Goed product

Goed product, correcte levering

Duidelijk op de mail. Kan bijvoorbeeld andere maten sloten zonder extra kosten laten frezen. En snelle levertijd.

Helemaal goed

Besteld en zeer goed afgehandeld tijd van leveren was op de goede datum keurige bezorger helemaal goed

Super fijne winkel met goede service

Een fijne winkel met prima service om je keus te maken Komen het vakkundig inmeten, goede communicatie om het artikel af te leveren. De montage word netjes en naukeurig afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!!

Grote klasse

Fijn geholpen

Goede dienstverlening

Gemakkelijk via e-mail te bestellen, bevestiging Daarvan en binnen een paar weken de bestelling netjes ontvangen.

Deuren zijn mooi, beslag was niet compleet

Mooie deuren, netjes afgeleverd

Snelle reactie op mijn vraag in de email

Helemaal oke

Nette behandeling en goede aflevering perfect.

Goede kwaliteit louvredeurtjes en vlot geleverd

Nogmaals, goede kwaliteit deurtjes, goed verpakt en vlot geleverd.

Kunnen goed adviseren

Kunnen goed adviseren over scharnieren etc. Levering was uitstekend.

Levering op tijd en schade vrij.

Duidelijke website, levering op tijd (en schadevrij, dat hoor je weleens anders). Bijgeleverde sloten netjes voorgemonteerd en chauffeur deuren netjes binnen gezet. Tevreden!

Uitstekende ervaring

Komt afspraken na. Helpt goed bij telefonisch overleg. Tot twee keer toe een uitstekende ervaring met dit bedrijf!!

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Makkelijk bestellen en goede afhandeling.

Goede deuren tegen nette prijzen en goede communicatie

Nette deuren geleverd tegen scherpe prijs. Levering volgens verwachting. Werd na bestelling nog even gebeld om wat te controleren. Fijn! Duidelijke leverdatum.

Perfect geleverd

Geen enkel verbeterpunt.

Meedenken, snelle levering, fijne mensen!

Omdat ik aangaf op de geplande leveringsdatum niet te kunnen werd er in oplossingen gedacht, niet in onmogelijkheden. Snel overleg en we kwamen tot een perfecte oplossing. Deuren zijn top voor een knappe prijs, de mensen zijn fijn om mee te overleggen en mee te denken.

Flexibel, klantvriendelijk

3 kozijnen besteld. Aantal keer contact gehad met deurenexpress over de levering ivm een bouwproject met korte doorlooptijd. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Netjes en volgens planning geleverd

Website is duidelijk en goed te configuren, van wat je nodig hebt. Levertijden gaan volgens planning en wordt op tijd en netjes afgeleverd. Chauffeur was ook flexible om even op een andere straat af te leveren aan de achterzijde van het huis.

Prima service.

Het bestelde was niet meer aanwezig op de juiste kleur. Ik ontving snel een email met de vraag of het ook een andere kleur mocht zijn. Gebeld. Werd snel teruggebeld en het geleverde werd de volgende dag bezorgd. Nogmaals prima afhandeling!

Buitendeur

Het enige wat ik jammer vond(heb geen spier verstand van deuren) heb alles in de mail gezet qua maten ed. Na paar x mail contact kon ik niet via mail bestellen!!

Supersnel en exact wat ik nodig had

Kwam via via terecht op de website. De informatie op de site is helder met goede afbeeldingen zodat je je niet kunt vergissen bij wat je zoekt. Afwikkeling bestelling ging razendsnel, de volgende dag de spullen in huis. Dit bedrijf heeft zijn zaakjes uitstekend voor elkaar.

Snel en goed mayeriaal

Snel en goed geregeld

Vlotte afhandeling

Alles is heel goed gegaan, zeker een aanrader.!!!!!!!!!!!!!!

schitterde deur en netjes en snel afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur

De Gilden 18

9247 CX Ureterp