zeer tevreden over het speeltje en speelt er heel graag mee! Hond tevreden baasje tevreden

Altijd snel geleverd en mooi verpakt :)

Schitterend!

Snelle, correcte service. Zeer goede kwaliteit. Ruim assortiment en hele leuke spulletjes. Bovendien een persoonlijke boodschap heel tof!

Gewoon goed

Al eerder hier besteld, snelle levering. Super leuke producten!

Snelle verzending en fijne producten

Een grote keuze aan leuke speeltjes. Heel netjes en leuk verpakt, met een persoonlijke boodschap aan mijn hond plus nog een aantal koekjes in een zakje met bedankt erop geschreven. Een hele prettige ervaring, ik zou er zeker weer kopen!

Alles toppie

Heel snelle levering. Superleuke spulletjes

Goed!!

Leuk verpakt en altijd heel snel geleverd!

Super leuke producten

Goede website, bestelling snel verzonden. Leuk verpakt!

Wat een super leuk assortiment, snelle levering en zo mooi ingepakt!

Echt een aanrader!

Snel en leuk ingepakt

Het pakketje was heel leuk ingepakt en snel gearriveerd. Heel blij mee!

Heel erge prettige service.

Reageerde direct via social media toen ik een vraag had. En ik had mijn bestelling heel snel binnen. Trouwens zeer leuk ingepakt.

Gewoon goed

Snelle levering, leuk verpakt, mijn hondje was erg blij!

fantastisch!!

Wat een leuke webshop. Leuke orginele spulletjes, snel verzonden en een heel lief handgeschreven kaartje erbij. Mijn hondje Senna heeft al veel speeltjes van jullie maar er zullen er nog vele bijkomen!❤️

Product werd snel geleverd en was leuk en persoonlijk ingepakt. Echt heel erg leuk! Eigenlijk was het helemaal perfect. Niks op aan te merken :)

Erg leuke accessories voor de fotografie! En ze zijn ook daadwerkelijk leuk!

Bij het uitpakken viel het mij zeker niet tegen, ze zijn écht leuk deze attributen. Ga ik zeker binnenkort gebruiken! Leuk pakketje ook, verpakt in 'hondenpootjespapier' en een persoonlijke noot aan onze hond. Voor herhaling vatbaar!

De bestelling was de volgende dag al binnen. Goed verpakt samen met een leuk persoonlijk berichtje aan onze hond. De speeltjes zijn echt heel erg leuk en onze hond is er heel erg blij mee :-)

Perfect!

Super leuke webshop met zo ontzettend veel leuke items dat het moeilijk kiezen was. Goede kwaliteit en snelle levering.

Super leuk en snel geleverd

De .leukste speeltjes en super snel geleverd

Over Cutiepatootie

Speelgoed, snacks, verrassingsboxen & meer voor uw hond.