Filters

4

slecht bezorgingsinfo

Zondag 8 mei besteld, kreeg dinsdag 10 mei bericht dat het onderweg was en dat ik per mail of telefonisch geïnformeerd zou worden wanneer het boek bij de readshop in IJsselmuiden was. Hoor niets, krijg wel deze vragenlijst toegestuurd en een lijst met nog andere te bestellen boeken. Heb de helpdesk per mail gevraagd of mijn boek er al was; geen respons! Vandaag bij de ReadShop langs gefietst en jawel hij lag er al vanaf gisterochtend, "maar het mailtje kregen wij retour". "Ook niet een telefoontje geprobeerd?" "Nee, te druk". Een beleefde verontschuldiging kon er niet af. Ach een dagje later dan bij Bolletje geen probleem, maar de slordige en onverschillige bejegening ergert mij. Dus een kleine teleurstelling een boek bestellen bij een Lokalo ipv bij Bolletje!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nico, wat vervelend om te lezen dat de service niet naar wens is verlopen omrent het afhalen van je boek in een van onze winkels. Mijn excuses voor het ongemak. We leren graag van klanten zoals jij. Niet alleen als je tevreden bent, maar ook wanneer je vindt dat onze dienstverlening beter kan. Zo zijn we altijd bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Ik ga bovenstaande feedback intern doorgeven zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Ik wens je toch veel plezier met je aankoop. Groet, Michelle

7

moeilijk om direct op de site van kempers te komen (wel diverse verwijzingen)

Ik mis een invulveld om een auteur/titel weer te geven van een boek dat ik hebben wil.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal perfect

Snelle/goede levering. Geen gedoe!

  • Aanbevelen? Ja
5

Traag

Vorige week een boekbestelling geplaatst; vriendelijke mensen, maar nog geen boek gezien.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Joop, wat jammer om te lezen dat je het boek nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Volgens de informatie in mijn systeem is je bestelling wel verstuurd naar de winkel. Omdat het een winkellevering is kan ik helaas niet zien of je bestelling al is aangekomen in de winkel. Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de door jou gekozen ReadShop winkel. Je kunt deze winkel bereiken op (0297 56 51 44). Groet, Michelle

2

Bestelling na een week nog niet binnen

Heb boek naar winkel laten sturen. Wel bevestiging van bestelling en deze enquete, daarna niks (ref 0129311341)

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Wim, wat vervelend om te lezen dat je niets meer hebt gehoord over jouw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat je tijdens het bestellen hebt gekozen voor het afhalen in een van onze winkels. Volgens mijn systeem is je bestelling op 03-05-2022 verstuurd naar de winkel. Normaal gesproken ontvang je bericht vanuit de winkel wanneer je bestelling binnen is. Ik zou je willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de winkel, zodat ze voor je na kunnen kijken of je bestelling daar klaar ligt. Je kunt de gekozen winkel bereiken op 0182 53 23 21. Ik wens je nog een prettige dag. Groet, Michelle

6

Goed

Binnen de kortste keren werd mijn boek bezorgd en ik werd prima op de hoogte gehouden. Snap alleen niet waarom ik het boek niet in de winkel in Wijchen kon ophalen. (Wel in Nijmegen of Malden....)

  • Aanbevelen? Ja
1

Post nl servicepunt. Waardeloos; onvriendelijk en niet klantvriendelijk

slechte service!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sjoerd, wat vervelend om te lezen dat je niet vriendelijk geholpen bent in een van onze ReadShop winkels. Mijn excuses voor het ongemak. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je klacht en de adresgegevens van het filiaal waar je geweest bent? Zo kunnen we ervoor zorgen dat deze feedback intern kan worden doorgegeven. Je kunt de e-mail sturen naar: helpdesk@readshop.nl Alvast bedankt. Ik hoop dat we je de volgende keer beter van dienst kunnen zijn. Groet, Michelle

1

neppe pokémon kaarten

toen ik bij de readshop een pakje pokémon kaarten ging kopen bleken ze nep te zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Michiel, oei dat kan niet de bedoeling zijn. Je kunt het beste met de winkel waar je de kaarten hebt gekocht contact opnemen. Zij kunnen je hier verder mee helpen. Groet, Margo

10

Snelle levering

Het bestelde boek wordt snel geleverd. Contact met de klantenservice verloopt prettig en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en producten als beschreven

Blij met mn bestelde boek. Leuk dat er een boek bij cadeau werd gedaan. Sneller dan verwacht bezorgd, via brievenbus Helaas was de doos net te lang, waardoor t klem kwam in mn brievenbus (appartementencomplex, dus gesloten brievenbussen bij toegang vh pand). Hierdoor doos gebutst. Gelukkig boeken heel en onbeschadigd gebleven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ingrid, wat vervelend om te horen dat je bestelling klem zat in je brievenbus. Onze brievenbuspakketten zijn inderdaad wat aan de grote kant voor de brievenbussen bij appartementencomplexen. Mijn excuses hiervoor. Fijn dat de artikelen onbeschadigd zijn gebleven! Anders hadden we dit uiteraard voor je opgelost. Groet Ilona

10

The Read Shop is top in Hillegom

De service in de plaatselijke Read Shop is goed. Na een 24 uurs bestelling heb ik de beloofde boeken vlot kunnen afhalen. Nogmaals bedankt. Petra

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze collega's in de winkel in Hillegom, Petra! Wist je dat we je ook graag van dienst zijn op Readshop.nl? Ook daar zitten onze medewerkers voor je klaar. Groet, Ilona

1

Een slechte ervaring

Op zondag boek besteld. Vrijdagmiddag (5 dagen later) melding dat het boek gearriveerd is bij de readshop en dat ik hem kan ophalen. Dat zijn 4 dagen. Dat vind ik te lang duren. Terwijl u pretendeert “we gaan zo snel mogelijk aan de slag” Bij bol voor 18u besteld, de volgende dag thuisbezorgd. Ik kies hier niet voor omdat ik de boekwinkels de verkoop gun maar op deze wijze bestel ik niet meer bij readshop. Ps. De halve ster score is omdat ik zonder sterinvulling niet kan verzenden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, niet leuk dat je zo lang moest wachten, dat begrijp ik. Omdat je hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, is er een andere levertijd dan thuislevering. Deze melding krijg je ook te zien in de winkelmand: je bestelling ligt binnen 3 werkdagen na verzending voor je klaar in het filiaal. Het filiaal neemt contact met je op zodra de bestelling binnen is. Fijn dat ik je het telefonisch hebt kunnen toelichten. Groet, Margo

10

Aangenaam verrast

Goede service en snelle aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
3

Bestelde artikel komt pas 2 maanden later

De bestelling is sowieso te laat voor het feestvarken, maar nu blijkt dat het artikel pas 7 juni te krijgen is, waarom dan al mee adverteren? Nu wil ik het niet meer en kan ik het niet eens zelf annuleren. Ik koop het voortaan niet meer online maar weer gewoon in de shop, die is n.l. geweldig.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marianne, wat vervelend om te horen dat een artikel uit je bestelling pas 7 juni leverbaar is. Uiteraard kunnen wij de bestelling voor je annuleren. Dit kan door ons een bericht te sturen via email of door ons te bellen. We lossen het graag voor je op. Groet Ilona

10

Makkelijker kan niet!

Bestellen en klaar is Kees. Zorgeloos kopen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Rhl Broens!

8

Veel gedoe voor een boek, maar wel vergezeld van goede communicatie.

Van mijn bestelde boeken was er een niet meer leverbaar en wordt een ander nagestuurd. Fijn dat dat allemaal gecommuniceerd is maar wel jammer dat het zo gaat. Voor de communicatie dan maar een 8.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Doeko, bedankt voor je beoordeling, allereerst onze excuses dat één van de door jou bestelde boeken niet meer leverbaar was en het andere boek wordt nagestuurd, uiteraard gaan wij hier nog beter op letten zodat dit verbeterd wordt. We bedanken je voor de 8 voor onze communicatie! Groet Ilona

5

Nog geen bericht gehad om ze op te halen.

Deze mail is te vroeg verstuurd ik heb nog geen bericht gehad om ze op te halen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Petra, wat jammer om te lezen dat je deze e-mail eerder hebt ontvangen dan je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Naar verwachting zal je bestelling vandaag geleverd gaan worden in de winkel. Je krijgt bericht vanuit de winkel wanneer je bestelling klaarligt. Groet, Michelle

10

Eenvoudig en snel.

Makkelijk besteld. Snel bezorgd en ook nog een boek cadeau. Super hoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en volledig

Sneller binnen dan verwacht. Bestelling klopt en netjes verpakt. Alleen de digitale boeken zijn sneller ;)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mariëtte, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Ilona

2

Onzorgvuldig

Op dinsdag 5 april kreeg ik een e-mail van de Readshop waarin stond dat mijn pakket onderweg was. Vervolgens heb ik niets meer van de Readshop gehoord. Op vrijdag 8 april heb ik zelf maar gebeld naar de Readshop om te vragen of mijn pakket er was. Na een half uur werd ik teruggebeld dat mijn pakket er lag. Vreemd dat ik helemaal geen bevestiging van levering heb gekregen. Dit nodigt niet uit om weer online een boek te bestellen bij de Readshop. Hopelijk hebben anderen betere ervaringen in online bestellingen die bij de Readshop worden afgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Inge, wat vervelend om te lezen dat je geen bericht hebt ontvangen over dat je pakket klaar lag in de winkel. Mijn excuses voor het ongemak. Hartelijk dank voor je feedback. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice (088 133 8432). Groet, Michelle

6

Prima webshop, levering matig

Na 2 dagen bericht dat bestelde boek verstuurd is naar de betreffende Readshop. Helaas na 4 dagen nog geen reactie dat het boek opgehaald kon worden. Bij navraag in de winkel gaf men aan dat de website niet goed werkte / doorgaf dat mijn boek er was. Uiteindelijk met een spoed bestelling is het nog goed gekomen; na 1,5 week! De medewerkers in de winkel hebben hun uiterste best gedaan en valt niets te verwijten!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Cees, wat vervelend om te vernemen dat de levering van je boek zolang op zich liet wachten. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet tevreden over bent. Fijn om te horen dat onze collega's in de winkel het goed voor je hebben opgelost. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans :) Groet Ilona

10

Persoonlijke benadering

Het is altijd gezellig in de Readshop in Hillegom! De boeken staan mooi uitgestald en je kunt er altijd een persoonlijke en snelle service verwachten. Groot assortiment en je kunt er vrijwel altijd slagen voor een leuk cadeautje.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Corine, bedankt voor deze positieve review en de goede beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze winkel in Hillegom. Daar worden wij blij van! Zien we je snel weer terug? Groet, Ilona

10

Betrouwbare shop en correct geleverd

Fijn om hier boeken te bestellen zonder al die massale reclame van die blauwe bal. Persoonlijke service ook erg prettig in de fysieke winkels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Boek besteld en snel geleverd bij een filiaal hier in de buurt. Ik werd netjes gebeld toen het boek klaar lag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes

Mijn boeken lagen klaar in de boekwinkel the Read Shop. Wel zo handig.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd