Cooper vind het erg leuk

Een fijne webshop met leuke honden spullen. Leuke verpakking en snelle levering. Het uitpakken van de pakketjes is elke dag weer een feestje. Cooper speelt graag met zijn speeltjes.

Zeer leuke spulletjes en een snelle verzending! Onze hond gelukkig, wij ook dan!

Leuke persoonlijke aanpak.

De producten waren snel geleverd met een persooblijk kaartje erbij. De hond was hier erg blij mee.

Leuk assortiment & snelle levering

Het donut speeltje was overal uitverkocht, jullie hadden hem gelukkig nog! De levering was ook super snel, het kwam de volgende dag al binnen. Ik ben erg tevreden, super mooie kwaliteit.

Leuke producten en top service!

Hele leuke producten besteld, prima verzending en een persoonlijke boodschap - altijd leuk natuurlijk! Top ervaring en aanrader.

Kwaliteit , klantvriendelijk, snelle levering

De bestelling was hier heel snel, Mijn hond is zot van de speeltjes. Goede service en persoonlijke aanpak toen ik mijn gemeente was vergeten in te vullen bij de bestelling.

Klantvriendelijk en super snel !

Mega snelle levering naar België en steeds heel bereid om te helpen ! Speeltjes zijn van top kwaliteit !

Te leuk!

Wat was het een feestje om samen met Benji dit pakketje open te maken! Het persoonlijke kaartje, de extra snoepjes en de snelle service in één woord fantastisch!

Magisch

Een kerstcadeautje besteld voor mijn hond. Super snelle levering, en prachtig ingepakt. Kwaliteit lijkt zeer goed, maar aangezien het nog geen kerst is hebben we het nog niet kunnen uittesten.

heel goed

product was leuk ingepakt, er zat een lief kaartje bij en nog een klein cadeautje. Echt zo leuk en lief!

Echt mega snel geleverd en ze deden er zelfs lekkere snoepjes bij voor Bella

Too

Supersnelle levering. Met een lieve attentie en een leuk kaartje. Kwaliteit en schattigheid speelgoed een 10

Snelle en vlotte levering, geweldig product!

De website is overzichtelijk. Zeer leuke producten. Snelle en vlotte levering. Zeker aan te raden aan connecties met honden!

Buddy

Dnelle levering en leuke producten

Ontzettend leuk aanbod in speeltjes en bandana’s. De maat die ik wilde hebben die was er niet meer, ik had dit aangegeven en ze liet meteen nieuwe maken! Wat een service:)

Goede kwaliteit speelgoed

Snelle levering en een zeer goede kwaliteit speelgoed

Hele leuke artikelen en snelle levering!

Het was al heel leuk om op cutiepatootie rond te neuzen, maar het pakketje uitpakken was nog leuker! Heel blij en de speeltjes die we hebben besteld waren snel geleverd. Zou hier zeker weer bestellen :)

snelle en zeer vriendelijke service

Bij Cutiepatootie wilde ik graag een specifiek speeltje toen dit speeltje voor mijn hond binnenkwam heeft de eigenaresse van Cutiepatootie mij er op attent gemaakt dat het in de webshop te bestellen was. Dank je wel hiervoor!

Hele fijne en snelle communicatie nadat ik een gebrek meldde bij een aangekocht artikel. Werd direct opnieuw verstuurd.

Super leuke producten en snelle levering

Ik bestelde de puppybox en de volgende dag stond de postbode al voor de deur met het pakketje! Leuke en lekkere spulletje voor Yuna!

Snelle levering en kwalitatief goede producten

Ontzettende leuke verassingsbox besteld voor dierendag! Lekkere en gezonde snacks en ontzettend leuke speeltjes!!

Top service!

Ik wilde graag een knuffel van een specifiek merk hebben voor mijn hond. Volgens het merk zou Cutiepatootie deze op voorraad krijgen. Ik had ondertussen hen zelf ook al een berichtje gestuurd via Instagram en kreeg heel snel een reactie dat ze die inderdaad binnen zouden krijgen. Toen ze online stonden kreeg ik opnieuw een bericht met dat ze online gezet waren. Wat een top service!! Daar kunnen veel merken een voorbeeld aan nemen. En dat hij na bestelling ook nog eens super snel in huis was is natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Ik bestel hier zeker vaker!

Snelle levering en ontzettend leuke producten

Leuke overzichtelijke collectie

Al een tijdje op zoek naar een leuke bandana voor mijn pup. Veel sites bezocht en bekeken maar nergens iets wat ik écht leuk vond. Tot nu, mooie kwaliteit en ben er erg blij mee. Daarnaast een nette en snelle levering. Eerste indruk is top!

素晴らしい

本当に素敵な商品ばかりです。とても丁寧な対応をしていただき心から感謝しています。 また近いうちにオーダーしたいと思います。 本当にありがとう。

• お勧めしますか? Yes

Over Cutiepatootie

Speelgoed, snacks, verrassingsboxen & meer voor uw hond.