Goede en snelle service

Goede en snelle service

Nog niets ontvangen

Ik heb afgelopen weekend een boek besteld dat ik hoopte donderdagavond cadeau te geven aan een vriendin, maar ik heb tot op dit moment (vrijdagavond) nog niets ontvangen helaas. Ik heb dus last-minute een ander cadeau moeten kopen.

Beste Manon, wat vervelend om te lezen dat je langer moet wachten op je bestelling dan verwacht. Ik heb je bestelling nagekeken en zie staan dat je hebt gekozen voor het afhalen in de winkel. Volgens mijn systeem is je bestelling verstuurd naar het gekozen ReadShop filiaal. Helaas kan ik als online klantenservice medewerker niet voor je nakijken of je bestelling in de winkel klaarligt, sorry. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met de gekozen ReadShop winkel. Je kunt deze winkel bereiken op: 076 564 02 50. Groet, Michelle

Snel en goed geleverd

Gisteren besteld, vandaag in huis. Een praktisch boek voor het geval je iets overkomt en je je gezinsleden, familie of vrienden niet wilt opzadelen met onwetendheid over, voor jou, zo simpele dingen.

Boek is netjes, versturen duurde twee weken.

Het boek is netjes afgeleverd bij de locatie waar ik het op wilde halen. Echter duurde het twee weken voor het hier geleverd werd. Ik had het besteld op 22 juli en kreeg 6 augustus een telefoontje dat het geleverd was. Dit terwijl aangegeven werd dat het binnen twee werkdagen geleverd zou zijn.

Beste Daniël, Wat jammer dat je zolang hebt moeten wachten op je bestelling. Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. We hopen nog één kans te mogen krijgen om het alsnog goed af te sluiten. Groet en fijne dag, José

Prima geregeld!

S,avonds 22.00u besteld.Volgende dag 11.00u bezorgd!

Beste Cas, bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn om te lezen dat jouw pakketje zo snel werd geleverd! We hopen je in de toekomst nog veel vaker van dienst te mogen zijn. Groet, Michelle

Makkelijk bestellen en snelle levering

Via de site is het bestellen en betalen erg makkelijk en een dag later de boeken in huis

Duurder dan andere leverancier en onduidelijke tijdstip van levering.

Ik kon kiezen tussen twee leveranciers, een online en de readshop. Ik heb gekozen voor de lokale, ondanks dat deze wat duurder is en dat ik het boek moest ophalen in plaats van een thuisleverantie. Ik krijg een melding voor een evaluatie, ondanks dat het ophaal proces nog niet was afgerond.

Beste Martin, wat vervelend om te lezen dat je de melding voor de evaluatie al ontvangt voordat je de bestelling hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie staan dat je bestelling al verstuurd is naar de winkel. Normaal gesproken krijg je vanuit de winkel bericht wanneer je bestelling voor je klaar ligt. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met de winkel, zodat ze voor je na kunnen kijken of je bestelling klaar ligt. Groet, Michelle

weliswaar wat later dan voorzien is het boek aangekomen, maar tijd is in dit verban niet belangrijk. Het boek had ik besteld in een winkel op drie kilometer afstand van hier, waardoor er ook geen verzendkosten in rekening werden gebracht. Dat vin ik op zich al opmerkelijk dat dit nog gratis kan.

Geen mail/telefoon dat mijn artikel geleverd is.

Op een zondag besteld, dan zou het toch dinsdag geleverd moeten worden bij de winkel. Geen mail/telefoon ontvangen, vandaag (vrijdag) maar eens naar de winkel gegaan, en ja hoor, daar lag mijn bestelling, was woensdag binnen gekomen, heb hierover geen mail ontvangen, bij het artikel bij de winkel zat een brief dat de klant een mail had ontvangen dat het binnen was, dus ze hebben niet gebeld, wat dan toch logisch is. Miscommunicatie, erg slecht.

Beste heer/mevrouw Rietveld, Wat jammer om te lezen dat je geen bericht hebt ontvangen over het feit dat je bestelling in de winkel was aangekomen. Normaal gesproken krijg je hierover inderdaad bericht vanuit de winkel. Mijn excuses voor het ongemak. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (088 133 8432). Groet, Michelle

Voor het eerst iets bestelt en dat was een goede keus.

Prima geholpen en een fout van mij goed herstelt door Readshop.

Makkelijk, snel en lokaal

Overzichtelijk website, makkelijk om een account aan te maken. En het grootste voordeel: gewoon op te halen bij mijn lokale boekhandel!

Bestelling vlot afgehandeld

Prima! Tevens kadobon verzilverd en boek afgehaald bij dichtstbijzijnde Readshop

Ik kreeg wat ik zocht en had besteld.

Ik zocht een boek, vond het, bestelde het en het werd keurig op tijd geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling.

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Els. Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie. Groet, Michelle

Boek al twee dagen onderweg maar geen reactie van de winkel

Als het boek al 2 dagen onderweg is en je niets hoort van de boekwinkel dan kun je het beter door Bol thuis laten bezorgen . Je wilt juist de plaatselijke winkels steunen.

Beste Manda, Wat vervelend dat de levering van het boek langer duurde dan je had verwacht. De levertijd van dit boek was 2 tot 3 werkdagen, dit staat ook in de orderbevestiging. Als het goed is krijg je vandaag een berichtje van de winkel dat je het boek kunt afhalen. Alvast veel plezier van met je aankoop. Groet José

Perfecte hulp medewerkers

leveren duurt ruim meer dan een week

dinsdag 19 juli 2022 product besteld dat op voorraad was. 26 juli 2022 nog niets ontvangen. geef eerlijk aan op je website dat levering van producten die op voorraad staan 10 dagen duurt. dan weet de besteller dat.

Beste Edwin, wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb het voor je nagekeken en zie staan dat je bestelling een verwachte leverdatum had van 26-07-2022. Volgens mijn systeem is het verstuurd naar het filiaal wat je hebt gekozen tijdens het plaatsen van je bestelling. Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de ReadShop winkel die je hebt gekozen zodat ze na kunnen kijken of je bestelling klaar ligt. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Michelle

Goede snelle service

Boek binnen 2 dagen netjes geleverd

Zonder sores

Prima gegaan van bestellen, betalen, op tijd afhalen en kado verpakken,

Bestelling is veel te lang onderweg.

Ik heb een bestelling geplaatst. Ruim 9 dagen later heb ik het nog niet in huis

Beste Astrid, wat vervelend dat je de bestelling nog niet op hebt kunnen halen in de winkel. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en heb je de bestelling toch nog kunnen ontvangen. Groet, Margo

Makkelijk bestellen, afhalen traag

Prima site, makkelijk bestellen, prima info. Afhalen bij filiaal duurt me te lang. Volgende keer maar verzendkosten

zeer tevreden

Overzichtelijke website en vlotte bezorging.

Slecht

Krijg bericht dat de bezorger het pakket naar de lokale readshop winkel brengt en daar blijft het bij. Krijg geen bericht dat het afgeleverd is, het personeel bij de readshop winkel weet van niets, er is een pakketje afgeleverd waar alleen opstaat besteld maar geen naam en telefoonnummer. Vindt dit heel slecht, het winkel personeel in Rijssen kan er niets aandoen.

Beste Jannie, het spijt me dat je niet direct bericht hebt ontvangen dat je pakket in de winkel was geleverd. Wanneer je kiest voor bezorging in de winkel, dan ontvangt de winkel ook een bevestiging van de bestelling met jouw gegevens. Helaas is hier iets misgelopen, waardoor de bestelling niet direct aan jou gekoppeld is. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Groet, Margo

Besteld via de website, snel geleverd en opgehaald bij de ReadShop

Beste Petra, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Margo

Fijne winkel

De website vond ik zeer basic, maar de keuze was wel breder. Personeel in de winkel is zeer vriendelijk en behulpzaam.