erg goed

grandioos

Dit is echt een goede manier! Zeer tevreden zo.

Prima.

Inderdaad de volgende dag geleverd. Alleen moet wel duidelijker worden aangegeven dat er nog bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Zoals altijd duidelijk en betrokken!

De mensen bij de Readshop in Coevorden denken mee, zijn erg behulpzaam en duidelijk! Ik kom er graag.

Gemakkelijk en snel.

Vlot en soepele afhandeling

Zeer correcte afhandeling.

Ontzettend fijne en laagdrempelige winkel!

Bij de Read Shop is het gezellig en mag je rondkijken zo veel je wil zonder dat er direct gevraagd wordt of men je kan helpen. Er is wel altijd bereidheid om je te helpen en je krijgt altijd duidelijke antwoorden op je vragen. Als een boek niet aanwezig is kun je het altijd bestellen en wordt er duidelijk gecommuniceerd wanneer het er zal zijn. In de Read Shop is plaats voor boeken, kantoorspullen, een bank, een postkantoor, een VVV. Geweldig. Als er voor iets gespaard moet worden kan er nog wel een bak of ton bij voor dat doel. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Er wordt ook veel gelachen in de Read Shop. Ik heb niets dan lof.

Beste Henriëtte, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze collega's in de winkel. Wist je dat we je ook graag van dienst zijn op Readshop.nl? Ook daar zitten onze medewerkers voor je klaar. Groet, Ilona

De tijd tussen bestelling en levering duurt te lang.

Ik heb op3 november een boek besteld, maar nog steeds niets ontvangen of gehoord

Vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Je hebt er voor gekozen om het boek in de winkel in Apeldoorn op te halen. Ik adviseer je contact met de winkel op te nemen. Als je nog vragen hebt stuur ons dan gerust een bericht. Groet en een fijne dag, José

Perfect op tijd afgeleverd

De bestelling was precies volgens opgegeven tijd bij het filiaal Hoensbroek aanwezig. De boeken in de zending waren niet beschadigd

Snel verzonden, vriendelijk personeel

Groot online assortiment. Makkelijk te bestellen, snel verzonden. Volgende dag afgehaald, vriendelijk personeel in de winkel.

Super snelle levering

Ik heb ‘s avonds twee boeken besteld en had ze de volgende morgen al in huis.

goed en makkelijk te bestellen. levertijd echter langer dan aangegeven en order niet compleet; gratis boek NIET meegeleverd aangegeven op te halen bij plaatselijke READ SHOP, maar toch naar huisadres gestuurd

Beste Evert, wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij je bestelling. In je orderbevestiging zie ik staan dat je bestelling thuis werd geleverd, mijn excuses als dit niet de bedoeling was. Vervelend ook dat het gratis geschenk van de week van het spannende boek ‘’De Jaloezieman’’ niet was bijgesloten. Ik heb je naam genoteerd, om alsnog een exemplaar na te sturen. Eerlijkheidshalve moet ik je wel melden, dat de voorraad op is. We krijgen misschien nog een nalevering maar het is helaas een OP=OP actie. Mocht het nu echt op zijn, is het wel mogelijk om het als digitaal boek, als e-book, te ontvangen. Groet, Ilona

Eén belletje en het was geregeld!

Mijn bestelling was niet helemaal goed door gekomen via de site. Ik kreeg daarvan een mail dat de bestelling geannuleerd was. Een vriendelijke dame aan de lijn heeft het opgelost en ik heb mijn boeken binnen gekregen!

Beste Marcel, hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groet Ilona

super snel gelevert

heel gemakkelijke site om te bestellen en alles perfect geleverd.

Uitstekend aanbod, snelle verzending in goede verpakking die eventueel in de brievenbus past. Geen onnodig grote dozen.

Ik vind de ReadShop al een aantal jaar een geweldige winkel

Ik heb einde van de dag mijn pakketje ontvangen. Na het openen ondekte ik dat het plastic om Mijn Black Journal kapot was. Maar ik ging eerst eten en daarna de ingoud van mijn pakketje bekijken. Ik zag toen dat het karton, dat om het boekje zit, kapit gesneden was (is een rechte snijlijn) en bij verdere inspectie zag ik een soort van + in de voorkant van de kaft gekerft staat......heel zonde. Verder is er niets mis mee

Beste Chantal, bedankt voor deze positieve review en de goede beoordeling! Wat super fijn dat je zo enthousiast bent over onze winkel. Daar worden wij blij van! Erg vervelend dat je Black Journal beschadigd is geleverd. Onze excuses hiervoor. Je mag deze uiteraard naar ons retour sturen. Dan sturen wij een nieuw exemplaar naar je op! Zien we je snel weer terug? Groet Ilona

Goed.

Bestellen ging prima., Maar zijn de boekjes al binnen bij jullie? Wij hebben nog niets gehoord van jullie!

Beste Thea, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Dat waarderen we zeker! Je bestelling is onderweg naar de gekozen winkel. Zij zullen contact met je opnemen als de bestelling bij hen binnen is. Voor eventuele vragen mag je zelf ook contact opnemen met de desbetreffende winkel. Alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Margo

Heel gemakkelijk en snel!

Boeken werden netjes geleverd. Omdat ik geopereerd werd en het niet meer kon ophalen heeft de Read shop het gebracht bij mij thuis. Zo super aardig en vriendelijk personeel.

Prima, ruim assortiment, lage prijs

Boek besteld voor maar 11 euro. Moet ik nog wel ophalen, maar dat gaat ook altijd wel makkelijk. Winkel is lekker dichtbij.

Fijne winkel waar je goed wordt geholpen

Altijd aardige verkoopsters. Je wordt goed geholpen. Cadeautjes worden mooi en zorgvuldig ingepakt.

Eenvoudig en efficiënt

Makkelijkbestellen en snel afgeleverd bij deze shop in mijn woonplaats

Wat fijn dat je bestelling en het ophalen zo lekker vlot is verlopen, Gerrit. Uiteindelijk is dat waar we het voor doen. Groet en een fijne dag, Wendy

Snelle levering, goed ingepakt.

Mijn bestelde pakketje was snel bij jullie winkel geleverd

Ik had via jullie webshop een boek besteld en bij de winkel gratis laten bezorgen. Ik kon het vlug en makkelijk ophalen. Erg tevreden!

Niets op aan te merken

Van bestelling tot levering prima.

Goedemiddag Herman, heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie achter te laten. We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over ons en dat je ons al aanbeveelt. Daar zijn we heel erg dankbaar voor! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groet, Wendy