Heerlijke snacks!

Ik heb al vaker van die enige speeltjes besteld bij cutiepatootie, maar dit keer hebben we de voorraad koekjes en botjes eens aangevuld. Vooral de sticks met rund en kip (grote zak, dus xtra veel kauwplezier!) vallen zeer goed in de smaak, net als de koekjes met lam en ananas...weer eens iets anders! Voor een vriendin met grote honden het grote kauwbot kado gedaan...die waren er ook super blij mee!!

Geweldige service

Enorm leuke speeltjes van een zeer goede kwaliteit, daarnaast een ontzettend snelle levering.

Ook leuk voor de kat!

Ik ben Cutiepatootie tegengekomen via Instagram en besloot een kijkje te nemen op de website die vooral gericht is op honden. Onze kat Joep houdt erg van rollende speeltjes zoals balletjes dus hebben we toch besloten om de popcorn met milkshake aan te schaffen en het is zijn favoriete speelgoed! De website is erg overzichtelijk en omdat ik twijfel had over de maten van de producten heb ik contact opgenomen via Instagram, hier werd ik erg vriendelijk geholpen. In het vervolg zou ik hier zeker weer bestellen.

Leuke, kwaliteitsvolle speeltjes!

Onze pup maakte alle knuffels en zachte speeltjes in 10 min kapot en at ze op, Enkel touwen bleven heel! Maar odin vondt dat minder leuk om mee te spelen. Een week geleden kochten we het puppy passpoort om eens te testen of dit wel ging en ja hoor! Nog steeds niet kapot en hij is er helemaam weg van! De eigenaar is ook een superlieve dame!

Erg leuk geholpen

Een leuke site met veel aparte speeltjes voor de honden. De sjaaltjes staan erg leuk, voor elk ras

Vandaag een super leuk en origineel cadeau van jullie webshop gekregen van onze vrienden voor mijn 2 honden. Leuk verpakt en niet onbelangrijk de honden zijn er super blij mee!!! Een champagne fles met een piep erin en een een donut.

Snelle levering en het is superleuk verpakt. Echt een cadeautje voor de hond. Ik had de ijsjes van Smoofl en de hond smult ervan. Een aanrader.

Snelle levering, topkwaliteit speeltjes, leuke verrassende verpakking!

De postbode bracht een mooie doos met een feestelijk verpakte inhoud. Naast het bestelde speeltje zat er ook een persoonlijk geschreven kaartje bij en een lekker snackje voor de hond. Snel geleverd en heel goed verzorgd!

Snel geleverd en een leuke verrassing erbij als extraatje voor de hond

Leuke webshop en snelle service

Leuke en duidelijke webshop met een uitgebreid assortiment. Erg leuk verpakt en wat extra lekkers ontvangen bij mijn bestelling. Volgende dag had ik de bestelling al in huis.

Poelruit 52 2377EE Oude Wetering

0620705609

Over Cutiepatootie

Speelgoed, snacks, verrassingsboxen & meer voor uw hond.